Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 28 مهر 1396 - 21:26

طراحی سایت شرط بندی

325 بازدید

  • طراحی سایت شرط بندی
    azhin

    azhin

    طراحی سایت شرط بندی
    طراحی سایت شرط بندی
    طراحی سایت شرط بندی 
    طراحی سایت شرط بندی برای فوتبال و دیگر شرط بندی هایی کهانجام می گیرد می تواند طراحی گردد و شرایطی را فراهم آورد که افراد بتوانند پیش
    بینی هایی که در خصوص شرط بندی فوتبال و یا دیگر بازی ها و شرط بندی ها داشته
    باشید. طراحی سایت شرط بندی امروزه ترافیک بالایی از کاربران را فراهم نموده است.
    طراحی وب سایت شرط بندی
    طراحی وب سایت شرط بندی امکان پیش بینی فوتبال و دیگر بازی هارا برای کاربران فراهم می آورد که امکان مشخص نمودن نتیجه بازی و نیز قیمت گذاری
    را داشته باشد. افراد پس از عضویت می توانند نتیجه و پیش بینی که دارند را در بستر
    طراحی سایت شرط بندی درج نمایند و در نتیجه می توانید پیش بینی هایی که بقیه
    کاربران داشته اند را مشاهده نمایید و نیز خود پیش بینی را درج نمایید.
    طراحی سایت شرط بندی چهقابلیت هایی دارد؟
    طراحی سایت شرط بندی برایبازی های مختلف می تواند طراحی گردد. در ابتدا این امکان را برای کاربران فراهم می
    آورد که بتوانند در بستر سایت شرط بندی مورد نظر خود را وارد نمایند و نیز در خصوص
    نتایج نظرات خود را اعلام نمایند. افرادی که به پیش بینی نتایج فوتبال و غیره
    علاقه دارند می توانند درج نمایند. طراحی سایت شرط بندی امروزه ترافیک بالایی از
    کاربران را به سمت خود جذب می نماید و می تواند به جذابیت هر چه بیشتر طراحی سایت
    شرط بندی بیفزاید. درج نمودن فوتبال های مختلف و نیز فراهم نمودن بستری برای
    کاربران که بتوانند نتایج را برای بازی های مختلف درج نمایند می تواند بر ترافیک
    هر چه بیشتر طراحی سایت شرط بندی بیفزاید و نیز تعیین نمودن جوایز بالاتر برای پیش
    بینی صحیح نتایج می تواند هر هیجان و نیز ترافیک بیشتر طراحی سایت شرط بندی بیفزاید
    طراحی سایت خبرگزاری
    طراحی سایت خبرگزاری
    طراحی سایت خبرگزاریامروزه از جمله سایت های پرترافیک می باشد که درآمدزایی بالایی را برای سایت های
    خبری به دنبال دارد. طراحی وب سایت خبرگزاری انتشار خبر را به صورت روزانه و در
    حجم بالا خواهد داشت و همین امر می تواند عاملی در جذب ترافیک بالا به سمت سایت
    شما باشد. طراحی سایت خبرگزاری به واسط سیستم های مدیریت محتوای وردپرس ، جوملا و
    یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی می تواند طراحی گردد. طراحی سایت خبرگزاری حرفه ای
    می تواند عاملی در قدرتمندی بیشتر طراحی سایت خبری شما گردد.
    طراحی وب سایت خبرگزاری
    طراحی وب سایت خبرگزاری خبرهای خود را می تواند در فرمت متن ،تصویر ، فایل مولتی مدیا داشته باشد که خود می تواند عاملی در جذب ترافیک بیشتر
    باشد زیرا که تصاویر و یا فایل ویدیویی می تواند خود بیان کننده ای از خبر شما
    باشد. درج خبرهای ویدیویی امروزه با استقبال توسط کاربران سایت های خبری رو به رو
    می شود و ترافیک بالایی از کاربران را به سمت خود جلب می نماید. طراحی وب سایت
    خبرگزاری می تواند سیستم ار اس اس را نیز در خود گنجانده باشد که خود می تواند
    موجب انتشار خودکار خبر در دیگر طراحی سایت های خبری که فید خبری و ار اس اس را می خوانندمنجر گردد. 
    امکانات در طراحی سایتخبری
    طراحی سایت خبری امکاناتی همچون اشتراک گذاری در شبکه هایاجتماعی ، وجود سیستم ار اس اس ، امکان درج بنرهای تبلیغاتی و فضای مناسب برای درج
    بنر ، امکان درج فایل های مولتی مدیا ، امکان ارسال فایل ها در فرمت ورد ، تصویر ،
    ویدیو و غیره توسط کاربران مواردی می باشند که می تواند طراحی سایت خبرگزاری شما
    را حرفه ای نماید.
  • محمد مقدم

    محمد مقدم

    اولین کامیون بنز در کارخانه ایران خودرو دیزل 17 شهریور 1345 به تولید رسید. عکس زیر مربوط به همین کامیون است که از نوع بنز باری است.
    %D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84.jpg
  • میترا محمدبیگی

    میترا محمدبیگی

    نکاتی که بارعایت آن میتوانید پست های فیس بوک خود را آماده اشتراک گذاری کنید !
    به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت باید بدانید که فیس بوک تنها یک شبکه اجتماعی برا ارتباط گرفتن نیست ! و بهترین بستر برای فروش محصولات شماست . و
    باید بدانید که کاربران خود را پس از خواندن مطالب فیس بوک چگونه به سایت
    فراخوانی کنید و جذب طراحی سایت خود کنید .
    در ادامه مختصری از نکات مهم برای بهینه سازی پست های فیس بوک برای اشتراک گذاری آن و در نهایت جذب کاربر در سایت می پردازیم . تغییراتی که در الگوریتم فیس بوک به وجود آمده است
    برای رتبه بندی پست ها، Edgetank وسیله ای برای Facebook می باشد تا مشخص
    کند که کدام پست ها مهم تر می باشند. این ابزار تصمیم می گیرد که کدام
    محتواها برای News Feeds انتخاب شوند.
    فرمول اصلی که Edgerank به شما پیشنهاد میدهد
    همان طور که درسایت Edgerank.Net توضیح داده شده است، فرمول الگوریتم این
    ابزار شامل 3 مورد برای مشخص کردن رتبه پست ها در فیس بوک می باشد :
    • ارتباط نزدیک بین منبع محتوای منتشر شده با کاربرفیس بوک : هر چه این
    ارتباط کاربر با محتوای پست شده بیشتر باشد، پست مورد نظر بیشتر در News
    Feed کاربر نشان داده می شود .
    • انواعی از عملکردها که روی محتواها انجام می شود، مانند لایک، به اشتراک
    گذاری، کامنت و غیره می تواند به وزن و معنای پست بیافزاید . کامنت ها،
    ارزش پست ها را بیشتر از لایک ها بالا می برند.
    • مدت زمان بین لانچ شدن پست تاجذب شدن کاربر به آ« : محتواها هم چنان که
    قدیمی می شوند، طرفداران خود را از دست می دهند. پست کردن محتواهای جدید
    نقش اساسی را در نگه داری مخاطبین ایفا می کند.
    تمامی این سه مورد بالا برای رتبه بندی پست ها بسیار مهم می باشند، اما
    سنجش اهمیت و ارزش پست ها پیچیده تر شده است. از این رو، این موارد باید در
    این زمینه در نظر گرفته شود : روابط کاربران، انتخاب دریافت آخرین
    بروزرسانی ها از صفحات و افراد مشخص، انواع پست ها، گزارش Spam، کلیک ها،
    نگاه به جدول زمانی، ابزاری که استفاده می شود و غیره. به جای این که هر یک
    از این عوامل را به صورت مجزا مطالعه کنید، باید بدانید که Facebook با به
    کارگیری روش های نوین برای کاربران محتواهای با کیفتی مهیا می کند و این
    امر کار شما را ساده تر می سازد.
    استفاده از محتوای باکیفیت در ارسالی هایتان :
    تحقیقات زیادی انجام شده است تا کشف شود که چه نوع پست هایی توجه مخاطبان
    را بیشتر جذب می کند و باعث می شود تا برای بازدید طراحی سایت تمایل داشته
    باشند. انواعی از پست ها وجود دارد که برای به اشتراک گذاشتن درNews Feeds
    هم چنان ادامه خواهند داشت.
    کاربران در News Feeds چه پست هایی را نخواهند دید؟ شما چه فکر میکنید ؟
    فیس بوک متوجه شده است که کاربران دوست ندارند پست هایی را ببینند که بسیار
    تبلیغاتی می باشند و به این ترتیب است که از مشاهده برخی پست ها صرفه نظر
    می کنند و به طراحی سایت سوق نمی یابند. پست هایی با هدف ترغیب مردم به
    خرید از طراحی سایت مربوطه، درخواست از مردم برای به اشتراک گذاری بیشتر
    پست ها با دیگران و استفاده از پست هایی که محتواهای قدیمی دارد، می تواند
    به ندرت در News Feeds دیده شود. خیلی مهم است تا زمانی که پست های خود را
    می سازید، به این موارد توجه کنید، زیرا ساخت این نوع محتواها می تواند
    ارزش پست های تان را کم کند و باعث می شود کسی رغبت نداشته باشد طراحی وب
    سایت شما را بازدید کند.
    چگونه این اطلاعات را برای خود تقویت می کنید تا رتبه بندی پست های تان را در Facebook ارتقاء دهید ؟
    زمانی که آماده هستید تا موارد بالا را برای پست های خود به کار ببرید،
    نیاز دارید تا درک کنید که طرفداران و دوستان تان نباید الزاما پست های شما
    را ببینند. کاربران زمانی پست های بروز شما را انتخاب خواهند کرد و به پست
    های شما جذب خواهند شد که متناسب بودن آن را با خود تشخیص دهند. شما می
    خواهید اطمینان حاصل کنید که News Feeds برای اشتراک گذاری بیشتر پست های
    تان عمل خواهد کرد. شما ابتدا باید پست های خود را در معرض عموم قرار دهید و
    زمانی که محتواهای شما به اشتراک گذاشته شد و هر کسی آن را مشاهده کرد، می
    توانید مطمئن باشید که پست های تان می تواند افراد بیشتری را به خود جذب
    کند و به طراحی سایت تان هدایت کند. اما چه نکاتی کمک به جذب شدن کاربر
    میکند ؟
    1 . تصاویر جذاب
    پست های Facebook همراه تصاویر ها حدود 39 درصد تعاملات بیشتری از پست های
    بدون تصویر دریافت می کنند. تصاویر 104 درصد کامنت بیشتر و 84 درصد کلیک
    بیشتر از پست هایی که فاقد تصویر هستند، کسب می کنند. زمانی که چیزی برای
    گفتن دارید، تصویری انتخاب کنید که به انتقال منظورتان به مخاطب بسیار کمک
    کند. نکته: نباید از مواردی استفاده کنید که حق کپی رایت دیگران زیر پا
    گذاشته می شود.
    2 . متن پست را کوتاه و لذت بخش بسازید
    متن هایی که دارای کمتر از 80 کاراکتر می باشند به نظر می رسد که 27 درصد
    بیشتر از پست های طولانی تر لایک می خورند. از این رو، زمانی که می خواهید
    داستان و یا محتوایی را پست کنید، راهی بیابید که تا جایی که می شود آن را
    فشرده و خلاصه کنید.
    3 . استفاده از استیکرها را فراموش نکنید
    کاربران Facebook به نظر می رسد به پست های بیشتر جذب می شوند که از
    استیکرهای نظیر صورتک های خنده و یا چشمک استفاده می کنند. این پست ها 33
    درصد بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند و 57 درصد بیشتر از پست بدون استیکر
    لایک دریافت می کنند.
    4 . از تصویرخود همراه یک لینک استفاده کنید
    زمانی که مقاله و یا دیگر محتوای طراحی سایت را در فیس بوک پست می کنید، یک
    تصویر و یا توضیح شخصی از ناشر ارائه دهید تا کاربران بتواند روی آن کلیک
    کنند. این نوع پست ها نسبت به پست هایی که فیس بوک پیش نمایشی به طور
    اتوماتیک برای آن ها فراهم می کند، کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.
    5 . هاست ویدئو ها در فیس بوک
    می توانید با آپلود کردن ویدئوهایی به طور مستقیم در فیس بوک ، آن ها را به
    اشتراک بگذارید. می توانید یک لینک را در محتوای و یا پست خود همراه این
    ویدئو ها قرار دهید. ویدئوهای که در فیس بوک قرار می گیرد توجه بیشتری را
    به خود جلب می کند تا ویدئو های که در وب سایت های نظیر Youtube و Vimeo
    قرار دارد.
    منبع:طراحی سایت
  • milad

    milad

    روانشناسی رنگ در بازاریابی برند و طراحی سایت چقدر تاثیر دارد ؟ 
    روانشناسی رنگ ها از جایی که بسیار به ذوق و علاقه افراد بستگی دارد، یکی از بخش های جالب و مرسوم بازاریابی و طراحی سایت است. در این مقاله قصد داریم تا شما را تاثیر روانشناسی رنگ ها در بازایابی برند و طراحی سایت آشنا کنیم .
     
    مباحث امروزی درباره رنگ ها و افکار موجود در این زمینه، مدارک تاریخی و و علاقه بازاریابان به موضوع رنگ ها در برند و طراحی سایت، بسیار وسعت یافته است . برای این که این گرایش را آنالیز کنیم و پی به رفتارها و افکار انسانی درباره رنگ ها ببریم، امروز برخی از تحقیق های نمونه درباره رنگ ها و مفهوم آن ها را انتخاب کرده و به بحث می پردازیم.
     
    تصوراتی که درباره روانشناسی رنگها غلط است !
    شاید دلیل این امر به ترجیحات فردی، تجربه ها ، اتفاقات ، تفاوت های فرهنگی ، مفاهیم و غیره مربوط باشد. ممکن است تفکرات برخی افراد از رنگ ها ، بر درک ما نیز تاثیر بگذارد. از این رو، ایده ای که رنگ هایی مانند زرد و یا بنفش می توانند بیانگر احساسات بخصوصی باشند، احتمالا صحیح می باشد.
    این مباحث زمانی جلوه نامتناسبی به خود می گیرد که روانشناسی رنگ ها در جملات زیر به صورت خلاصه بیان شود:
    خوب، ناراحت نشوید. امروز، زمان این را داریم تا به تحقیقات و مطالعات درباره رنگ ها و تاثیر آن بر روی افراد، نگاهی بی اندازیم.
     
    تاثیرات و اهمیت مهم رنگ ها در طراحی سایت و برند سازی
    ابتدا، اجازه دهید به برند سازی و طراحی سایت بپردازیم که یکی از مهم ترین بخش ها در ارتباط با درک رنگ ها است و جایی است که مقاله های زیادی درباره این موضوع، با اشکال مواجه شده است.
    تلاش های زیادی در ارتباط با آنالیز واکنش های افراد به رنگ های مختلف، انجام شد.
    حقیقت این می باشد که رنگ بسیار به تجربه های شخص هر فرد بستگی دارد و حس هر کسی نسبت به هر رنگی متفاوت می باشد.
    پیام ها و برداشت های مختلف و متفاوتی درباره رنگ ها موجود می باشد. برای مثال رنگ ها، نقش بسیار مهمی در خرید کردن مشتریان از وب سایت و برند ها ایفا می کنند.
    در یک تحقیق معتبری به نام تاثیر رنگ در بازاریابی، محققان متوجه شدند که 90 درصد از شرکت کنندگان این مطالعه این نظر را داشتند که بر اساس رنگ ها موجود در برند، انگیزه خریدن کردن را کسب نمودند.
    تحقیقات زیاد دیگری نیز اثبات کرده اند که رنگ ها عامل فروش محصولات و سرویس های یک برند و یا یک وب سایت می باشند.
    تحقیقی به نام قرمز هیجان انگیز و آبی رقابتی هم چنین مشخص می کنند که هدف خرید کردن مشتریان، بسیار از رنگ ها تاثیر می گیرد و باعث درک یک برند می شود. این موارد به این معنا می باشند که رنگ ها بر اینکه مشتریان چگونه یک برند و وب سایت را می بینند و درباره اش فکر کنند، تاثیر می گذارد.
    تحقیقات دیگری نیز آشکار ساخته است که مغز ما برند های قابل درک را بیشتر ترجیح می دهد. این امر، نقش مهمی را در هویت یک برند ایفا می کند. در تحقیق رنگ و عملکرد آن تاکید شده است که رنگ ها برترین و مهم ترین عامل برای برند های جدید می باشند، زیرا توسط رنگ لوگو و یا حتی رنگ استفاده شده در طراحی سایت، می توانند از رقیبان خود پیشی بگیرند. به طور مثال، اگر اکثر برندهای رقیب از رنگ آبی استفاده نمودند، شما می تواند یک بنفش بخصوص و منحصر به فردی را برای برند و طراحی سایت خود در نظر بگیرید.
    زمانی که بحث انتخاب یک رنگ صحیحی می شود، تحقیقات اثبات کرده اند که پیش بینی واکنش مشتری به رنگ استفاده شده در محصول یا طراحی سایت بسیار مهم تر از استفاده خود رنگ می باشد. به طور مثال، اگر پیش بینی کرده اید که رنگ سبز باعث ترغیب بیشتر مشتریان برای خرید کردن از وب سایت می شود، بدون شک آن را در سایت و برند خود به کار ببرید.
    شما چی فکر میکنید ؟ به نظر شما چقدر رنگ در روحیه افراد بازدید کننده یک وبسایت تاثیر دارد ؟
    منبع:
    Code:
    [url=http://sarinweb.com/]طراحی سایت[/url]
  • dariush babrian

    dariush babrian

    لطفا مقاله های بیشتری در زمینه طراحی سایت ارسال نمایید. مقاله خوبی بودش
  • Hamed Azizi

    Hamed Azizi

    خیلی ممنون از مقاله خوبتون در مورد طراحی وب، ممنون میشوم کمی هم در مورد دروپال بنویسید. چون کالاترید با دروپال ایجاد شده
  • milad

    milad

    سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم
    با سومین قسمت از نکات و تکنیک های سئو در سال 2017 از زبان آدام کلارک ، متخصص تایید شده گوگل هستیم .
    در دو مطلب قبلی سایت ، به این نکته اشاره کردیم که وجود تکنیک هایی که در سایت های غیر رسمی منتشر میشود قدیمی هستند و یا ازبین رفته اند و به اپدیت های الگوریتم جستجو گوگل پرداختیم . در این مقاله به معرفی سیگنال و اهمیت آن در سئو بعد از طراحی سایت میپردازیم . 
    سال های پیش ، هنگامیکه از سئو صحبت میکردیم ، بیشتر صحبت از وجود کلمات کلیدی ، توضیحات مندرج در تگ های HTML و لینک بیلدینگ ( لینک سازی ONpage و Offpage ) بود . اما با پیشرفت شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن این شبکه ها ، استراتژی های موجود نیز تغییر کرده و تمرکز برروی شبکه ها اجتماعی رفته است . 
    با وجود اینکه ، هنوز کلمات کلیدی و لینک سازی قدیمی نشده اند ، با اصطلاح جدیدی به نام سیگنال از شبکه های اجتماعی روبه رو هستیم . این اصطلاح جدید را آدام کلارک اینگونه تعریف میکند : 
    سیگنال یعنی میزان بازخورد کاربر از مطالب شما در شبکه های اجتماعی ! 
    اگر صفحه شبکه اجتماعی سایت شما 1000 فالور و بک لینک داشته باشد و صفحه رقیب شما 4000 فالور و بک لینک داشته باشد و مطالبش توسط کاربران دست به دست شود ( به اشتراک گذاشته شود ) ، قطعا رقیب شما بهتر از شما در نتایج ظاهر میشود چرا که میزان دنبال کننده بیشتری نسبت به شما دارد !
    تااینجا با سیگنال و تعریف آن از زبان کلارک آشنا شدیم ! اما باید به چند نکته مهم توجه کنید : 
    - منظور از بک لینک ، بک از صفحه رسمی شما در شبکه های اجتماعی است 
    - میزان دنبال کننده شما هرچه قدر بیشتر وطبیعی باشد شانس شما برای دیده شدن بیشتر است .
    - به یک تکنیک راضی نشوید ! درکنار درج کلمات کلیدی و توضیحات ، حتما از لینک بیلدینگ استفاده کنید . 
    منبع:طراحی سایت
  • milad

    milad

     آدام کلارک درباره رنک بالاتر وبسایت ها میگوید + فاکتور های مهم برای گرفتن رنک بالاتر - قسمت چهارم
    با چهارمین قسمت از سئو 2017 در خدمت شما هستیم . در دو قسمت قبلی به شرح کامل فاکتور های مهم در سئو اشاره کردیم . توصیه میکنیم قبل از مطالعه این بخش ، سه قسمت قبلی را مطالعه کرده باشید :   1 - نکات سئو در سال 2017 را از زبان آدام کلارک یاد بگیرید ! - قسمت اول 2 - نکات سئو در 2017 از زبان آدام کلارک - قسمت دوم 3 - سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم   اما در این قسمت میخواهیم ببنیم چه فاکتور هایی هستند که کمک به رنک سایت میکنند ؟ و چه فاکتور هایی در گرفتن رنک بالاتر موثر هستند ؟ گوگل برای اینکه وبسایتی را درنتایج بالاتر از بقیه نشان دهد ، حدود 200 فاکتور را در نظر میگیرد ! حالا فکر میکنید اما مهم ترین فاکتور هایی که به کار میبرد : 
    چند سایت به شما لینک شده؟ چقدر از شبکه های اجتماعی لینک دارید؟ چند نفر شما را توصیه کرده اند در شبکه های اجتماعی؟ چقدر مطالب صفحات شما مرتبط است؟ عمر سایت شما چقدر است ؟ و…
    در زیر سه مشخصه مهم برای بهتر ظاهر شدن در نتایج را بررسی میکنیم : 
    Trust:  اگر سایت شما دارای محتوای با کیفیت و بک لینک از سایت های معتبر است احتمال اینکه سایت شما جزو منابع قابل اعتماد قرار گیرید بالاست و همچنین احتمال اینکه در نتایج در رتبه های بالاتری دیده شود.
    Authority: قبلا محبوب ترین استراتژی سئو بوده و همچنان قدرتمند است .  آتوریتی قدرت کلی سایت شما در بازار را نشان می دهد . آتوریتی می گوید شما در کجای بازی قرار گرفته اید برای مثال اگر سایت شما در شبکه های اجتمای دارای هزار فالوور و بک لینک است و رقیب شما دارای 50 فالوور و بک لینک در شبکه های اجتماعی است احتمالا شما رنک بالاتری دریافت می کنید.
    Relevance: گوگل به ارتباطات متنی سایت شما توجه می کند و رنکینگ بالاتری در نظر می گیرد این در واقع نشان می دهد چرا یک تیچ مارکت یا نیش مارکت گاهی در رنک بالاتری قرار می گیرد منظرو ما در کسب و کارهای محلی است که تنها روی یک موضوع به خصوصی فعالیت می کنند این سایت های معمولا از وی کی پدیا نیز بالاتر ظاهر می شوند. از این تکنیک ها در سئو On-page می توان استفاده کرد شما می توانید با تمرکز بر روی لینک سازی از سایت های مرتبط رنک بالاتری دریافت کنید. افزایش مرتبط کردن لینک ها استراتژی قدرتمندی است که جایگاه های رقابتی می تواند شما را موفق کند.
     
    اما در ادامه لیست کوتاهی از قوی ترین فاکتورهایی که می تواند در نتایج بالاتری ظاهر کند :
    کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه
    کلمات کلیدی در لینک سازی داخلی
    سیگنال هایی که کاربران می دهند مانند Bounce rate- CTR- Time on site و …
    قدرتمند بودن دامنه سایت به لحاظ تعداد لینک و آتوریتی
    حجم جستجویی هایی که با نام دامنه انجام می شود
    مجموع تعداد بک لینک ها
    مجموع تعداد سایت های منحصر به فردی که به سایت شما لینک زده اند
    فعالیت در شبکه گوگل پلاس
    فعالیت در شبکه اجتماعی فیس بوگ
     
    چگونه از اپدیت های گوگل جلوتر باشیم ؟ 
    گوگل هر چند وقت آپدیت جدیدی ارائه می دهد و تاثیر زیادی بر روی کسب و کارها و صنایع مختلف می گذارد برای اینکه اخطار نگیرید و پنالتی نشوید خیلی مهم است که به روز باشید خوشبختانه چند  منبع ارزشمند مانند seroundtable و بلگ Moz وجود دارند که می توانید از طریق آن ها به اطلاعات مربوط به آپدیت های گوگل و آخرین مقالات و اخبار دسترسی داشته باشید. 
    http://www.seroundtable.com/category/google-updates 
     نویسنده این کتاب بارها به سایت Moz در نوشته ها اشاره می کند و دلیل آن هم دارای بودن آتوریتی بسیار بالای این سایت واهمیت آن است.https://moz.com/blog
    امیدواریم این قسمت از مطلب نیز مورد پسند شما قرار گرفته باشد .
    منبع: طراحی سایت
  • milad

    milad

    آدام کلارک : تحقیق درباره کلمات کلیدی مهم ترین اصل سئو
    با پنجمین قسمت از آموزش سئو در سال 2017 در خدمت شما هستیم . در این قسمت قصد داریم تا شما را با مهم ترین کار در سئو یعنی تحقیق درباره کلمات کلیدی آشنا کنیم .
    بعد از طراحی سایت و پیاده سازی وبسایت باید به فکر جذب ترافیک و سئوی خود باشید . اگر سایت شما برای کلمات کلیدی غلط رنک بگیرید تنها وقت خود و تلاش خود را هدر داده اید چرا که بازدهی و ترافیکی را برای شما به دنبال نخواهند داشت.
    اگر رقابتی بودن کلمات کلیدی را بررسی نکنید باز هم زمان و تلاش خود را هدر داده اید و روی کلمه کلیدی به خصوصی کار می کنید و خواهید دید که با رنکی که انتظار داشته اید بسیار فاصله دارد چرا که بسیار رقابتی است و حتی آمدن به صفحه اول هم فاصله دارد.
    دو دلیل بالا موفقیت آمیز بود پروژه های سئو و تصمیم گیری در مورد آن ها را مشخص می کنند.
     
    4 نوع کلمات کلیدی عبارتند از :
    Head-term Keywords : این کلمات کلیدی کوتاه هستند مانند : دانلود بازی
    Long-tail Keywords: کلمات کلیدی که بیشتر از چند واژه دارند مانند: دانلود بازی فیفا 2017 برای کامپیوتر
    Navigational Keywords: کلمات کلیدی که برای نشان دادن یک سایت یا برند خاص به کار می روند مانند: فیس بوک، یوتیوب، جیمیل، الکسا
    Informational Keyword: کلمات کلیدی هستند که در برای پیدا کردن در تاپیک خاص استفاده می شوند برای مثال در ابتدا یا اواسط جمله از کلمه چه طور و چرا و چه تعداد و ترین ها استفاده می کنیم.
    Transactional Keywords: کلمات کلیدی که توسط مشتریان در گوگل جستجو می شوند و به یک فعال تجاری ختم می شوند مانند خرید پوشاک
     
    در بیشتر موارد هدف قرار دادن head-term ها  و navigational ها برای برندها بسیار سخت است و ارزش زمان و کوششی که انجام می شود را ندارد اگر هم ترافیک بالایی داشته باشند از این طرق احتمال ختم شدن به خرید پایین است اما Long tail ها و informational ها و همچنین transactional ها کلمات کلیدی خوبی هستند که در بیشتر پروژه های سئو از آن ها استفاده می شود که به مشتری بیشتری هم ختم می شوند.
     
    دقت کنید مرتبط بودن حیاتی است حتماخاطرات باشد و در تهیه لیست کلمات کلیدی موارد لازم را رعایت کنید.
    قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را از گوگل جستجو کنید لازم که کلمات مرتبط با کسب و کار خود را روی کاغذ بیاورید.
    برای مثال اگر کسب و کار شما فروش پوشاک مردانه است کلمات کلیدی شما به شرح زیر می تواند باشد :
    خرید پوشاک مردانه
    خرید آنلاین پوشاک مردانه
    خرید پوشاک مردانه در تهران
     
    اما کلمات کلیدی که ارتباطی با کسب وکار شما ندارند:
    تصاویر پوشاک مردانه
    نحوه ساخت پوشاک مردانه
    کارخانه جات پوشاک مردانه
    طراحی پوشاک مردانه
     
    در همین مثال بالا ما مخاطبان خود را تعیین کردیم بدون اینکه از هیچ ابزاری استفاده کنیم
     
    برخی از استراتژی هایی که می توانیم با آن ها کلمات کلیدی که پتانسیل خوبی محسوب می شوند را شناسایی کنیم:
        کلمات کلیدی رقبای خود را بررسی کنید، رقبای شما قطعا مدت ها کار کرده اند زحمت کشیده اند و لیسیتی را قبل از شما آماده کرده اند یکی از ابزراهای رایگان برای این کار استفاده از ابزار SEOBook Keyword Analyzer است اگر صفحه ای را در این ابزار وارد کنید پس از چند ثانیه کلمات کلیدی رقبای شما ظاهر می شود…
    /http://tools.seobook.com/general/keyword-density 
    یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند ابزار تحقیق ارگانیک و تحلیل دامنه از سرویس SEMrush است این سرویس در واقع کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را به رقبای شما ارسال می کند را شناسایی و تخمین می زند این تخمین ها به واقعیت بسیار بسیار نزدیک است که البته دلایل منطقی دارد که می توانید از این لیست های کلمات کلیدی ارزنده نهایت استفاده را ببرید. این سرویس اجازه استفاده تا 10 کلمه کلیدی را به رایگان به شما می دهد و برای بیشتر از آن می بایست 70$ دلار ماهیانه هزینه کنید.
    طوفان فکری برای لیست کلمات کلیدی خود راه اندازی کنید، اینکه تنها از لیست کلمات کلیدی رقبا برای سئو خودمان استفاده کنیم کافی نیست با استفاده از brainstorming می توانید کلمات جدید و کلیدی مرتبط که دارای پتانسیل خوبی برای کسب و کار شما هستند را شناسایی کنید. کلمات کلیدی را با پسوند و پیشوند انتخاب کنید  و آن ها را جداگانه نیز یادداشت کنید یا بتوانید با کلمات دیگر نیز ترکیب کنید و در نهایت آن ها را ترکیب کنید که ابزاری رایگان به نام MergeWords Tool برای این کار وجود دارد با این استراتژی به سرعت می توانید لیست طویل و مرتبط را آماده کنید.
     
    پیشوند مانند : خرید ، کجا خرید کنم و …
    پسوند مانند: آنلاین ، در تهران و…
    کلمه میانی : پوشاک ، پوشاک مردانه و…
    ترکیب آن ها: خرید پوشاک مردانه در تهران ، کجا خرید کنم پوشان مردانه و الی آخر   در مقاله بعدی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت .
    منبع: طراحی سایت
  • پریسا رحیمی

    پریسا رحیمی



برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



فیلم روز
تصویر روز