Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 28 مهر 1396 - 15:58

عکس هایی پر از خلاقیت

5305 بازدید

  • عکس هایی پر از خلاقیت
    مدیر سایت

    مدیر سایت

    1.jpg
    photo_2016_07_18_11_12_35.jpg
  • صفایی

    صفایی

    %D8%AA%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%AA_%D8%AC%D8%B4%D9%86_%D9%87%D8%A7.jpg
  • صفایی

    صفایی

    %D9%85%DB%8C%D8%B2_%DA%A9%D8%A7%D8%B1.jpg
  • صفایی

    صفایی

    %DA%AF%D9%84%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%86%D9%86%D9%86.jpg
  • صفایی

    صفایی

    %D8%AF%D9%88%D8%B1_%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86%DB%8C.jpg
  • +1
    صفایی

    صفایی

    %D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87.jpg
  • صفایی

    صفایی

    %D8%B4%D9%85%D8%B9.jpg
  • میترا محمدبیگی

    میترا محمدبیگی

    بسیار عالی و جذابن..
    طراحی سایت
  • milad

    milad

    صفایی گفته:
    %D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87.jpg
  • milad

    milad

    نکات سئو در سال 2017 را از زبان آدام کلارک یاد بگیرید ! - قسمت اول 
    آدام کلارک متخصص تایید شده گوگل در کتابی تحت عنوان SEO 2017 به آموزش حرفه ای بهینه سازی برای موتورهای جستجو با استفاده از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به صورت هوشمندانه می پردازد. این کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته در حوزه استراتژی های سئو برای رسیدن به بالاترین رتبه در نتایج گوگل نوشته شده است . 
    اهمیتی ندارد در گذشته چه طور بوده اید اما این کتاب شما را با تکنیک های بهینه سازی برای موتورهای جستجو که باعث رشد شرکت های آنلاین متعددی شده آشنا می کند . در این سری از مقالات  قصد داریم تا شما را با تکنیک های جدید و تایید شده از سوی گوگل آشنا کنیم . در ادامه همراه ما باشید .
    26167083._UY1360_SS1360_.jpg
    از زبان کلارک :
    اگر شما هم در سرگم هستید و نمیدانید که به کدام یک از تکنیک های سئو در طراحی سایت توجه کنید ، قبل از هرچیز به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید :
    1 - اکثرا نکاتی که درباره سئو میشنوید ، قدیمی بوده و از بین رفته اند یا به طور کلی اشتباه هستند .
    2 - آپدیت هایی که گوگل برای الگوریتم سرچ خود ارائه میکند باعث شده تا بسیاری از استراتژی های موجود از بین برود .
     
     چرا اینگونه است ؟
    زیرا گوگل به طور مداوم در حال تکامل است و هربار سخت تر از قبل ، برای نمایش نتایج بهتر و بهینه تر به کاربرانش تلاش میکند .
     
    مثلا اپدیت های گوگل برای الگوریتم سرچ خودش را ببینید :
    1 - در سپتامبر 2016 ، گوگل خبر از الگوریتم پنگوئن نسخه 4 داد که بزرگترین اپدیت و بروز رسانی بود که در آن لینک های اسپم به صورت real time شناسایی میشد .
    2 - در سپتامبر 2016 بروز رسانی possum برای نمایش کسب و کار های بومی بود .
    3 - آگوست 2016 بروز رسانی Interstitial بود که برای پایان دادن به تبلیغات آزار دهنده خصوصا پاپ آپ ها بود .
     
    آدام کلارک در کتاب خودش به نکاتی اشاره میکند که کسب و کار اینترنتی شما را به راحتی میتواند در نتایج جستو با بیشترین بازدهی نشان دهد . 
    منبع: طراحی سایت
  • milad

    milad

    نکات سئو در 2017 از زبان آدام کلارک - قسمت دوم 
    در قسمت اول ، نکات سئو 2017 به معرفی کتاب آدام کلارک و جزئیات اولیه پرداختیم . در ادامه مطلب قبلی ، قسمت دوم آن آماده استفاده شما عزیزان هست .
    یادگیری سئو بعد از طراحی سایت ، سخت است اما غیر ممکن نیست !
    در پست قبلی ، گفتیم که روش هایی که در وبسایت های دیگر و غیر رسمی بیان میشود بسیار قدیمی و از کار افتاده هستند.
    برای اینکه از گوگل اخطار نگیریم و در پنالتی گوگل قرار نگیریم ، باید آخرین اپدیت
    های الگوریتم گوگل را دنبال کنیم که خوشبختانه مراجع خوب و رسمی زیادی در
    این زمینه مانند MOZ وجود دارند .
    اگر مایلید و مصمم برای گرفتن بهترین نتایج در گوگل حتما به این دو نکته توجه داشته باشید :
    - فقط به یک تاکتیک راضی نشوید !
    - روی Best Practice ها تمرکز کنید و از استراتژی های مطمئن و جوابگو استفاده کنید .
     
    اریک اشمیت ، کوفاندر گوگل شنیده شده که حدود 200 فاکتور در داشتن رنک بالا و نتایج بهتر در جستجو گوگل ، تاثیر میگذارند .
    بعضی از این فاکتور ها تاثیرات شگرف و البته خیلی بالایی را دارند مثل :
    * چند سایت به شما لینک داده اند ؟
    * از شبکه های اجتماعی چقدر سیگنال دریافت کرده اید ؟
    * چند نفر شمارا در شبکه های اجتماعی توصیه کرده اند ؟
    * چقدر مطالبتون مرتبط است ؟
    * عمر سایت شما چقدر است ؟
     
    به سوالات بالا جواب درست بدهید ! در مقاله بعدی به مواردیکه گوگل بیشتر به آنها توجه دارد و رنک بیشتر را برایش قرار میدهد میپردازیم .
    منبع: طراحی سایت
  • milad

    milad

    چطور در کلمات کلیدی ترافیک بهتری بگیریم ؟ آدام کلارک به شما میگوید
    با ششمین قسمت از آموزش سئو 2017 از زبان آدام کلارک متخصص تایید شده گوگل در خدمت شما هستیم . در این قسمت قصد داریم تا به شما نحوه آنالیز و رتبه گرفتن در کلمات کلیدی را آموزش دهیم . .
     
    قبل از هرچیز ، برای درک بهتر این قسمت لطفا مقالات قبلی را مطالعه کنید :
    نکات سئو در سال 2017 را از زبان آدام کلارک یاد بگیرید ! - قسمت اول
    نکات سئو در 2017 از زبان آدام کلارک - قسمت دوم
    سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم
    آدام کلارک درباره رنک بالاتر وبسایت ها میگوید + فاکتور های مهم برای گرفتن رنک بالاتر - قسمت چهارم
    آدام کلارک : تحقیق درباره کلمات کلیدی مهم ترین اصل سئو
     
    اگر پیگیر قسمت های قبلی مقالات سئو 2017 باشید ، با نکات سئو بعد از طراحی سایت ، سیگنال ها در سئو ، فاکتور های مهم در گرفتن رنک بالاتر و تحقیق درباره کلمات کلیدی مطالبی را ارائه کردیم .
    حال چه طور کلمات کلیدی پیدا کنم که ترافیک خوبی به وب سایت من هدایت کند؟
    حال شما لیستی از کلمات کلیدی در اختیار دارید که با کسب و کار شما در ارتباط است و می خواهید بفهمید چقدر می توانند برای شما ترافیک ارسال کنند بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی شما می توانند صفر کاربر را به شما برسانند. پس اینجا باید تمرکز کنید و اهداف را تعیین کنید ، در واقع کلمات کلیدی که می توانند و پتانسیل این را دارندکه ماهیانه صد ها یا حتی هزاران ویزیتور را به سمت شما هدایت کنند.
    خوب برای این کار می توانید از سرویس گوگل ادوردز استفاده کنید که البته در ایران فعلا به دلایل تحریم ها قابل دسترس نیست قصد ما همان سرویس Google Keyword Planner است تا بتوانید میزان جستجو واژه ها را تشخیص بدهید.
     
    چه طور کلمات کلیدی را پیدا کنیم که به راحتی در آن ها رنک بالایی بالایی به دست بیاریم ؟
    فرض کنید شما فروشنده کتاب هستید در فروشگاه آنلاین و رقبای زیادی در این حوزه دارید فرض کنید کلمه کلیدی “خرید کتاب آنلاین”  را انتخاب میکنید آیا می توانید در این کلمه کلیدی با طیف وسیعی از رقبا موفق شوید ؟ اما اگر در انتهای کلمه کلیدی کلمه آنتیک اضافه کنید چه می شود؟ چند نفر تا کنون به آن فکر کرده اند؟ به کلماتی فکر کنید که افراد زیادی به آن ها فکر نکرده اند و رقبای زیادی در آن ها ندارید. در ذیل لیستی از تمرین های تحقیقاتی بر روی کلمات کلیدی محبوب و پر رقیب انجام شده به این ترتیب می باشند:
    به صورت دستی به کلمات کلیدی سر میزنیم و رنک آن ها را بررسی می کنیم که آیا صفحات با کیفیتی هستند و در بالای نتایج ظاهر می شوند یا خیر این کار با یک چشم به هم زدن می تواند به شما بگوید دیتای شما واقعی است یا نه و بازار در این کلمات کلیدی چقدر رقابتی است اگر صفحه های دارای غنای کافی نباشند پس اینجا می توانید ورود کنید و بازار را تصاحب کنید.
    زمانی که کلمات کلیدی را در گوگل جستجو می کنید توجه کنید چه مقدار Result برای آن وجود دارد ؟
    دلیل هم این است که ممکن است صفحاتی که در آن کلمات کلیدی به کار رفته باشند کم باشند اما رقابت در بین آن ها بسیار بالا باشد.
    استفاده از امتیاز رقابتی در گوگل ادوردز ببینید در ابزار keywork reseach tool گوگل آن کلمات چه امتیازی دارند البته خیلی هم قابل اطمینان نیست و این را برای سرویس ادوردز در نظر گرفته اند و برای تبلیغات کلیکی cpc در ادوردز در نظر گرفته شده و برای سئو نیز مرتبط نیست.
    از ابزارهای تحلیل رقابتی بودن استفاده کنید مانند ابزار به دست آوردن سختی کلمات کلیدی سایت موز برای واقعی بودن ایده کلمات کلیدی و لیستی که تهیه کرده اید باید از قدرت آن ها مطلع شوید که البته در 10 صفحه اول نتایج آن ها را بررسی می کنیم. MOZ این ابزار را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی سختی یا difficulty کلمه کلیدی را به دست آورید و در آن جا به شما می گوید در صفحه نتایج یا همان SERP چه جایگاهی دارد. ابزار دیگری به نام مارکت سامورایی یا Market Samurai نیز وجود دارد.
     
    سئو داخلی یا Onpage SEO و چه طور به گوگل بگوییم صفحه ما در رابطه با چه موضوعی است
    فرآیند سئو داخلی در واقع برای حاصل شدن اطمینان از خواندنی بودن مطلب برای موتور جستجو است دانستن این مطلب برای گوگل فقط مهم نیست که چه کلمه کیلیدی را شما می خواهید بلکه فرصتی ایجاد می کند تا شما در این بازی برنده شوید و در نهایت شما بازدهی بهتری در جستجو ها داشته باشید.
     
    در سئو On-page باید موارد زیر را در نظر گرفت :
    - اطمینان از اینکه محتوای سایت قابل مشاهده است برای موتورهای جستجو
    - اطمینان از اینکه سایت ما در موتورهای جستجو بلاک نشده است
    - اطمینان از اینکه موتورهای جستجو کلمه کلیدی که می خواهید برداشته اند
    با داشتن اطلاعات کمی در مورد سئو داخلی می توانید تجربه خود را در این زمینه افزایش دهید. حتی اگر به اطلاعات فنی کاری ندارید و نیم خواهید تغییرات فنی در سایتتان ایجاد کنید باید به این موارد اشراف داشته باشید تا بتوانید با این درک از سئو داخلی بدانید گوگل چه طور در مورد شما و سایت شما فکر می کند و بتوانید در مورد بهبود طراحی و توسعه وب خود تصمیم گیری کنید که البته تکنیک هایی برای گرفتن رنک بالا از طریق سئو داخلی وجود دارد که جلو تر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
     
    چه طور سایت خود را برای سئو خودکار و آسان ساختارمند کنیم ؟
    در این رابطه Best Practice هایی انجام شده که باعث می شوند ساختار سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر شناخته شوند :
     لینک صفحات را URL Friendly کنید برای اینکه بهتر متوجه شوید می توانید مطلبی را در گوگل جستجو کنید و 10 صفحه اول را باز کنید و لینک آن ها را ببینید.
    لینک دهی داخلی را به خوبی انجام دهید قانون کلی وجود دارد که اگر کار را برای کاربر آسان کنید در واقع برای گوگل هم آسان کرده اید در Navigation ها از متن استفاده کنید و از تصویر برای این کار استفاده نکنید.
    منظور ما صفحه اول و راهنمای اصلی سایت است.اگر این کار را در صفحه اول انجام ندهید در واقع صفحات داخلی را پنهان کرده اید برای موتورهای جستجو و در راس آن ها گوگل در واقع نکته اینجاست اگر می خواهید صفحات داخلی شما بیشتر دیده شوند آن ها را در صفحه اصلی سایت معرفی کنید بدین ترتیب Spider های گوگل به صفحه اصلی بیشتر سر می زنند و به سرعت متوجه می شوند ماجرا چیست!!!
     
    چه کار کنیم گوگل کلمات کلیدی که ما می خواهیم را انتخاب کند ؟
    وقتی حرف از بهینه سازی کلمات کلیدی می شود اشتباهات زیادی در مورد این مطلب وجود دارد و دست به دست می شوند بین افراد چه کار کنیم و چه کار نکنیم ، از کلمات کلیدی که می خواهید در متن استفاده اما طبیعی و نه بیش از حد، واقعا ساده است .
    از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید در صفحات عبارت LSI مربوط به سئو کلمات کلیدی مرتبط است، گوگل معتقد است صفحاتی که به صورت طبیعی نوشته شده اند و قصد دارند که مرتبط و با کیفیت باشند و به کلمات کلیدی نزدیک تر هستند.
    برای اینکه یک صفحه کاملا بهینه سازی شود شما باید از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط در آن استفاده کنید برای مثال 2 یا 3 کلمه کلیدی دیگر که مرتبط است را در محتوا پیدا کنید و هر کدام را 2 یا 3 بار در متن تکرار کنید ابزاری به نام Ubersuggest وجود دارد که می توانید از آن کمک بگیرید تا کلماتی که گوگل آن ها را مرتبط می داند و در نظر می گیرد را ببینید و اینها کلماتی هستند که می توانند شما را بالا بکشند پس با استفاده از ابزار Keyword Research و همچنین Ubersuggest می توانید کلمات کلیدی مرتبط را تعیین کنید. این ابزار رایگان است و از سایت ubersuggest.org قابل دسترسی است.
     
    نواحی که شما می توانید موجی از کلمات کلیدی را در صفحه خود لحاظ کنید :    
    Meta Description  و Meta Title Tags
    Navigation Anchor Text
    Navigation Anchor Title Tags
    Headings h1,h2,h3 و هدینگ h4
    در محتوای متنی
    در محتوای ایتالیک شده و بولد شده
    در محتوای لینک های داخلی
    در اسامی تصاویر و تگ alt تصاویر و تایتل تگ تصاویر
    برای نام ویدئو می توانید استفاده کنید و همچنین تایتل ویدئو
     
    چه کار کنیم که افراد بیشتر در نتایج روی لینک ما کلیک کنند؟
    واقعیت این است که متا تگ ها خیلی وقت ها اشتباه گرفته می شوند حتی سئو مستر ها یا سئو کار ها نیز این اشتباه را مرتکب می شوند، کارکرد متاتگ بسیار ساده است،  متا تگ ها خرده کدهایی هستند که کنترل نمایش سایت شما را در گوگل به عهده دارند، اگر شما قسمت متا تگ ها را خالی بگذاریدگوگل به صورت خودکار متنی از صفحه شما را برای لیست کردن در search استفاده می کند. 
    این دقیقا کاری است که نباید اجازه دهید گوگل انجام دهد  چرا که به احتمال زیاد متنی نامفهوم را درج خواهد کرد . پس تنها راه این است که خودتان به صورت صحیح متا را پر کنید و از این طریق کمک کنید تا افراد زیادی از طریق نتایج جستجو های گوگل وارد سایت شما شوند.
    عنوان مقاله یا همان title محدودیت 70 کاراکتری دارد در گوگل اگر بیشتر قرار بدهید در گوگل ادامه 70 کاراکتر نمایش داده نمی شود پس لطفا رعایت کنید! متا تگ توضیحات هم محدودیت 155 کاراکتری دارد  که این هم مانند  تگ عنوان است . 
    از تگ های ربات هم می توانید استفاده کنید که پیشنهاد می کنم انجام دهید این کار را در غیر اینصورت گوگل از سایر دایرکتوری ها استفاده خواهد کرد مانند دایرکتوری یاهو !!!
     
    برای تغییر تگ ها در سایت 3 راه دارید :
    - اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید به مطلب مورد نظر رفته و ویرایش انجام دهید
    - با توسعه دهنده سایت صحبت کنید و بخواهید برایتان تغییر دهد
    - اگر خودتان با HTML آشنا هستید به راحتی می توانید متا تگ ها را تغییر دهید
     
    به پایان این قسمت رسیدیم . منتظر مقاله بعدی باشید چون قرار است که بهترین ابزار های آنالیز سئو را بررسی کنیم
    منبع: طراحی سایت
  • milad

    milad

    پروتکل https در طراحي سايت فروشگاهي 
    امروز می خواهیم در مورد پروتکل HTTPS در طراحی سایت صحبت کنیم که این سوالی است که در بین وب مسترها طراحی سایت فروشگاهی مطرح می شود. که آیا HTTPS یکی از فاکتورهایی است که در سئو نقش دارد. برای انتقال سایت به HTTPS ممکن است چند روزی درگیر آن باشد ولی در آخر می توانید ببینید که تاثیری در سئو خواهد داشت. برای گرفتن نماد اعتماد در وهله اول اصولی انجام گیرد و همچنین این پروتکل امن در دامنه شما انجام گیرد.بیشتر وب مسترها در طراحی سایت می دانند که گوگل ، وب سایت هایی را بیشتر می پسندد که امنیت بالایی داشته باشند به همین دلیل است که وب مسترها را برای استفاده از پروتکل HTTPS برای امنیت وب سایت ها تشویق می کنیم. در گزارش های ارائه شده به راحتی می توانید ببنید که محبوب ترین سایت های دنیا پروتکل HTTPS دارند که در حدود ۲۵% از کل ترافیک دنیا را به خود تخصیص داده است.
     
    سایت های برتر دنیا با پروتکل HTTPS
    طبق بررسی ها ، در ۱۰۰٫۰۰۰ دامنه وب سایت ها اول دنیا بیشتر از پروتکل HTTPS استفاده شده است طراحی سایت فروشگاهی و همچنین استفاده از پروتکل HTTPS در دنیا حدودا سه برابر شده است.
    HTTPS یک پروتکل استاندارد استفاده برای ارتباطات از طریق اینترنت است. توسعه پروتکل HTTP توسط تیم برنرزلی در سال ۱۳۸۹ در شبکه جهانی انجام شده است. با این پروتکل طراحی سایت فروشگاهی به طور بالقوه محافظت نشده است و به راحتی در دسترس هکرها ، جاسوسی قرار بگیرد. برای حفاظت از یکپارچگی و محرمانه بودن دیتاها روی اینترنت توسعه داده شد و پروتکل HTTPS را به صورت رمزنگاری طراحی سایت فروشگاهی را امن نگه می دارد. به این صورت برای معاملات پرداختی در وب سایت ها به درگاه ها از این پروتکل امن استفاده می شود. در ها به شما توصیه می گردد که از این پروتکل استفاده نمائید تا محیط امنی را برای پرداخت های اینترنتی داشته باشید.
     
    مزیت های پروتکل HTTPS
    برای تغییر پروتکل دامنه به HTTPS مزایای را دربر خواهد داشت. در ادامه مطلب به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:
    امنیت و حریم شخصی:
    مزیت اصلی HTTPS وب سایت ها را امن تر می کند. این یکی از بزرگترین مزیت های این پروتکل امن است. زمانی که امنیت وب سایت شما بالا می رود صفحات وب که در آن اطلاعات شخصی و محرمانه را می توانند تجربه کنند. کاربران نیز یک تجربه امن و خصوصی را تجربه می کنند.
    اعتماد:
    تصورکنید که کاربران به طراحی سایت شما مراجعه می کنند یک پیام هشدار امنیتی از گوگل را دریافت می کنند که سایت دارای امنیت نیست. این باعث می شود که کاربران به وب سایت شما اعتماد نکنند و بر روی دکمه تماس کلیک نکنند. در نتیجه به وب سایت شما آسیب خواهد رساند و از اعتبار وب سایت کم خواهد کرد. با پروتکل HTTPS اعتماد بالاتری از کاربران را به دست خواهد آورد.
    دیتا ارجاع:
    گوگل سایت را آنالیز می کند و به وب سایت هایی که از HTTP به HTTPS تغییر می دهند با ارزش تر است و ترافیکی که از وب سایت هایی با پروتکل HTTPS است رتبه های بهتری را در نظر می گیرد.
  • milad

    milad

    رابطه لینک بیلدینگ و طراحی سایت
    در مقالات قبلی گفتیم که بعد از طراحی سایت ، مدیر سایت باید به فکر سئو وجذب ترافیک از سمت موتور های جستجو باشد . یکی از موارد بسیار مهمی که در سئو پیش میآید ، لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی است . در این مقاله به بررسی اهمیت لینک سازی در طراحی سایت خواهیم پرداخت .
    چرا لینک بیلدینگ در سئو بعداز طراحی سایت بسیار مهم است ؟
    طراحی سایت شما هرچقدر خوب و عالی باشد ، سایت شما نیاز به دیده شدن و ورود کاربر دارد . اینکه چقدر سایت شما دردید کاربران باشد مهم است . درواقع معماری لینک بیلدینگ به این نکته اشاره دارد که "هرچه لینک شما در وبسایت ها و پایگاه های دیگر به اشتراک گذاشته شود " محبوبیت شما در موتور جستجو خصوصا گوگل بالاتر است . چرا که گوگل به تعداد لینک های اشتراک گذاری شده سایت شما در دیگر سایت ها اهمیت بیش از پیش میدهد .
    چطور لینک سازی کنیم ؟
    بهترین راه برای لینک سازی و محبوبیت سایت شما ، استفاده از انجمن ها و محیط های گفتگو اجتماعی در فضای اینترنت است که میتوانید در آنها به صورت آزادانه لینک سایت خود را به اشتراک بگذارید .
    توجه داشته باشید که هرچه لینک شما در سایت های دیگر رویت شود ، شانس دیده شدن شما در موتور های جستجو بالا میرود . البته از دیگر تکنیک های سئو نباید غافل شوید .
  • milad

    milad

    سایت چیست ؟ چرا باید سایت داشته باشیم ؟

    اگر شما هم نمیدانید دقیقا وبسایت چیست و به چه دردی میخورد ، این مقاله را ازدست ندهید .در این مقاله به طور کامل به شما میگوییم که سایت دقیقا چیست و چرا به سایت نیاز داریم . 
    وب سایت اصطلاحا به مکانی در اینترنت گفته می شود که یک صفحه یا تعداد بیشتری از صفحات را در خود جا داده است. به بیان دیگر به مجموعه ای از صفحات در اینترنت که متعلق به مکان خاصی هستند، اصطلاحا وب سایت گفته می شود.
    محتویات وب سایت ها عموما بر روی کامپیوتری به نام سرور قرار دارد و مجموعه ای از سرورها، شبکه جهانی وب را تشکیل می دهند. هر سرور می تواند یک یا تعداد بیشتری از سایت ها را درون خود جای دهد.
    همانند دنیای واقعی که هر انسانی برای خود یک نام منحصر بفردی دارد، در دنیای مجازی یا اینترنت نیز اوضاع به همین منوال است. هر سرور ( یا کامپیوتر) برای آنکه از سرورهای دیگر متمایز شود و نیز هر وب سایت برای آنکه از وب سایت های دیگر متمایز شود، توسط یک شماره شناسایی منحصر بفرد یا IP مشخصی می شود.
    همانطور که گفته شد، یک سایت، از چندین صفحه تشکیل می شود. تنها سوالی که در اینجا مجهول است آنست که یک صفحه، از چه چیزی تشکیل می شود و چطور می توان آن را ساخت؟
    در حالت عمومی، یک صفحه اینترنتی، چیزی فراتر از یک فایل کامپیوتری که در کامپیوتر سرور قرار گرفته است، نمی باشد. این فایل برای آنکه به درستی روی مرورگر شما نشان داده شود، نیاز دارد تا از قوانینی تبعیت کند. و آن قوانین، همان کدهای HTML می باشند. کدهای HTML، سنگ بنای هر صفحه اینترنتی می باشد و سوای از اینکه واقعا از چه زبانی برای برنامه نویسی و طراحی سایت استفاده شده باشد، بر ماهیت وجودی و محوری زبان HTML تاثیری نمی گذارد.
    چرا باید سایت داشته باشیم ؟ طراحی سایت به چه دردی میخورد ؟ 
    اگر یک کسب و کار باشید ، قطعا به این موضوع پی برده اید که اینترنت به بستری مناسب برای جذب مشتری هرچه بیشتر برای کسب و کار های کوچک و بزرگ تبدیل شده است . چه بسا کسب وکار سنتی شما رویکردی الکترونیکی پیدا کند ، میزان درآمد بسیار بالاتری را برای شما داشته باشد ! 
    پس برای عرضه اندام و عقب نماندن از رقبا نیاز به یک سایت و طراحی سایت مناسب کسب و کار خود نیاز دارید .
  • peyman peymansaz

    peyman peymansaz

    از ایده تا اجرا
    دکوراسیون منزل و محل کار خودرا به ما بسپارید
    کاغذ دیواری ، پارکت لمینیت ،پرده کرکره ، کفپوش
    از خانه یا محل کار خود خسته شده ای ؟! نگران آننباشید ، آن را به تیم پیمانساز بسپارید.
    ما در طراحی واجرای دکوراسیون منزل و محل کار با جدیدترین متریال های روز دنیا شما را همراهیمیکنیم.
     
    شما هم با تیم پیمانساز همراه شوید تا رنگ زیباییبه منزل خود دهید
     
  • میترا محمدبیگی

    میترا محمدبیگی

    در طراحی سایت حرفه ای ، یک وبسایت خوب چه بخش هایی را شامل میشود ؟
    امروزه داشتن یک وبسایت به یک واجب برای هر کسب و کار تبدیل شده است . در
    این مقاله قصد داریم تا شما را با بخش های خوب یک وبسایت آشنا کنیم . در
    ادامه همراه با سارین وب باشید .
    طراحی سایت و بخش دیداری
    متوسط زمان بازدید از صفحات وبسایتها چیزی بین ۱۰ تا ۲۰ ثانیه است. این
    بدان معنی است که برای متقاعدکردن بازدیدکنندگان سایت خود برای خرید
    محصولات یا استفاده از خدمات تان وقت کافی در اختیار ندارید. چطور می
    توانید توجه آنها را به اندازه کافی جلب کنید تا واقعا نگاه دقیقی به
    وبسایت شما بیندازند؟
    باید اطمینان پیدا کنید که وبسایت شما از نظر زیبایی شناختی جذاب
    است.انسان ها به طور طبیعی موجوداتی هستند که به بینایی خود وابسته اند.
    آنها به چیزهایی که به نظرشان جذاب می رسد واکنش نشان می دهند. در نتیجه،
    استفاده از عکس ها و تصاویری که جلب توجه می کنند در طراحی سایت اهمیت دارد. تصاویر برای چشم جذاب هستند و توجه مخاطب هدف شما را به خود جلب می کنند و باعث می شوند که با شما رابطه برقرار کند.
    علاوه بر این، تصویر می تواند خاطرات و عواطفی مانند اعتماد به نفس،
    امید، راحتی و اعتماد را تحریک و بیدار کند. به علاوه، می توانید احساساتی
    مانند غم، لذت، شادمانی و همدردی را نیز از طریق تصاویر و سایر مولفه های
    دیداری انتقال بدهید.
    با کمک رنگها می توانید ظاهر وبسایت خود را نیز تقویت کنید. استفاده از
    رنگ های روشن و تند برای جلب توجه بازدیدکنندگان وسوسه انگیز است، اما به
    دنبال مولفه شوک نباشید. هدف شما این است که مردم را به خرید علاقمند کنید.
    به این منظور، سایت شما باید یک فضای مثبت و حرفه ای داشته باشد. سعی کنید
    از رنگ هایی استفاده کنید که به مشتری حس آرامش را القا می کنند.
    علاوه بر این، به منظور ایجاد یک ظاهر منسجم و یکپارچه، استفاده از رنگ
    های لوگوی سایت در طراحی نیز فکر خوبی است. به خاطر داشته باشید که وبسایت
    شما باید بازتاب شخصیت برندتان باشد. هرچه سایت شما جذاب تر و حرفه ای تر
    به نظر برسد، منافع بیشتری عاید شما خواهد شد.
    تولید محتوای یکتا
    اگرچه طراحی سایت برای ایجاد یک تاثیر اولیه مناسب روی بازدیدکنندگان
    اهمیت بالایی دارد، اما عامل تعیین کننده در موفقیت وبسایت ها محتوای آنها
    است. اطمینان پیدا کنید که به منظور ارائه محتوای بکر و با کیفیت برای
    مخاطب، از جان و دل مایه می گذارید.محتوا در اینترنت پادشاهی می کند.
    محتوای با کیفیت، ابزاری است که بازدیدکننده را به مشتری بالقوه و مشتری
    بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل می کند.
    طبیعتا تمایل ندارید که مردم فقط یک بار از سایت شما بازدید کنند، بلکه
    می خواهید بارها و بارها به آن مراجعه کنند. برای نیل به این هدف، باید
    جریان پیوسته ای از محتوای با کیفیت را در اختیار مخاطب خود قرار دهید.
    اطمینان پیدا کنید که حداقل هر هفته مقالات جدیدی را منتشر می کنید و تمرکز
    خود را روی موضوعاتی حفظ کنید که با کسب و کار شما ارتباط دارند.
    به علاوه، نوشتن محتوای مفید، ارزشمند و خوش نگاشت به شما کمک می کند
    تا رتبه های بهتری را در موتورهای جستجو کسب کنید که به نوبه خود، تاثیر
    مثبتی روی کسب و کار شما خواهد داشت. گوگل برای وبسایت هایی که محتوای
    منحصر به فرد و غیرتکراری ارائه می کنند ارزش قائل است.
    اگر محتوای خوبی در سایت خود داشته باشید، گوگل به شما کمک می کند تا
    بیشتر در معرض دید قرار بگیرید؛ اما در صورت انتشار محتوای تکراری جریمه
    خواهید شد. اطمینان پیدا کنید که برای نوشتن مقالات آموزنده، جالب و بکر به
    اندازه کافی و وافی وقت می گذارید.
    ناوبری (Navigation) در سایت
    ناوبری و حرکت در سایت باید ساده، سر راست و آسان باشد. این کار را می
    توانید با ایجاد فرآیند قیف مانند آسان و ساده ای که بازدیدکننده باید از
    آن عبور کند انجام بدهید. علاوه بر این، پیداکردن آنچه که بازدیدکننده سایت
    شما به دنبال آن است را برای او آسان کنید.
    منوهای مشخص، بخش هایی که عناوین واضحی دارند و استفاده از زبان ساده
    به بهبود تجربه کاربری کمک خواهد کرد. هرچه ناوبری سایت شما برای کاربران
    راحت تر باشد، احتمال اینکه آن را به سرعت ترک نکنند بیشتر می شود.
    اینکه ظاهر سایت شما فوق العاده باشد، یا محتوای با کیفیت ارائه کنید
    اهمیت دارد، اما اگر سایت شما برای بازدیدکننده پیچیده و ناوبری آن دشوار
    به نظر برسد، فورا آن را ترک خواهد کرد.
    کاربردپذیری (Usability) و عملکرد سایت
    همانطور که می دانیم، دامنه توجه انسان کوتاه است. مردم چنان به راحتی
    تمرکز خود را از دست می دهند که محدوده توجه انسان به ۸ ثانیه نزول کرده
    است. بنابراین، اگر بارگذاری سایت شما بیش از حد طول بکشد، آنها به سرعت
    سایت شما را ترک کرده و به سایت بعدی مراجعه می کنند. به هر حال، کسب و
    کارهای متعددی وجود دارند که برای جلب توجه آنها با یکدیگر رقابت می کنند.
    کلمه کلیدی در طراحی وب، «سادگی» است. با وجود اینکه ما پیشنهاد نمی
    کنیم که تصاویر با کیفیت و فونت ها و طیف های رنگی مناسب را کنار بگذارید،
    اما باید سعی کنید که به منظور صرفه جویی در مصرف پهنای باند، حجم تصاویر
    سایت خود را کاهش بدهید. به علاوه، افزونه های سایت خود را بررسی کنید و
    مواردی که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند یا قدیمی شده و بروزرسانی نمی
    شوند را حذف کنید. افزونه های ضعیف یا قدیمی می توانند به میزان قابل توجهی
    باعث کندی عملکرد سایت شما شوند.
    تمرکز طراحی سایت خود را روی کاربردپذیری و سادگی معطوف کنید. با بررسی
    همه لینکها و کسب اطمینان از اینکه هیچ لینک شکسته ای وجود ندارد، تجربه
    کاربری سایت خود را بهبود ببخشید.
    وجود اطلاعات تماس
    صفحه تماس با ما یکی از مهم ترین صفحاتی است که باید در هر سایتی وجود
    داشته باشد. یکی از دلایلی که در یک بخش جداگانه به آن می پردازیم همین
    است.
    افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری را راجع به شما کسب کنند، یا به
    محصولات یا خدمات شما علاقمند هستند، مایلند که با شما ارتباط داشته باشند.
    صرفاً اضافه کردن یک فرم تماس در وبسایت کافی نیست؛ دسترسی به خودتان را
    برای آنها تسهیل کنید.
    برای ارتباط کاربران با شما چندین روش وجود دارد؛ مثلا از طریق تلفن،
    ایمیل، رسانه های اجتماعی یا حضور در فروشگاه شما. اطلاعات مهم مانند شماره
    تلفن و آدرس دفتر کار و ایمیل خود را باید در صفحه تماس با ما ذکر کنید.
    برای اینکه موقعیت مکانی دقیق کسب و کار خود را برای بازدیدکنندگان
    سایت مشخص کنید، استفاده از نقشه های گوگل نیز ایده بسیار خوبی است. علاوه
    بر این، می توانید ابزارک های (widget) رسانه های اجتماعی خود را نیز به
    صفحه تماس با ما اضافه کنید.
  • milad

    milad

    طراحی سایت شرکت های خدماتی به چه صورتی انجام میشود ؟
    پیش تر درباره طراحی سایت خدماتی مطالبی را گفتیم . اما در این مقاله قصد داریم به طراحی سایت شرکت های خدماتی بپردازیم .  مثلا یک سالن های آرایش، شرکتهای پرستاری از سالمند، برگزاری مجالس و غیره چطور باید در اینترنت حاضر شوند ؟ زیر حضور در عرصه اینترنت نیز برای این شرکت ها بسیار مهم هست و به نحوی به دیده شدن هرچه بهتر و بیشترشان کمک میکند . 
    پس اگر میخواهید مشتریان زیادی را جذب کنید ، این نکات را ازدست ندهید : 
     
    در طراحی سایت ، از عنصر اعتمادسازی استفاده کنید
    هرچه میتوانید در صفحه تماس باما سایت خود از مجموعه و کارکنان خود بگویید . این کار باعث میشود تا مشتریان و کاربران شما ، به سایت شما و درنتیجه برند شما اعتماد بیشتر و بهتری داشته باشند . هرچه دارید در صحنه رو کنید ! 
     
    توضیحات با جزئیات (کمتر از خودتون بگید و بیشتر درباره مشتری حرف بزنید)
    وقتی خدماتتون ملموس نیست، عکس گذاشتن روی سایت خیلی سخت میشه، اما به جاش میتونید خدماتی که ارائه میدید رو توضیح بدید. فکر نکنید مردم خودشون میدونن شما چیکار میکنید، یا از اون مهمتر کار شما چه مزایایی براشون داره. مثلا اگه تو حوزه خاصی حرفه ای هستید (مثلا یه آرایشگاه که تو کار کوتاهی مو خیلی معروف شده، یا یه استخر که دوره های مربی گری خوبی برگزار میکنه) حتما اونو بیان کنید. خدماتی که شما ارائه میدید چه فرقی میکنه با خدماتی که رقبای شما ارائه میدن؟ همیشه سعی کنید به سوالاتی که ممکنه بازدیدکننده وب سایتتون از خودش بپرسه جواب بدید: "این سایت به چه درد من میخوره و چه کمکی میتونه بهم بکنه؟"
     
    مشتریهای محلی خود را ازدست ندهید
    احتمالش هست که اکثر مشتریهای یه شرکت خدماتی محلی باشند؛ بنابراین باید وب سایتتونو هم متعاقبا بهینه کنید. خودتونو بذارید جای یه مشتری که دنبال چنین خدماتی میگرده. روی گوگل چی سرچ میکنید؟ معمولا مردم واژه های کلیدی اصلی مینویسند و کنارش هم اسم شهرشونو. بنابراین باید این دو تا رو در همه جای سایتتون بکار ببرید (البته ما هیچ وقت توصیه نمیکنیم کلیدواژه ها رو بی معنی و بیش از حد همه جای سایت بچپانید!). بروزرسانی منظم وبلاگ هم میتونه با تولید محتوای جدید، تعداد صفحات سایتتونو بالا ببره که این کار به رتبه سئوتون کمک بزرگی میکنه. اگه نقش فعالی هم در شبکه های اجتماعی داشته باشید ضرر نداره و اتفاقا روش خیلی خوبیه که از این طریق با مخاطب محلیتون ارتباط داشته باشید و اونها رو به سمت وب سایتتون هدایت کنید. کم کم شبکه های اجتماعی دارن اولین محلی میشن که مردم برای پیدا کردن هر چیزی بهشون مراجعه میکنند.
     
    اطلاعات تماس مشخص در طراحی سایت 
    قبل تر هم گفتیم ، وجود اطلاعات تماس ، آدرس شرکت و حتی عکس کارکنان مجموعه میتواند به اعتماد سازی بیشتر کمک کند . از همین امروز تصمیم بگیرید که کسب  وکار خود را با اعتماد بیشتر در فضای اینترنت به مخاطبان خود بشناسانید . 
  • sanazkarimi

    sanazkarimi

    طراحیسایت برای شرکت های فروش کالا                       
    هر نوع کسب و کاری که داشته باشید ، خصوصا اگر شرکتیباشید و ارائه خدمات و محصولات داشته باشید باید بدانید که داشتن طراحی سایت اصفهان مناسب با کسب و کار شما میتواندتاثیرات بسیار مثبتی در فروش و جذب کاربران داشته باشد . در ادامه به نکات بسیار
    مفید و کاربردی میپردازیم که به شما کمک میکند تا مشتریان خود را بیشتر سمت سایت
    هدایت کنید و با سایت شما هرچه بیشتر بتوانند ارتباط برقرار کرده و نهایتا به فروش
    بهتر برسید .  استفاده از تصاویر بزرگ وباکیفیت در طراحی سایت اصفهاندروبسایت های خرید و فروش وارائه خدمات مهم ترین مسئله برای هرکاربر و درواقع توجه به تجربه کاربری سایت
    استفاده از  تصاویر باکیفیت برای نمایش بهتر محصولات است
    . هرچه تصاویر شما سرویس و خدمات شما را بهتر به نمایش بگذارد ، مشتری شما بیشتر به
    سایت و کسب و کار شما میتواند اعتماد بکند .  ارائه اطلاعات تماس شفاف ودرست در طراحی سایت اصفهانمورد دومیکه بسیار باید بهآن توجه شود ، ارائه اطلاعات دقیق و جامع برای مشتری است . اصولا مشتریان به کسب و
    کارهایی اعتماد میکنند که دارای اطلاعات تماس دقیق ، شماره دفتر ،و حتی آدرس دقیق
    کسب و کار در بخش تماس باما سایت هستند .  به فکر طراحی سایت فروشگاهی باشید این نوع طراحی سایت با توجهبه ماهیت کسب و کار میتواند مفید باشد . اگر کسب و کارتان فکر میکنید که تنها به
    معرفی خدمات نیاز دارد ، قطعا به طراحی سایت فروشگاهی نیازی ندارید ! اما اگر به فکر
    فروش بهتر هستید ، حتما طراحی سایت فروشگاهی را در اولویت کاری خود قرار دهید  .کارشناسان سارین وب بامشاوره دقیق به کسب وکار شما بهترین استراتژی را برای شما پیاده میکنند .  کسب و کار شما به اعتباراجتماعی خوبی دست یافته است ؟ اغلب مشتریان ، برای خرید یک محصول یا خدمت ،بیشتر به توصیه دیگران توجه میکنند تا اینکه خودشان بخواهند به تحقیق بپردازند .
    به این نکته توجه کنید که اگر کسب و کار شما از اعتبار اجتماعی خوبی برخوردار باشد
    میتواند گوی سبقت را از سایر رقبا برباید .
  • زهرا پوران

    زهرا پوران

    از ایده تا اجرا
    دکوراسیون منزل و محل کار خودرا به ما بسپارید
    کاغذ دیواری ، پارکت لمینیت ،پرده کرکره ، کفپوشاز خانه یا محل کار خود خسته شده ای ؟! نگران آننباشید ، آن را به تیم پیمانساز بسپارید.ما در طراحی واجرای دکوراسیون منزل و محل کار با جدیدترین متریال های روز دنیا شما را همراهیمیکنیم. شما هم با تیم پیمانساز همراه شوید تا رنگ زیباییبه منزل خود دهید  http://home.peymansaz.org/
  • زهرا پوران

    زهرا پوران

    از ایده تا اجرا
    دکوراسیون منزل و محل کار خودرا به ما بسپارید
    کاغذ دیواری ، پارکت لمینیت ،پرده کرکره ، کفپوشاز خانه یا محل کار خود خسته شده ای ؟! نگران آننباشید ، آن را به تیم پیمانساز بسپارید.ما در طراحی واجرای دکوراسیون منزل و محل کار با جدیدترین متریال های روز دنیا شما را همراهیمیکنیم. شما هم با تیم پیمانساز همراه شوید تا رنگ زیباییبه منزل خود دهید  http://home.peymansaz.org/


برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



فیلم روز
تصویر روز