Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 4 آذر 1396 - 07:17

اینفلوئنسر کیست | معرفی 2 اینفلوئنسر

481 بازدید

  • اینفلوئنسر کیست | معرفی 2 اینفلوئنسر
    علیرضا

    علیرضا

    امروزه در دنیای وب و به خصوص شبکه‌ های اجتماعی، خبرها و تبلیغات نقش مهمی را بین افراد دارند و می‌توانند گروهی را تحت تأثیر قرار دهند و در این بین دسته‌ای از افراد هستند که به آنها اینفلوئنسر یا افراد تاثیرگذار می گویند، که دارای اعتبار بالایی بین اعضا هستند و پیروان آن‌ها نیز او را تأیید و هر موضوع یا رویدادی که او به اشتراک بگذارد، آن‌ها نیز آن‌ را به اشتراک می‌گذارند و به همین ترتیب آن موضوع (خبر یا تبلیغ) در بیشتر شبکه‌ های اجتماعی گسترش می‌یابد.
    اینفلوئنسر ها در شبکه‌ های اجتماعی، افرادی هستند که به شما کمک می‌کنند کاری کنید که کاربران آن تصمیمی که مدنظر شماست را بگیرند، برای مثال محصولات شما را خریداری کنند، از وب سایت شما بازدید کنند، به رستوران شما سفارش غذا دهند، بر روی دکمه خاصی کلیک کنند که آن‌ها را به محل خاصی با هدف خاصی راهنمایی می‌کند و … .
    افرادی هستند که قدرت تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان در هنگام خرید را به علت اقتدار ، دانش ، موقعیت ، و یا رابطه‌ شان دارند. در بین خریدهای کسب و کار ها ، کارمندان داخلی (مهندسان، مدیران، خریدار) و  یا مشاوران خارجی به عنوان تاثیر گذار عمل می‌کنند.
    افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر ها می‌توانند از افراد مشهور و سرشناس جامعه اعم از بازیگران، بازیکنان فوتبال، مجریان و … باشند و یا آن دسته از افراد معمولی و چهره‌های نیمه سرشناسی که مردم آن ها را بواسطه کار خاصی که انجام دادن می‌شناسند، باشند.
    دو نمونه از افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آنها در معرفی برند :
    ۱- ارمیا قاسمی، مدل آتلیه و برند های پوشاک مردانه، فعالیت خود را با تبلیغات در زمینه عینک آفتابی آغاز کرد. چندی پیش تعدادی از عکس های او در شبکه های اجتماعی مختلف بخصوص اینستاگرام مورد توجه و لایک افراد بسیاری قرار گرفت. پس از آن بود که برخی از فعالان عرصه پوشاک و مد از او در حرفه مدلینگ دعوت به همکاری کردند. ارمیا را برخی با نام آریا در سریال آسپرین و برخی با برند معروف رونی، فعال در زمینه پوشاک و تولید کننده پیراهن مردانه (برندی که این روزها ارمیا کار مدلینگ و تبلیغات برای آن را در پیش گرفته و حتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تبلیغ درباره این برند پر آوازه پرداخته است ) می شناسند.
    Ermiya-min.jpg
    ۲- مستر تیستر (آقای حمید سپیدنام)، شخصی است که معروفیتش بعلت سفرهای متعددی است که داشته و در این سفر ها با تست کردن غذاهای رستوران های مختلف و نوشتن مطلب درباره کیفیت غذاها، برخورد پرسنل، محیط رستوران ها و … در رسانه های اجتماعی مختلف مشهور شده است. به گونه ای که خیلی از بازیگران معروف عکس خود را با مستر تیستر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.
    آنگونه که خودشان می گویند رستوران گردی در روزهای نخست جز هزینه چیزی برایش نداشت. تا اینکه پس از شهرت در فضای مجازی کم کم رستوران ها به سراغ ایشان آمده و درخواست تست غذاهایشان را از ایشان داشتند تا به آن ها امتیاز بدهد. و این‌گونه بود که آقای مستر تیستر به یکی از اینفلوئنسر های معروف تبدیل شد.
    Mr-Taster-min.jpg
  • احسان س

    احسان س

    ممنون مطلب شما خیلی مفید بود
    طراحی سایت
  • maryammo

    maryammo

    سپاسگزارم از اطلاعات خوب شما
    طراحی سایت
  • dariush babrian

    dariush babrian

    ممنون. امیدوارم موفق باشید.
    طراحی سایت


برای درج پاسخ عضویت الزامی است.



فیلم روز
تصویر روز