Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:14

12
اسفند
رضایت کتبی برای ازدواج دوم همسر

رضایت کتبی برای ازدواج دوم همسر

19سال است ازدواج كرده‌ام. چون احساس می‌كردم همسر خوبی برای شوهرم نبودم، رضایت كتبی دادم كه ازدواج كند. او هم خانمی را به عقد موقت خود درآورد؛ اما حالا نمی‌توانم این وضعیت را تحمل كنم. لطفا كمكم كنید؟ 

پاسخ ارائه شده توسط: ناصر مهران‌فرد؛ روانشناس بالينی؛ عضو هيات علمی دانشگاه؛ عضو رسمی انجمن بين‌المللی روانشناسی كاربردی

 

در اولین فرصت با یك مشاور خانواده و روانشناس قرار ملاقات بگذارید. نه رضایتنامه تو منطقی بوده و نه وارد عمل شدن همسرت. میفهمم كه شرایط دردناك و دشواری داری. با این اطلاعات محدود و سوالات بیپاسخ كه من با آنها روبهرو هستم، نمیتوانم پاسخ روشنی به شما بدهم.

باید علت تصمیمهر دوی شما به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. تنها چیزی كه روشن است، شكافی است كه در رابطه شما ایجاد شده كه ترمیم آن كار سختی است كه هم نیاز به كار فراوان دارد و هم زمان.

اگر همسرت از ازدواج دومش راضی باشد، ناخشنودی تو دردی را دوا نمیكند، چرا كه زندگی نفر سومی هم به زندگی شما گره خورده كه نمیتوانی آن را نادیده بگیری و از همسرت بخواهی كه از این رابطه بیرون بیاید؛ چرا كه اگر مایل به انجام چنین كاری نبود اقدام به آن نمیكرد و از طرفی هم پیشنهاد خودت بوده یا باید با این وضعیت سازگار شوید یا از رابطه بیرون بیایید و در هر یك از این حالات باید سنجیده و از روی فكر وارد عمل شوید تاكید میكنم كه مشاوره را از یاد نبر.

تعداد بازديد: 718 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز