Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:30

5
اسفند
کرم برای لایه برداری و روشن کنندگی پوست

کرم برای لایه برداری و روشن کنندگی پوست

از جای جوش‌های صورتم خیلی ناراحتم. لایه‌بردار و روشن‌كننده سی‌گل حاوی هیدروكینون هم استفاده می‌كنم. ولی تغییری احساس نمی‌كنم. لطف كنید راهنماییم كنید. نیوشرلی چه طور كرمی است؟  

پاسخ ارائه شده توسط: دكتر نگار بهروز  

 

جای جوش‌های صورت Acnesear به چند شكل ممكن است روی صورت شما تظاهر داشته باشد. در صورتی كه به تازگی ضایعات التهابی (آكنه یا جوش) بهبود پیدا كرده باشد می‌تواند نقاط قرمزرنگی به جای بگذارد كه برای از بین رفتن آنها نیاز به زمان می‌باشد. استفاده از كرم‌ها و تركیبات لك‌بر و روشن‌كننده هم در درمان جای جوش‌ها استفاده می‌شود.

امروزه از تركیبات حاوی هیدروكینون كمتر استفاده می‌شود. بهترین درمان برای شما استفاده از تركیبات حاوی رتینه‌آ مانند ترتینوئید، اسیتوآ و ... (با نام‌های مختلف امروزی موجود است) می‌باشد كه تداوم در مصرف آنها لازم است. البته این تركیبات می‌تواند با قرمزی، اریتم و پوسته‌ریزی همراه باشد كه لازم است این مسائل تحمل شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

روش‌های غیردارویی مانند میكرودرم ابریشن، لیزر، لایه‌برداری‌های مختلف هم در درمان این ضایعات بسیار نتیجه‌بخش بوده است. البته اگر جای جوش‌های شما بسیار گود شده باشد تدابیر درمانی دیگر هم لازم است.

تعداد بازديد: 578 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز