Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 09:38

2
آذر
پوست زبر و خشن

پوست زبر و خشن

با سلام ، پشت ران‌هایم تا كمر بسیار زبر و خشن شده (دون دون شده) و فكر می‌كنم به خاطر نشستن 12 ساعت بر روی صندلی است كه كارم ایجاب می‌كند برای برطرف كردن این مشكل پیشنهاد شما چیست؟

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام ، نشستن زیاد و فشار بافتی به مدت طولانی می‌تواند باعث تغییرات پوستی شود. از دیگر عوامل می‌توان به تماس مداوم و طولانی با لباس‌هایی كه جنس یا الیاف مصنوعی دارد خصوصا در فصول گرم سال كه با تعریق نیز همراه است نام برد.

اما نكته‌ای كه در اینجا قابل توجه هست اینست كه استفاده از شوینده‌هایی بسیار قوی نیز می‌تواند باعث حساسیت و زبری پوست و خراش‌های پوستی شود در هر صورت بهتر است از لباس‌های نخی استفاده كنید و هر یك تا دو ساعت یكبار برای چند دقیقه از جای خود بلند شوید و پس از راه رفتن چند دقیقه‌ای كه باعث افزایش خونرسانی بافت می‌شود مجدداً به كار خود ادامه دهید. از صندلی‌های نرم‌تر استفاده كنید و در صورت داشتن خارش و سایر علائم حساسیت شوینده‌ی لباس‌های خود را تعویض كنید و از مصرف غذاهای آلرژن مانند بادمجان، فلفل و .... برای مدتی پرهیز كنید.

تعداد بازديد: 587 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز