Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:18

2
شهریور
فال ماهانه شهریور 98

فال ماهانه شهریور 98

فال ماه یکی از شاخه های نهان شناسی با روش های فراطبیعی است که بیان آن از عهده هرکسی خارج است و کوششی است که از آینده اطلاع رسانی می کند.

فال ماهانه متولدین فروردین

 وظایف و مسئولیت های جدیدی بر عهده شماست که در ابتدا کمی نگرانی هایی دارید اما به تدریج می توانید با مسئولیت های جدیدتان آشنا شوید و به موفقیت های خوبی برسید.

 در یک کار فرهنگی مشارکت هایی خواهید داشت که به شما احساس مفید بودن می دهد و می تواند برای آینده ی کاری شما نیز می توانید تاثیر مطلوبی داشته باشد پس سعی کنید در این کار تلاش کنید.

 به زودی سفری در پیش دارید که می تواند به شما کمک کند تا شناختتان نسبت به همراهی هایتان را بیشتر شود و بتوانید با هم صمیمی تر از قبل شوید.

 

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

 در یک کار خیریه شرکت خواهید کرد. زمان گذاشتن برای امور خیریه به شما احساس خوبی منتقل می کند و به شما انرژی مثبت مضاعفی منتقل می کند.

 در یکی از همین مراسم خیریه با شخصی آشنا می شوید که با شما هم فکر است و از لحاظ شخصیتی با شما متناسب است.این دیدار می تواند سر آغاز یک دوستی موفق و طولانی مدت باشد.

 هزینه هایی بابت تعمیر خودرو یا وسیله ی برقی باید پرداخت کنید اما در حال حاضر راه حل دیگری پیش روی شما نیست پس بهتر است در هنگام خرید و خرج کردن, بیشتر دقت کنید.

 

فال ماهانه متولدین خرداد

 برای آن که بتوانید به خواسته هایتان برسید, باید مسائل مالی پیش آمده را حل کنید. شما برای پیشرفت درکارهایتان به یک حمایت مالی نیاز دارید.

 در این مورد چندان نگران نباشید به زودی با شخصی ملاقات می کنید که مایل است کارها و هدف های شما را بیشتر بررسی کند و در آن سرمایه گذاری کند.

 در محیط خانوادگی تان از محبوبیت خاصی برخوردار هستید اما در این ماه شاید حاساس کنید در بعضی موارد نسبت به شما سخت گرفته اند اما این سخت گیری می تواند به نفع شما باشد.

 

فال ماهانه متولدین تیر

 در محیط کاری یا تحصیلیتان به یک موفقیت قابل توجه رسیده اید که می تواند آینده ی شما را تضمین کند و بتوانید به رویاها و اهداف خود نزدیک تر شوید.

 موفقیت های اخیرتان باعث شده است که کمی مغرور شوید و دوست دارید محیط کاری خود را تغییر دهید اما فعلا شرایط مالی و اوضاع بازار کار به گونه ای نیست که بخواهید بدون فکر و پشتوانه, از کارتان کناره گیری کنید.

 به دیدار یکیی از دوستانتان خواهید رفت تا در مشکلی به شما کمک کند اما خود او نیز در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارد.

 

فال ماهانه متولدین مرداد

 تغییراتی اساسی در خانه ی شما در حال شکل گیری است که می تواند زندگی شخصی شما را هم با تغییر همراه کند. بهتر است در این مورد مقاومت نکنید و هرچه زودتر خودتان را با تغییرات جدید وفق دهید.

 به یک سری وسایل برای کارهایتان احتیاج دارید که هزینه ی زیادی دارد و باید برای خرید آن ها برنامه ریزی کنید اما بهتر است کمی صبر کنید تا وضعیت بازار بهتر شود.

 برای آن که یک رابطه ی عاشقانه ی شاد را تجربه کنید؛ باید گذشته را رها کنید و به خاطر شکست های گذشته خودتان را سرزنش نکنید.

 

فال ماهانه متولدین شهریور

 به خاطر برگزاری یک سری مراسم حسابی سرتان شلوغ است اما به زودی نتایج آن ها را مشاهده خواهید کرد. تلاش هایتان نتیجه داده است و حالا می توانید تاثیر آن را بر روی کارتان مشاهده کنید.

 در فکر گسترش کارتان هستید و در این راه باید از برخی افراد متخصص کمک بگیرید.اگر خوب به اطراف خود با دقت نگاه کنید خواهید دید می توانید از بعضی از آشنایان خود کمک بگیرید تا کارها سریع تر پیش برود.

 احساس می کنید همسرتان از مشا کناره گیری می کند بهتر است در این مورد با هم صحبت کنید و احساس خود را بیان کنید.

 

فال ماهانه متولدین مهر

 وارد فاز جدیدی از زندگی شده اید که برای شما تازگی دارد. دلیل این تغییرات, ناشی از تغییر نگرش شما به زندگی است.تجربه ها و شکست های گذشته ی شما باعث شده است اکنون به دید وسیعی از زندگی برسید.

 امور جاری در زندگیتان به گونه ای است که نیاز است قدم های بعدی خود را سریع تر بردارید و تلاش بیشتری از خود نشان دهید.

 در انجام کاری در گذشته کوتاهی کرده اید و حالا مجبور هستید چند کار را همزمان انجام دهید تا بتوانید در زمان مورد نظر کارهایتان را به پایان برسانید اما باز هم ممکن است نتوانید به برنامه هایتان برسید

 

فال ماهانه متولدین آبان

 مهارت های شما باعث شده است افراد زیادی بخواهند با شما همکاری داشته باشند اما شما باید تصمیمی بگیرید که آینده ی شما را تضمین کند.

 ممکن است پیشنهاد شراکتی به شما داده شود که برای شما وسوسه انگیز است اما باید تمام جوانب آن را بسنجید و بی گدار به آب نزنید.

 در زندگی شخصیتان با تغییراتی مواجه خواهید شد که برایتان بسیار خوشایند است و می تواند روحیه شما تقویت کند وبتواند به شما انگیزه دهد تا در کارهایتان تلاش بیشتری از خود نشان دهید.

 اما ممکن است این احساس دائمی نباشد پس از این لحظات نهایت استفاده را ببرید.

 

فال ماهانه متولدین آذر

 لازم است تا دیر نشده است اهداف و کارهایتان را به اتمام برسانید زیرا افرادی هستند که قصد دارند برنامه های شما را با مشکل مواجه کنند و در کارهایتان مانع تراشی کنند.

 در چنین لحظاتی لازم است که آرام باشید و بر روی رفتار خود کنترل داشته باشید.خونسردی در چنین لحظاتی به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر فکر کنید و موانع را از سر راهتان بردارید.

 اگر قصد دارید معامله ای انجام دهید؛ بهتر است کمی بیشتر صبر کنید و در این مرود تحقیق کنید و شرایط را بررسی کنید ممکن است سود و زیان شما, آن طور که شما فکر می کنید نباشد.

 

فال ماهانه متولدین دی

 خبرهای جالب و مهمی در رابطه با کار یا تحصیلتان خواهید شنید که می تواند آینده ی شما را رقم بزند.اما در حال حاضر تا مشخص شدن همه چیز صبر کنید و در این مورد با کسی صحبت نکنید.

 برای شرکت در یک کار خیرخواهانه از شما دعوت خواهد شد که قبول آن می تواند دید شما را نسبت به برخی مسائل عوض کند.

 اگر متاهل هستید همسرتان این روزها مشغله ها و مشکلات زیادی دارد که به حمایت و کمک شما احتیاج دارد، سعی کنید شرایط او را درک کنید و تا آن جایی که می توانید همدردی و حمایت خود را به او نشان دهید.

 

فال ماهانه متولدین بهمن

 مشکلات مالی زیادی گریبان گیر شما شده است که با تلاش و کار بیشتر هم نتوانسته اید آن ها را حل کنید. در ماه جاری احتمالا از جانب شخصی به شما کمک هایی خواهد رسید که می تواند تا حد زیادی مشکلات شما را حل کند.

 اگر قصد دارید وسیله ای جدید را بخرید یا معامله ای اجنام دهید. بهتر است هرچه زودتر عجله کنید زیرا ممکن است شرایط در آینده برای شما وخیم تر شود.

 با یکی از نزدیکانتان مشکلاتی دارید و کدورت های میان شما بسیار عمیق شده است. فرصت خوبی برایتان مهیا می شود که با او صحبت کنید و با محبت و آرامش بتوانید برخی از کدورت ها و دلخوری ها را برطرف کنید.

 

فال ماهانه متولدین اسفند

 شکست در زندگی هر کسی پیش می آید اما برخورد با آن متفاوت است. سعی کنید از شکست های زندگی خود دذس بگیرید و از آن ها به عنوان تجربه یاد کنید.

 شکست یا درجا زدن نباید شما را نا امید کند پس از مسیر اصلی زندگیتان خارج نشوید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. تجربیات خودتان و دگیران, می تواند به شما برای موفقیت بیشتر کمک کند.

 به یک مهمانی دعوت خواهید شد که می توانید با آشنایان خود دیداری تازه کنید و یاد خاطرات گذشته را زنده کنید.

 

منبع : فتوکده

برچسب ها: طالع بینی، فال، صور فلکی، طالع بینی ازدواج، فال روزانه، علم اعداد، نماد ماه های مختلف، فال شهریور 98، خصوصات اخلاقی شهریوری ها، متولدین شهریور تعداد بازديد: 730 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز