Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 09:57

1
مرداد
فال ماهانه مرداد 98

فال ماهانه مرداد 98

فال ماهانه مرداد 98 برای متولدین زن و مرد در 12 ماه سال را در ادامه این نوشتار تهیه و گردآوری کرده ایم و از آنجا که بسیاری از افراد علاقه دارند که بدانند در مرداد ماه سال 98 چه اتفاقاتی برایشان رقم می خورد.

فال ماهانه مرداد 98 برای متولدین زن و مرد در 12 ماه سال را در ادامه این نوشتار تهیه و گردآوری کرده ایم و از آنجا که بسیاری از افراد علاقه دارند که بدانند در مرداد ماه سال 98 چه اتفاقاتی برایشان رقم می خورد طالع بینی و فال ماهانه مرداد 98 پاسخگوی نیاز شما در دومین ماه از فصل تابستان 98 است. اگر می خواهید با اتفاقات و سرنوشت خودتان و یا افراد خانواده تان در ماه مرداد 1398 آشنا شوید در اینجا فال و طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ برای شما آماده شده است. فال ماهانه مرداد ۹۸ بیشتر جنبه سرگرمی دارد و شاید اصلا چنین اتفاقاتی برای شما به وقوع نپیوندد. آرزو می کنیم در همه روزهای مرداد ماه سال 1398 خوشحال و شادمان در کنار همسر و خانواده تان باشید و رزق و روزی فراوان نصیب تان گردد.

 

طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸

طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ برای شما دختران و پسران، خانم ها و آقایان عزیز و محترم از کاملترین مرجع فال ماهانه مرداد ۹۸ تهیه و آماده شده است. در صورتی که قصد دارید بدانید سرنوشت و طالع بینی تان در مرداد ماه سال 98 چگونه است می توانید پس از پیدا کردن ماه تولدتان در مورد آنچه قرار است در مرداد ماه ۹۸ برای شما اتفاق بیفتد دست پیدا کنید. فال ماهانه و طالع بینی کلی مرداد ۹۸ بیشتر در مورد حل مشکلات و مسائل مهمی در زندگی است که می توانید در طالع بینی ماه مرداد سال ۹۸ بخوانید. بسیاری از متولدین ماه های مختلف سال در ماه مرداد امسال اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهند کرد. در ادامه این بخش طالع بینی مرداد ۹۸ و فال ماهانه زنان و مردان متولد ماه های مختلف شمسی در مرداد سال ۱۳۹۸ را خواهید خواند.

 

فال ماهانه مرداد 98 برای متولدین فروردین

اگر در فروردین ماه به دنیا آمده اید و به دنبال فال ماهانه مرداد 98 هستید باید بدانید که اگر در ماه مرداد 1398 یکی از دوستان تان شادی شما را به هم بزند ممکن است کمی ماجرا درست شود، اما یادتان باشد که هیچ کس قصد ندارد زندگی شما را خراب کند. همه می خواهند در مسیری که می روید کمک تان کنند و از نظر احساسی شما را راضی نگه دارند، اما خودتان هم باید تلاش کنید و سهم تان را از کار به درستی انجام دهید. باید یاد بگیرید که یک عضو سازنده و کارآمد در گروه باشید تا به این ترتیب شانس موفقیت تان افزایش پیدا کند. بخشندگی را فراموش نکنید که همان کلید موفقیت شماست. به گزارش سماتک اگر زن متولد فروردین هستید در مرداد ماه ۹۸ یا به زودی تماس تلفنی عاشقانه در پیش رو خواهید داشت که آینده تان را به خوبی و خوشی می سازد و شما را از مشکلات سختی ها خیلی زود رها می‌کند،، در این تماس تلفنی تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد.

 

از ثبات خودم این نکته خوش آمد که به جور
در سر کوی تو از پای طلب ننشستم
عافیت چشم مدار از من میخانه نشین
که دم از خدمت رندان زده‌ام تا هستم

 

خانم ها و آقایانی که متولد فروردین هستید باید بدانید که فال ماهانه مرداد 98 حافط در مورد شما گفته است که بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. فشنگ همه رقیبان و حسودان به خطا رفته است. بیماری شما به زودی شفا پیدا می کند. نگران نباشید. از غم رهایی یافته و به حاجاتتان می رسید.

 

طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ برای متولدین اردیبهشت

متولدین ماه اردیبهشت باید در مرداد سال ۹۸ باید بدانید که زندگی شما در ماه های گذشته فراز و فرودهای بسیاری داشته است و در موقعیت کاملا متفاوت از گذشته قرار گرفته اید. موفقیت و آینده خوب می تواند باعث شود تا به خود، شغل خود و مسایل مالی دید بهتری پیدا کنید. از فرصت های این ماه از فصل تابستان سال ۹۸ برای بررسی و تحلیل وضعیت کنونی خود بهره بگیرید و ببینید در کدام مسیر می توانید آینده بهتری برای خود رقم بزنید. در این روز از ماه مرداد سال ۱۳۹۸ قدرت تحقق رویاهای خود را دارید و در زندگی عاشقانه خود نیز می توانید در کنار فرد دلخواه و موردعلاقه تان لحظه های شادی را تجربه کنید. برای خوشحالی او می توانید کارهایی انجام دهید که دوست دارد. همچنین فال و طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ در مورد متولدین اردیبهشت می گوید: گره بزرگی در کار شما ایجاد شده است سعی کنید؛ دست به کارهای نادرستی نزنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می آورد و شما را به دردسر های خطرناکی می اندازد.

 

بیا که توبه ز لعل نگار و خنده جام
حکایتیست که عقلش نمی‌کند تصدیق
اگر چه موی میانت به چون منی نرسد
خوش است خاطرم از فکر این خیال دقیق

 

طالع بینی ماهانه مرداد ۱۳۹۸ در مورد متولدین اردیبهشت می گوید که: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا تحقیق کن.

 

طالع بینی ماهانه مرداد سال 98 برای متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه مرداد 98 برای زن و مرد متولد خرداد اینگونه بیان شده است که ایده های ناب و خلاقانه یکی پس از دیگری به ذهن تان خطور می کنند و فرصت های بیشماری را پیش روی تان قرار می دهند اما باید بدانید که مرداد 98 فرصت مناسبی برای جولان دادن رویاهای مهار نشده نیست. هوشمندانه ترین راهکار این است که افکارتان را محدود کنید تا شما را از مسیر اصلی منحرف نسازند. در روزهای نخستین مرداد ماه سال ۹۸ باید با دقت بررسی کنید و ببینید که کدام افکار ازرش دنبال کردن را دارند. می توانید به همه ی ایده هایی که در سر دارید فکر کنید، اما نیازی نیست که همه ی آن ها را به کار ببندید. امروز ممکن است رفتارتان کمی متغیر به نظر برسد، به همین خاطر کسانی که از نیت شما خبر ندارند ممکن است به شما اعتماد نکنند. به زودی هم آغوشی عاشقانه در پیش رو خواهید داشت که زندگیتان را تغییر و تحولات اساسی می دهد شما را به هدف و آرزوهایتان خواهد رساند و احساس آرامش خاصی در شما ایجاد می کند. طالع بینی ماهانه مرداد سال ۹۸ برای متولدین خرداد در این بخش خواندید که امیدواریم لذت برده باشید.

 

در خلوص منت ار هست شکی تجربه کن
کس عیار زر خالص نشناسد چو محک
گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم
وعده از حد بشد و ما نه دو دیدیم و نه یک

 

دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.

 

فال ماهانه مرداد ۹۸ برای متولدین تیر

فال ماهانه مرداد ماه ۹۸ برای متولدین تیر مرد و زن گفته که تا چند وقت گذشته به هیچ عنوان به مهارت های روحی خود توجه و اعتقادی نداشتید، اما در مرداد ۱۳۹۸ دیگر نمی تواند آنها را انکار کنید. تله پاتی با اطرافیان باعث می شود تا سرانجام باور کنید قدرت های روحی ویژه ای در وجود شما نهفته است. این مساله شاید از نظر منطقی کمی عجیب باشد اما واقعیت دارد. شما متولدین تیر ماه به هیچ وجه نیروی درونی برای انجام کارها را ندارید. ناخودآگاهتان را در آغوش بگیرید و آن را قبول داشته باشید. بهترین زمان برای یک جشن دونفره عالی، مرداد 98 است. البته در کنار دوستان مشترکتان نیز می توانید لحظه ها عالی را تجربه کنید اما با هم تنها بودن لطف دیگری دارد. با هم غذا درست کنید و در کنار هم از موسیقی و شام و فضای عاشقانه لذت ببرید. به زودی دورهمی های دوستانه و خانوادگی در پیش رو خواهید داشت که آرامش و آسایش را در زندگی برایتان به وجود می آورد شما را به هدف و آرزوهای قلبیتان در زندگی می رساند.

 

حلاج بر سر دار این نکته خوش سراید
از شافعی نپرسند امثال این مسائل
گفتم که کی ببخشی بر جان ناتوانم
گفت آن زمان که نبود جان در میانه حائل

 

فال ماهانه مرداد ۹۸ در مورد شما تیر ماهی های عزیز گفته است که پشیمانی سودی ندارد. راهی را که رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی. شما شخصی جاه طلب، پر انرژی، مقتدر، با نظم و آگاه هستید. شما استعداد و اراده ی لازم برای مبارزه با سخت ترین شرایط در کمال شجاعت را دارید، اما لجبازی ها و حسادت های گاه به گاهتان می توانند برایتان دردسرساز شوند. ماه مرداد ۹۸ که پیش رو دارید برای شما وضعیت اقتصادی فوق العاده و سلامتی کامل را به همراه خواهد داشت. تیر ماهی هایی که در زمینه تجارت فعال هستند در مرداد ۹۸ باید در زمینه های پرسودتری سرمایه گذاری خواهند کرد. از طریق سفرها و فعالیت های اجتماعی خود با افراد معتبر و سرشناسی آشنا خواهید شد که می توانند موقعیت های حرفه ای ارزشمندی را برای شما فراهم کنند. کمک های غیر منتظره از طریق این آشنایان جدید و یا اقوام دور به پیشرفت حرفه ای و تجاری شما کمک خواهد کرد. تیری های متأهل روابط خوب و بدون مشکلی را پیش رو خواهند داشت و همسرانشان آنها را مورد حمایت خود قرار داده و غرق در عشق و محبت خواهند نمود. برای مجردها هم عشقی ناگهانی و طوفانی پیش بینی می شود که به احتمال زیاد دوام چندانی نخواهد داشت.

 

فال ماهانه مرداد 98 برای متولدین مرداد ماه

فال ماهانه مرداد 98 برای متولدین مرداد را در این بخش خواهید خوند و شما مرداد ماهی ها باید در مرداد ۹۸ سعی کنید بهتر از سایرین باشید. شاید دیگران درباره اهداف شما به نتایج اشتباه برسند، فقط به این دلیل که هنوز آماده ارائه مقصودتان نیستید. بدانید آن چیزهایی که ناگفته باقی می گذارید از چیزهایی که آشکارا می گویید مهم تر به نظر می رسند. بایستید و حقایق را بر زبان آورید. به این فکر نکنید که احساسات تان چه طور به نظر خواهند رسید. شما مرداد ماهی های دوست داشتنی و کمی مغرور اگر از صمیم قلب حرف بزنید هیچ کس به صداقت شما شک نخواهد کرد. امروز از نظر عاطفی یکی از پرهیجان ترین روزها را در پیش دارید و به این نتیجه می رسید با شریک عاطفی خود چقدر تفاهم دارید و همچنین در این ماه مرداد سال 98 خبرهای خوبی می شنوید و به یه شام دعوت می شید . سفر دارید. اگر نیت احساسی دارید فعلا راه براتون بسته ست. به زودی از خواب غفلت بیدار میشین و ممکنه تصمیم بگیرید رابطه تون رو رها کنین. مشکلتون چه عاطفی باشه چه مالی بهتره با یک مشاور خوب مشورت کنین. شخصی می خواهد به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برایتان غم و اندوه بزرگی در زندگی به وجود بیاورد بهتر است؛ مراقب خود باشید و به دیگران زیاد بها ندهید.

 

شرمم از خرقه آلوده خود می‌آید
که بر او وصله به صد شعبده پیراسته‌ام
خوش بسوز از غمش ای شمع که اینک من نیز
هم بدین کار کمربسته و برخاسته‌ام

 

حافظ در مورد دختران و پسران زاده مرداد ماه می گوید که: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است ولی خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید غم دلتان از بین می رود.

 

طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ برای متولدین شهریور

شما شهریور ماهی های عزیز و فهمیده باید بدانید که در ماه مرداد ۹۸ به طور ناگهانی به موضوعی علاقه مند می شوید و همه فکر و ذهن شما را مشغول خود خواهد کرد. این فکر به قدری گسترده است که نمی توانید به راحتی به مسایل دیگر فکر کنید. باید به دنبال ایده های ناب باشید تا بهترین استفاده را از این موضوع ببرید. مردان شهریوری بدانند که شاید مطالعه یا تحقیق در این مسیر تسریع کننده خوبی باشد. دنبال راهی باشید که شما را به موفقیت برساند تا این اندازه سرد و بی تفاوت نباشید و شریک عاطفی تان می داند تا چه اندازه او را دوست دارید اما برای ثابت کردن آن و تاکید دوباره، کارهای جالب و عاشقانه انجام دهید. گاهی لازم است عشق به زبان بیان شود طالع بینی ماهانه مرداد ۹۸ برای متولدین شهریور گفته که خبرهای خوب و خوشایندی به گوش تان خواهد رسید که زندگی تان را به نحو احسن می سازد و شما را به مقامات بالا می رساند،، شادمانی و خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می آورد.

 

ناوک چشم تو در هر گوشه‌ای
همچو من افتاده دارد صد قتیل
یا رب این آتش که در جان من است
سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

 

شما شهریوری ها در ماه مرداد ۹۸ انتظار معجزه دارید و آن معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را به کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعلا دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصود دست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم میخورد که بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید.

 

فال ماهانه مرداد ۱۳۹۸ برای متولدین مهر

فال ماهانه مردادماه سال ۱۳۹۸ برای متولدین ماه مهر گفته است که مطمئن هستید به هدف تان می رسید، اما تنها مشکل تان این است که در مرداد ماه امسال نمی توانید خواسته های تان را در قالب کلمات بیان کنید. آرزوهایی که در سر دارید آن قدر دور و دراز به نظر می رسند که دل تان نمی خواهد درباره ی آن ها با کسی صحبت کنید. اما شاید تصمیم بگیرید که هر طور شده احساسات تان را بروز دهید. کم کم متوجه می شوید که آن چه می خواستید تا پایان این ماه تغییر کرده است. مهر ماهی های عزیز سعی کنید جلو بروید و حرف دل تان را بزنید، اما آماده چند پیچ و مانع در مسیرتان باشید و صمیمیت زیاد بسیار عالی است اما گاهی باعث می شود تا افراد نتوانند دیگر به رشد فردی خود فکر کنند و همه تصمیماتشان را بر رابطه دونفره خود محدود می کنند. در زندگی دیگران سرک نکشید با این کار برای خود مشکلات بزرگی به وجود خواهید آورد و زندگیتان را به دردسر می اندازید بهتر است؛ سرتان به کار خودتان باشد تا مشکلی در آینده برایتان به وجود نیاید.

 

چو بر در تو من بی‌نوای بی زر و زور
به هیچ باب ندارم ره خروج و دخول
کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم
که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

 

اگر دقیق باشی و با اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها به رویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بیتاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 

فال ماهانه مرداد ماه ۹۸ برای متولدین آبان

فال ماهانه مرداد ۹۸ برای متولدین آبان چیست؟ صحبت و حتی بحث کردن با دیگران باعث می شود تا ایده های جدید به مغزتان خطور کند و برای تحقق آنها برنامه ریزی هایی داشته باشید. این ایده ها ممکن است در زمینه کاری، مالی یا اجتماعی باشد اطلاعات و مهارت های درونی شما آبان ماهی ها نیز در این مسیر بسیار کمک کننده هستند و در فال ماهانه مرداد ۹۸ برای آبانی ها گفته شده که خیلی با عجله همه چیز را پیش نبرید و درمورد برخی از افکار کمی دست نگه دارید. در مرداد 98 نهایت توجه خود را به شریک عاطفی خود بدهید و حرف های او را بشنوید و نیازهایش را برآورده کنید. از هر بهانه ای برای نشان دادن عشق خود به او بهره بگیرید. در این ماه حالتان با عشق خوب است از آن استفاده کنید. به زودی ازدواجی در پیش رو خواهید داشت که آینده تان را به خوبی و خوشی می سازد شما را به هدفتان می‌رساند و زندگیتان را تغییرات اساسی می دهد بهتر است؛ شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید.

 

گل ز حد برد تنعم نفسی رخ بنما
سرو می‌نازد و خوش نیست خدا را بخرام
زلف دلدار چو زنار همی‌فرماید
برو ای شیخ که شد بر تن ما خرقه حرام

 

یک دیدار غیر منتظره در مرداد امسال دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کسی ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید.

 

فال ماهانه مرداد 98 برای زنان و مردان متولد آذر

فال ماهانه مرداد 98 برای متولد شدگان زن و مرد در ماه آذر اینگونه بیان شده است که همیشه آماده لذت بردن از امور دلخواه تان هستید، اما شاید امروز فرصت مناسبی برای این کار نباشد. کسانی که با آن ها سر و کار دارید هر کدام انتظارات خودشان را دارند، اما به نظر می رسد که اهداف آن ها هنوز برای شما روشن نشده است. نباید کارهایتان را رها کنید و به دنبال خواسته های غیر منطقی دیگران بروید، زیرا از کاری که کرده اید پشیمان خواهید شد. در مرداد سال 1398 هر اقدامی که لازم است در پیش بگیرید، اما ممکن است میانه ی راه خسته و مضطرب شوید و دل تان بخواهد که همه چیز را رها کنید و بروید. باید راهی پیدا کنید که هم بتوانید به خواسته های خودتان برسید و هم به نیازهای دیگران را برآورده کنید. به هدف و خواسته های قلبی تان در زندگی خواهی رسید و موفقیت را در آینده به دست می آورید سعی کنید؛ آذر ماهی ها لطفا در مرداد ماه امسال استرس را از خود دور کنید و از قدرت شجاعت خود به خوبی بهره مند شوید.

 

هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت
تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم
عیبم مکن به رندی و بدنامی ای حکیم
کاین بود سرنوشت ز دیوان قسمتم

 

اگر متولد آذر هستی و در حال گذراندن روزهای مرداد 98 می باشی یعنی اکنون در این فکر هستی که همه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفته ای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت را به دست سرنوشت بسپار اگر چه خسته و ضعیف شده ای ولی با کمی همت باز هم جوان و پرانرژی میشوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی و مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.

 

طالع بینی ماهانه مرداد 1398 برای متولدین دی

طالع بینی ماهانه مرداد 98 برای متولدین دی بسیار خوب است و دی ماهی ها در این ماه برج الاسد از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار خواهید داشت و می توانید حجم زیادی کار انجام دهید. به همین دلیل، شاید بهتر باشد برخی از کارهای عقب افتاده خانه را انجام دهید. مثلا زیرزمین را مرتب و سازمان دهی کنید و البته خیلی هم به خود سخت نگیرید. فقط باید از انرژی های خوب امروز استفاده درستی داشته باشید و اگر به دنبال یافتن فردی رویاهای خود هستید تا عشق را با او تجربه کنید، مرداد 98 فرصت مناسبی برای یافتن اوست. در مهمانی های خانوادگی، دوستانه یا قرارهای دسته جمعی با دوستان می توانید فرد دلخواهتان را پیدا کنید. به زودی تماس تلفنی کاری در پیش رو دارید که موفقیت و سربلندی را در زندگیتان سرازیر می‌کند شما را به هدفتان می‌رساند و زندگی‌تان را به خوبی و خوشی می سازد بهتر است نگرانی به خود راه ندهید.

 

نفس نفس اگر از باد نشنوم بویش
زمان زمان چو گل از غم کنم گریبان چاک
رود به خواب دو چشم از خیال تو هیهات
بود صبور دل اندر فراق تو حاشاک

 

از رفیق یا دوست صمیمی تان به خاطر هم پا بودن با شما در مرداد ماه امسال تشکر کنید. این امید است که شما را زنده نگه داشته ولی گاهی طاقت از کف داده و خواب و خوراکتان را می گیرد. زخم زبان به کسی نزن تا خودت همیشه از زخم زبان در امان باشی. از دانش خود برای رسیدن به مقصود استفاده کن تا به منظوری که می خواهی برسی.

 

فال ماهانه مرداد سال ۹۸ برای متولدین بهمن ماه

شما زنان و مردان متولد بهمن علاقه شدیدی به آدم های زیبا و آثار هنری دل انگیز دارید، اما این تمایلات شما در ماه مرداد سال ۹۸ ممکن است مشکل ساز شوند. البته تمایلات شما همیشه جنبه فیزیکی ندارند، اما مشکل این جاست که دقیقاً این طور به نظر می رسند. علاقه شما بهمنی ها بیشتر به خود مفهوم زیبایی است تا به یک جسم خارجی و باید منبع احساسات و انگیزه های تان را پیدا کنید. اگر نیمه پر لیوان را ببینید زندگی به کام تان شیرین تر خواهد شد و فال ماهانه مرداد سال 98 برای متولدین بهمن می گوید که شما می توانید وارد یک رابطه عاشقانه جدید بشوید یا نوعی تعهد و وابستگی خاص به فردی که اکنون با او هستید، پیدا خواهید کرد. به زودی به ثروت خواهید رسید که زندگیتان را تغییرات اساسی می دهد شما را به هدف و خواسته های قلبی تان می رساند و شادی و آرامش را در زندگی برایتان سرازیر می کند.

 

خورشید چو آن خال سیه دید به دل گفت
ای کاج که من بودمی آن هندوی مقبل
شاها فلک از بزم تو در رقص و سماع است
دست طرب از دامن این زمزمه مگسل

 

ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.

 

فال ماهانه مرداد 98 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه مرداد 98 در مورد متولدین اسفند در این بخش بیان شده است و در طالع اسفندی های عزیز گفته شده که تکمیل یکی از اهداف بلند مدت تان باعث می شود تا در مرداد ماه سال 98 دست از کار بکشید و با خود فکر کنید برای آینده باید چه برنامه ای داشته باشید و چه نوع پروژه ای را دوباره از نو آغاز کنید! از اینکه کمی بلند پروازی کنید خیلی نترسید و چون شما اسفند ماهی هستید به آن کمال درونی رسیده اید که بتوانید درست را از غلط تشخیص دهد و از موانع موجود، ناامید نشوید و با اعتماد به نفس زیاد به جلو پیش بروید. اگر قصد دارید دل فرد دلخواه تان را در ماه مرداد امسال ببرید و توجه او را به خود جلب کنید، یکی از بهترین فرصت ها همین برج اسد ۹۸ است. با جاذبه درونی که امروز دارید در فاز عاشقانه نابی قرار دارید که می توانید به بهترین شکل از آن بهره بگیرید. اتفاقات بد و ناخوشایندی ممکن است در زندگی برای تان به وجود بیاید که بهتر است مراقب خود باشید.

 

سری که بر سر گردون به فخر می‌سودم
به راستان که نهادم بر آستان فراق
چگونه باز کنم بال در هوای وصال
که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق

 

اسفند ماهی کار خود را به دست خدا بسپار زیرا دیگر از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

 

منبع : وب سایت سمتاک

برچسب ها: طالع بینی، زندگی آنلاین، طالع بینی چینی، فال، طالع بینی ازدواج، فال روزانه، علم اعداد، پیشگویی، مرداد، متولدین مرداد، نماد ماه های مختلف تعداد بازديد: 2634 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز