Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 23:11

12
آبان
۶+۱ مدل برس ریمل که برای آرایش چشم باید شناخت!

۶+۱ مدل برس ریمل که برای آرایش چشم باید شناخت!

استفاده از برس ریمل مناسب در آرایش چشم، می‌تواند فرمی دراماتیک، جذاب و خیره‌کننده ایجاد کند. اگرچه در آرایش روزمره بسیاری از ریمل استفاده نمی‌کنند اما گاهی استفاده از ریمل به تنهایی بدون هیچ آرایش دیگری می‌تواند تاثیرگذار و خاص باشد.

 اینکه بدانید کدام ریمل با چه مدل برس یا فرچه‌ای برای آرایش چشم شما مناسب است، می‌تواند کار را آسان کند. می‌خواهید مژه‌های پرتری داشته باشید یا ترجیح می‌دهید مژه‌هایتان کمی بلندتر دیده شود، گاهی هم اینکه ریمل کمی به مژه‌ها حالت دهد و در واقع مژه‌ها را فر کند کافی است.

فرم برس ریمل می‌تواند تاثیر شگفتی در کیفیت و اثرگذاری آن داشته باشد. با خواندن این نکات همیشه بهترین انتخاب را برای آرایش چشم داشته باشید.

برس توپ دار (BALL TIPPED)

این مدل براش با داشتن یک بخش توپی شکل به شما کمک می‌کند که بتوانید به خوبی مژه‌های کوچک و کم پشت گوشه‌های داخلی چشم را پوشش دهید. ریمل زدن روی این بخش غیرقابل دسترس چشم، باعث می‌شود چشم‌های شما درشت‌تر، کشیده‌تر و زیباتر دیده شود.

در استفاده از این مدل براش ریمل احتیاط کنید که بیش از اندازه ریمل روی مژه‌هایتان پخش نشود.

برس منحنی یا خمیده (CURVED WAND)

فرچه منحنی شکل ریمل دقیقا به دلیل فرم خاصی که دارد باعث می‌شود مژه‌هایتان فِر شود. برای اینکه از این مدل برس بهترین استفاده را کنید و مژه‌هایتان را به خوبی فر کنید باید برس را از وسط مژه به سمت بالا تکان دهید. این براش مژه‌هایتان را به سمت بالا متمایل می‌کند و باعث می‌شود چشم‌ها بازتر دیده شود.

برس باریک و صاف (THIN AND STRAIGHT WAND)

این مدل برس معمولا کشیده هستند و روی آن‌ها پر است از مویچه‌های ریز. آن‌ها تک تک مژه‌های شما را از هم جدا و به خوبی کاور می‌کنند. اگرچه شما هیچ تاثیر بلندکنندگی واضحی نمی‌بینید اما این مدل فرچه باعث می‌شود مژه‌هایتان پرپشت و متراکم‌تر دیده شود.

همچنین اگر می‌خواهید از ریمل روی مژه‌های پایین استفاده کنید، این برس به راحتی این کار را می‌کند بدون آنکه باعث به وجود آمدن به هم ریختگی و کثیفی شود.

برس ضخیم (THICK BRISTLE WAND)

این نوع براش معمول‌ترین مدل است که تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند. این برس مویچه‌های ضخیمی دارد که به خوبی تمام مژه‌ها را پوشش داده و آن‌ها را متراکم و ضخیم نشان می‌دهد. البته این مدل برس اثر بلندکنندگی ندارد بنابراین اگر مژه‌های بلند اما کم پشت دارید، برای آرایش چشم از این مدل ریمل استفاده کنید.

برس مخروطی (PINE CONE WAND)

این مدل برس ریمل دارای مویچه‌های بلندتر در بخش پایین و مویچه‌های نازک و پراکنده در بخش بالا است. بخش پایین برس مسئول پوشاندن مژه‌های بلند بیرونی چشم است و باعث می‌شود آن‌ها بلندتر دیده شوند در حالیکه نوک برس بخش‌های داخلی و میانی مژه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر به آرایش چشم گربه‌ای علاقه دارید از این مدل برس ریمل استفاده کنید، حالتی که ریمل روی مزه‌های شما می‌نشیند کاملا متناسب با مدل خط چشم گربه ای و فرم بال دار آن است.

برس مخصوص مژه‌های پایین (BOTTOM LASH WAND)

این مدل برس باریک مخصوص فر کردن و بلند کردن مژه‌های پایین چشم است، اما استفاده‌های دیگری هم دارد. اگر چشم‌های ریزی دارید از این برس روی مژه‌های بیرونی چشم استفاده کنید تا بلندتر دیده شوند. اگر برس را با حرکات عمودی و روبه بالا بکشید مژه‌های کم پشت شما متراکم‌تر جلوه می‌کنند.

برس لاستیکی (RUBBER BRISTLED WAND)

برس مژه پلاستیکی به مژه‌ها عمق می‌بخشد و به آن‌ها پوشش بی‌نظیری می‌دهد. این مدل براش انعطاف‌پذیر است که به همین دلیل استفاده از آن ساده‌تر است. اگر می‌خواهید مژه‌هایتان را پرپشت تر کنید، این برس بدون آنکه مژه‌ها را به هم بچسباند یا حالت پوسته پوسته شده به ریمل بدهد، مژه‌ها را پرپشت می‌کند.

کارایی یک ریمل در کنار نوع برس آن، به کیفیت مواد به کار رفته در ریمل بستگی دارد. فراموش نکنید که اگر چشم‌های حساسی دارید همیشه باید بیشتر به ویژگی‌های یک ریمل دقت کنید، ریمل‌هایی در آن‌ها مواد شیمیایی مضر به کار نرفته است نه تنها باعث حساسیت‌های چشمی نمی‌شوند بلکه به مرور زمان مژه‌های شما را کم پشت نمی‌کنند.

برچسب ها: زیبایی، آرایش، آرایش چشم، ریمل، ریمل زدان، انواع برس ریمل، مزه های بلند، فر کردان مژه، میکاپ، راهنمای خرید ریمل، شناخت انواع ریمل، ترفندهای آرایش چشم تعداد بازديد: 512 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز