Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:55

21
آذر
کانتور صورت یا آرایش ترمیمی چیست؟

کانتور صورت یا آرایش ترمیمی چیست؟

کانتور صورت یا همان آرایش ترمیمی یک روش آرایشی جدید است که در آن از سایه روشن ها برای مشخص کردن قسمت هایی از صورت استفاده میشود.

کانتور صورت چیست؟

کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته میشود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیوب صورت است، برای کانتور کردن صورت از کرم فشرده معمولا استفاده میشود که باید دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست باشد اما برای هایلایت باید دو یا سه درجه روشن تر باشد. در یک تعریف ساده میتوان گفت کانتور یعنی پوشاندن عیوب صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن .کانتور صورت

کانتورینگ صورت چگونه است؟

کانتور کردن فرم های مختلف صورت با هم متفاوت است مثلا کانتور کردن صورت بیضی با صورت گرد روش های مختلفی دارد و باید با مهارت های خاص کانتورینگ فرم صورت را ایده آل تر جلوه دهید.

در تکنیک کانتورینگ قسمت هایی از صورت که میخواهیم کوچکتر به نظر برسند را تیره میکنیم و نقاط قوت صورت را روشن تر یا هایلایت میکنیم، تصویر زیر نشان میدهد که کدام نقاط صورت باید تیره شوند و کدام نقاط روشن.

مراحل کانتور کردن صورت

*کرم مرطوب کننده بزنید

*با کرم پودری که به رنگ پوست تان نزدیک است پوست تان را پوشش دهید

*زیر چشم، روی بینی، چانه و پیشانی را با کرم پودری که دو درجه از پوست تان روشن تر است هایلایت کنید

*بالای پیشانی و زیر گونه ها را کمی تیره کنید

*شروع کنید به محو کردن قسمت های مشخص شده

برچسب ها: آرایش چشم، زندگی آنلاین، زیر سازی پوست، کانتور کردن صورت، آرایش ترمیمی، کانسیر، پوشاندن تیرگی زیر چشم، مراحل زیر سازی پوست، آرایش حرفه ای، آرایش طبیعی، آرایش لایت، تکنیک های آرایشی، زیر سازی پوست چیست، کانتور صورت چیست، کانسیلر چیست تعداد بازديد: 591 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز