Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 16:32

23
مرداد
پیشنهاد 3 استایل تابستانی برای خانم های با حجاب

پیشنهاد 3 استایل تابستانی برای خانم های با حجاب

همین که به فصل گرما نزدیک می شویم، دغدغه خرید و انتخاب یک لباس تابستانی خنک ذهن خانم های ایرانی را درگیر می کند. خانم های محجبه برای حفظ حجاب در فصل تابستان با مشکلات بیشتری رو به رو هستند.

همین که به فصل گرما نزدیک می شویم، دغدغه خرید و انتخاب یک لباس تابستانی خنک ذهن خانم های ایرانی را درگیر می کند. خانم های محجبه برای حفظ حجاب در فصل تابستان با مشکلات بیشتری رو به رو هستند و به همین دلیل انتخاب لباس و پوشش تابستانی برای این دسته از افراد بسیار سخت تر می شود. حالا با ما همراه باشید تا با معرفی 3 پیشنهاد جالب توجه برای خانم های محجبه راهی برای فرار از گرما را پیش روی آن ها بگذاریم تا تابستان گرم امسال را به بهترین شکل ممکن بگذرانند.

به گزارش بهداشت نیوز،  همین که به فصل گرما نزدیک می شویم، دغدغه خرید و انتخاب یک لباس تابستانی خنک ذهن خانم های ایرانی را درگیر می کند. خانم های محجبه برای حفظ حجاب در فصل تابستان با مشکلات بیشتری رو به رو هستند و به همین دلیل انتخاب لباس و پوشش تابستانی برای این دسته از افراد بسیار سخت تر می شود. حالا با ما همراه باشید تا با معرفی 3 پیشنهاد جالب توجه برای خانم های محجبه راهی برای فرار از گرما را پیش روی آن ها بگذاریم تا تابستان گرم امسال را به بهترین شکل ممکن بگذرانند.

1.انتخاب مانتو جلوبسته مناسب برای پوشش زیر چادر

انتخاب مانتوی مناسب مهم ترین اصلی است که خانم ها باید در تابستان به آن توجه کنند. بیشتر خانم های محجبه به خرید مانتو جلو بسته علاقه بیشتری نشان می دهند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای خرید مانتو پوشیده در تابستان به نکات زیر جدا توجه کنید.

    برای خرید مانتوی تابستانه حتما رنگ های روشن را انتخاب کنید. در فصل تابستان و با توجه به گرما و تابش مستقیم آفتاب، پوشیدن لباس های رنگ روشن می تواند حس خنکی بیشتری را به شما بدهد چرا که رنگ های تیره آفتاب و گرما را بیشتر به خود جذب می کنه و باعث گرمازدگی خواهد شد.
    مانتوهایی از جنس پنبه، لنین و یا ژرسه را انتخاب کنید. چرا که این جنس پارچه ها بسیار خنک و مناسب فصل گرما هستند. علاوه بر این مانتوهای جنس نخ پنبه ضد تعریق بوده و شما می توانید مدت زمان زیادی آن را به تن داشته باشید.
    در فصل تابستان تا حدامکان از لباس ها و مانتوهای گشاد استفاده کنید چرا که مانتوهای آزاد و راحت حس بهتری را در گرمای هوا به شما می دهد و با آرامش بیشتری می توانید روزهای گرم تابستان را بگذرانید.



2-روسری و شلوار مناسب تابستان را انتخاب کنید

جدا از انتخاب مانتو و پیراهن مناسب فصل گرما، انتخاب شلوار خنک و راسته در فصل تابستان شدیدا توصیه می شود. اگر شما بانویی هستید که از پوشش چادر برای حفظ حجاب استفاده می کنید، پیشنهاد می کنم در صورت امکان حتما شلوارهایی به رنگ کرم و سفید را برای تابستان انتخاب کنید و از پوشیدن شلوار جین در این فصل خودداری کنید چرا که جنس ضخیم و اذیت کننده شلوارهای جین شدیدا در فصل گرما موجب بروز بیماری های قارچی می شود. همچنین شما می توانید با شلوارهای آزاد و خنک صندل زنانه زیبایی را با لباس خود ست کنید.

یکی از جذاب ترین لباس هایی که تنها در تابستان می توان از آن استفاده کرد، دامن شلواری های گشاد و راحت است. بیشتر خانم های چادری از پوشیدن این دامن شلواری ها استقبال می کنند چرا که علاوه بر ظاهر جذاب و مناسبی که دارند به شدت خنک هستند و خانم ها با پوشیدن این دامن شلواری ها کمر گرما را حس می کنند.

یکی دیگر از نکاتی که در فصل تابستان باید حتما در نظر داشته باشید؛ انتخاب روسری مناسب است. بیشتر خانم های محجبه برای حفظ پوشش خود روسری را بر شال ترجیح می دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنم استفاده از روسری های نخی و قواره بزرگ را در اولویت قرار دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که برای فصل های گرم هر چقدر وزن روسری شما سبک تر و روشن تر باشد حس بهتری را در اوج گرما خواهید داشت.



از گره های خلاقانه برای بستن روسری خود استفاده کنید

اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که برای بستن روسری و محکم نگه داشتن آن از گیره های فلزی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنم در فصل تابستان این کار را نادیده بگیرید و سعی کنید با بستن روسری خود به روش های خلاقانه و گره ای، گردن و صورت خود را از گرما و حرارت داغ آفتاب راحت نگه دارید.

راحت ترین و سبک ترین کفش برای تابستان را بپوشید

حالا که در مورد پوشیدن بهترین و راحت ترین مانتو، شلوار و یا روسری به نتیجه رسیدید، بهتر است در مورد یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که در تابستان با آن رو به هستید یعنی کفش های دخترانه صحبت کنیم.اگر اهل پیاده روی زیاد هستید در فصل تابستان پوشیدن کفش های پاشنه دار را کنار بگذارید و به جای آن از کفش اسپرت زنانه استفاده کنید.خوشبختانه تنوع در طرح و رنگ کفش های زنانه به قدری است که خانم های خوش سلیقه می توانند متناسب با نیاز خود زیباترین و بهترین کفش را برای خود انتخاب کنند.

استفاده از جوراب های نانو و ضد عرق در فصل تابستان باعث می شود گرما کمتر به پای شما آسیب بزند و بتوانید راحت تر در خیابان ها پیاده روی کنید.کتانی های رنگی، صندل های لژ دار و کفش های جلوباز تابستانی همگی گزینه های مناسبی اند تا قدم زدن در چله تابستان را برای شما جذاب تر کنند.



از روزهای گرم تابستان خود لذت ببرید

حالا که با ترفندهای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان آشنا شدید، بد نیست استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک دودی را برای حفظ پوست و چشم های خود در اولویت قرار دهید تا در طول ماه های گرم تابستان دچار آفتاب سوختگی نشوید. در نظر داشته باشید که خانم های محجبه با استفاده از این پیشنهادها می توانند با حفظ پوشش خود بهترین و شیک ترین استایل تابستانه را داشته باشند و جذاب ترین تابستان عمر خود را بگذارنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

ویژگی یک لباس تابستانه خوب چیست؟

جدیدترین مدل های مانتو تابستانی

جدیدترین مدل های مانتو حریر

برچسب ها: حجاب، عینک دودی، روسری، اکسسوری، کفش اسپرت، استایل شیک، صندل زنانه، شلوار گشاد، تیپ تابستانی، دامن شلواری، مانتو نخی تعداد بازديد: 850 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز