Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 01:52

18
اسفند
برترین برندهای کیف دستی سال 2017

برترین برندهای کیف دستی سال 2017

خانم‌های خوش سلیقه معمولاً کیف‌های خود را با لباس‌هایشان هماهنگ می‌کنند. همچنین کیف‌های مربوط به محل کار، بازار و یا مهمانی رفتنشان با هم فرق می‌کند.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

بیشتر مردم از پوشیدن لباس و داشتن وسایل مد روز لذت می‌برند و کیف دستی برند، یکی از اقلامی است که هر خانمی دوست دارد، داشته باشد.

اگر شما هم از دسته خانم‌های باسلیقه بوده و در عین حال به دنبال خرید کیف‌های باکیفیت هستید، این مقاله شما را در خرید کیف مناسب و مد روز راهنمایی می‌کند.

کریستین دیور Christian Dior

این کیف زیبا از برند "دیور" و توسط شرکتی فرانسوی ساخته شده است. این شرکت به وسیله طراح زبردستی به نام کریستین دیور در سال 1946 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون بهترین برندهای لباس، کیف، جواهر، عطر و دیگر اقلام از این شرکت به بازار مد معرفی می‌شود.

این کیف زیبا نیز که در رنگ‌های متفاوت وارد بازار شده است، شیک و با تزئینات متمایز است و بسیار بادوام می‌باشد.

بربری Burberry

این کیف زیبا از ساخته‌های شرکت بربری است که از سال 1856 مشغول تولید انواع کیف‌ها، عینک‌های آفتابی، لوازم آرایشی و عطرها است و یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود.

دوخت کیف‌های بربری بسیار تمیز و با کیفیت است و همچنین از بهترین جنس‌های بادوام و طرح‌های عالی تولید می‌شوند.

پرادا Prada

این کیف تولید خانه لوکس مد ایتالیایی است که در زمینه دوخت کیف‌های دستی از جنس چرم تخصص دارند. البته علاوه بر از کیف، لوازم سفر، عطر، کفش و دیگر کالاهای چرمی نیز تولید می‌کنند.

چرم به کار رفته در این کیف‌ها از نوع اعلا بوده و علاوه بر نرمی و لطافت، بسیار بادوام هستند. دوخت عالی و ظریف آن، توجه تمام خانم‌ها را به خود جلب کرده است.

بالنسیاگا Balenciaga

این کیف نیز یکی از بهترین کیف‌های تولید شده در پاریس است. از چرم گوسفند تهیه شده و بسیار بادوام است.

بند شانه این کیف قابل جدا شدن و البته تنظیم شدن است. زیپ کیف در دو جهت بسته و باز می‌شود و روی کیف هم یک جیب کوچک زیپ دار هم دوخته شده است.

لوئیس وویتون louis Vuitton

این برند نیز قدمت 162 ساله دارد و فرانسوی است. خطوط دوخت آن بسیار محکم و عالی است و در عین بادوام بودن، ظریف و زیبا نیز می‌باشد.

لوئیس وویتون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و مطابق هر سلیقه‌ای در بازار وجود دارد. در واقع طرح‌های این کیف بسیار ساده اما در عین حال زیبا هستند.

هرمس Hermes

این کیف نیز از بهترین‌های پاریس است. جنس این کیف از چرم اعلاست و سال‌های سال دوام می‌آورد.

کیف هرمس در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و یکی از کیف‌هایی است که معمولاً در دست افراد مشهور دیده می‌شود. دوخت بسیار تمیز و بی نظیری دارد.

شانل Chanel

کیف‌های دستی شانل از باکیفیت‌ترین محصولات تولیدی شانل می‌باشد که در سال 1909 در فرانسه شروع به کارکرد. شانل، کیف‌هایی با طرح‌ها، سبک و جنس‌های بسیار متفاوت و البته زیبا دارد. دوخت این کیف‌ها تمیز و عالی است و دوام بسیار بالایی دارد. این کیف هم محبوب افراد مشهور است.

کاپریس Caprese

کاپریس یکی دیگر از برندهای معروف کیف تولید هند است. این برند انواع کیف و کفش‌های زیبایی به بازار ارائه می‌دهد.

کیفی که در تصویر می‌بینید، یکی از مدل‌های کاپریس می‌باشد، از جنس چرم مصنوعی و البته بسیار بادوام می‌باشد.

داخل کیف یک لایه آستر از جنس پلی استر دارد و درضمن پشت کیف، جیب کوچکی تعبیه شده که می‌توانید برخی از وسایل کوچکتان را درون آن قرار دهید.

داخل کیف با لایه‌ای به دو قسمت تقسیم شده و هر قسمت نیز با زیپی مجزا بسته و باز می‌شود.

کچ Coach

کیف‌های تولید شرکت مد کچ، بسیار زیبا و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

این شرکت کار خود را از سال 1941 در نیویورک سیتی آغاز کرد و تاکنون زیباترین و بادوام‌ترین کیف‌ها و البته اجناس دیگری مانند ساعت، عینک آفتابی، عطر و جواهرات را تولید می‌کند.

این کیف‌های دستی دوختی بسیار ظریف دارند. همچنین با وجود باکیفیت بودن، مانند برندهای دیگر گران و دور از دسترس نیستند.

لاوی Lavie

 

این کیف هم که در هند تولید می‌شود، طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است. شرکت سازنده کیف لاوی، اولین نمونه‌های کیف دستی خود را در سال 2010 وارد بازار کرد.

تاکنون این شرکت باکیفیت‌ترین کیف‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کرده است.

 

برچسب ها: مدل های کیف، کیف زنانه، کیف های زنانه 2017، راهنمای خرید کیف، کیف مناسب، برند کیف دستی زنانه، مدل های کیف دستی تعداد بازديد: 2026 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز