Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:16

6
شهریور
بهترین کلاه های تابستانی

بهترین کلاه های تابستانی

روزهای گرم سال، بهترین زمان برای بازی و گردش و رفتن به مکان های تفریحی در فضای باز است. اما نور خورشید علاوه بر تمام فوایدی که برایمان دارد، صدماتی نیز به پوست و حتی چشم هایمان وارد می کند.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

روزهای گرم سال، بهترین زمان برای بازی و گردش و رفتن به مکان های تفریحی در فضای باز است. اما نور خورشید علاوه بر تمام فوایدی که برایمان دارد، صدماتی نیز به پوست و حتی چشم هایمان وارد می کند.

بنابراین در روزهای آفتابی باید با استفاده از امکانات مخصوص، از چشم و پوست مان محافظت کنیم. وسایلی مانند ضدآفتاب و عینک های آفتابی گزینه های خوبی هستند و البته استفاده از کلاه های ویژه تابستان نیز پیشنهاد می شود.

این کلاه ها علاوه بر اینکه خنک هستند، می توانند تاحد زیادی پوست صورت تان را از گزند اشعه های آفتاب محفوظ نگهدارند. در این بخش به چند نمونه از کلاه های زیبای تابستانی اشاره شده است:

کلاه حصیری

این کلاه ها وقتی روزهای گرم سال به باغ و یا کنار ساحل می روید بسیار ایده آل هستند. زیرا از موادی سبک تشکیل شده اند و همچنین هوا درون آنها محبوس نمی شود.

اجناسی مانند حصیر در عین حال که خنک هستند، می توانند در بافت های نه چندان سفت به کار روند.

کلاه بیس بال

اگر عاشق بازی های تابستانی در روزهای گرم سال هستید و از هر فرصتی برای حاضر شدن در زمین های بازی استفاده می کنید، کلاه بیس بال گزینه خوبی خواهد بود. البته از آن نوع کلاه های بیس بالی استفاده کنید، که پشت گردن تان را نیز به خوبی بپوشاند.

بدین ترتیب علاوه بر پیشانی و بخش زیادی از صورت تان، گردن تان هم از تابش نور خورشید در امان خواهد ماند. سپس با خیال راحت زیر نورخورشید از بازی تان لذت ببرید.

کلاه لبه دار

کلاه لبه دار تاریخچه پرباری دارد. این کلاه در دهه های 80 و 90 بسیار محبوب بوده اند. در حال حاضر بهترین کلاه برای رفتن به ماهیگیری و قدم زدن کنار ساحل است. البته توصیه می کنیم اگر در زیر نور شدید خورشید هستید، حتما از ضدآفتاب هم استفاده کنید.

کلاه کابویی یا گاوچرانی

این کلاه مخصوص کسانی ساخته شده که به مزرعه داری و دامداری مشغولند و بیشتر روز را زیر تابش مستقیم خورشید قرار دارند.

 

اما جوانانی که به دنبال مدهای زیبای کلاه هستند، از این کلاه بسیار استقبال می کنند. البته کلاه کابویی تمام صورت را محفوظ نگه نمی دارد اما برای محافظت از گوش ها، پیشانی و گردن بسیار مناسب است.

کلاه آفتابی لبه پهن

این کلاه یکی از بهترین کلاه ها برای محافظت از اشعه نور خورشید است. اگر می خواهید حداقل تا 10 درصد از خطر ابتلا به سرطان پوست بکاهید، علاوه بر ضدآفتاب حتما از کلاه های لبه دار، به ویژه لبه های پهن 5 سانتی متری، استفاده کنید.

 

همچنین می توانید از کلاه هایی خریداری کنید که از مواد SPF 30+ تولید شده باشند.

 

برچسب ها: لباس تابستانی، کلاه تابستانی، مد و لباس، کلاه حصیری، کلاه بیس بال، کلاه لبه دار، کلاه کابویی، کلاه آفتابی لبه پهن تعداد بازديد: 3239 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز