Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 01:03

10
مرداد
عطرهای برتر سال 2015

عطرهای برتر سال 2015

یکی از بهترین‌های بهار امسال، عطر لایولی جویسلی است. این عطر ترکیبی از عصاره نارنگی، شکوفه گل صد تومانی، و کمی نعنای هندی است.

لازم نیست برای ایجاد تنوع در فصل و سال جدید، حتما لباس‌های جدید خریداری کنید. کافی است کمی بوی همیشگی خود را تغییر دهید. در فکر یک عطر جدید باشید!
از گذشته‌های دور، فصل بهار یادآور نو شدن و حیات دوباره برای طبیعت بوده است. گل‌ها و گیاهان نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند. رویش گل‌های جدید با عطرها و رنگ‌های متنوع و دلفریب، حس نو شدن و تنوع را در همه ما برمی‌انگیزد. در همین حال، طراحان مد و لباس نیز از این گرایش میان طرفداران خود غافل نمی‌شوند. آنها با ارائه عطرها و ادکلن‌های جدید و مناسب فصل بهار، بازار محصولات خود را با فصل جدید تنظیم می‌کنند. تولید عطرهایی که پایه آنها بوی گل‌ها و گیاهان است، نوآوری محسوب نمی‌شود؛ زیرا سال‌هاست که رویه طراحان چنین بوده است. اما به نظر می‌رسد هنوز هم اکثریت طرفداران دنیای عطر، ترجیح می‌دهند در فصل بهار از عطرهایی استفاده کنند که در آنها از عصاره میوه‌ها و گل‌هایی نظیر گل سرخ و یاس استفاده شده است.

Philosophy Live Joyously
یکی از بهترین‌های بهار امسال، عطر لایولی جویسلی است. این عطر ترکیبی از عصاره نارنگی، شکوفه گل صد تومانی، و کمی نعنای هندی است. قیمت این عطر بسته به اندازه آن از 22 الی 56 دلار است.

Juicy Couture Hollywood Royal (Eau de Toilette)
شرکت جوسی کوتور، با الهام از سری قبلی عطرهای خود که شب‌های ‌هالیوود نام داشت، عطر جدیدی تولید کرده است. این عطر جدید بویی شبیه به آبنبات دارد و در ترکیبات آن از عصاره چند میوه، مارشمالو و گل یاس استفاده شده است. تمام این ترکیبات رایحه‌ای شاد اما در عین حال جذاب را ایجاد کرده‌اند. این عطر را می‌توانید بین 72 تا 92 دلار در بازار پیدا کنید.

Marc Jacobs Daisy Sorbet (Eau de Toilette Spray)
بهار امسال، با خرید این عطر جدید مارک جیکوبز، خودتان را خوشحال کنید! عطر دیزی سوربت، عطری سبک محسوب می‌شود. این عطر مخلوطی از رایحه گل ویستریا و یاس است. قیمت تقریبی این عطر-اسپری، 89 دلار است.

Escada Turquoise Summer
عطر‌های کمپانی اسکادا سال‌هاست که از شهرت بسیاری برخوردارند. این عطر نیز، که عطر فیروزه‌ای نام دارد، از این قاعده مستثنا نیست. هرچند نام این عطر، عطر تابستانه است، اما برای بهار امسال تولید شده است. تمشک، بنفشه و چند نوع توت دیگر از جمله ترکیبات این عطر محسوب می‌شوند. قیمت تقریبی این عطر 60 دلار است.

Cache Beyond Haute
با خرید این عطر، کمی زرق و برق زندگی زنانه خود را افزایش دهید. این عطر، که رایحه اصلی آن را میوه‌ها تشکیل می‌دهند، بیش از پیش شما را به فصل بهار و حال و هوای آن نزدیک می‌کند. بوی گلابی سبز را می‌توانید در این عطر به راحتی تشخیص دهید. قیمت این عطر، 64 دلار است.

Clean Air Perfume
رایحه گلبرگ‌های شبنم زده در کنار بوی خامه، در این عطر به مشام می‌رسند. این عطر، عطری سبک و بسیار مناسب برای فصل بهار محسوب می‌شود. قیمت این عطر بسته به اندازه آن، بین 38 الی 69 دلار در نوسان است.

 

برچسب ها: ادکلن، عطر، عطرهای سال جدید، بهترین عطرها، عطرهای سال 2015 تعداد بازديد: 1280 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز