Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:59

19
تیر
صندل‌هایی برای فصل گرما

صندل‌هایی برای فصل گرما

اگر قصد دارید صندل‌ها را برای رفتن به محل کار خریداری کنید، به دنبال مدلی رسمی و در عین حال راحت باشید. در کل، انتخاب صندل‌های بدون پاشنه برای محیط کار مناسب نیست.

سعیده نوباوه

 

 

با عبور از فصل سرما و گرم شدن هوا، صندل‌ها به یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها تبدیل می‌شوند. آیا می‌دانستید که یکی از قدیمی‌ترین انواع پوشش پا در جهان، صندل‌ها هستند. صندل‌ها نه تنها در دنیای امروزی بسیار پرطرفدار است، بلکه از دوران باستان تاکنون نیز محبوبیت زیادی داشته است به گونه ای که اسناد تاریخی نشان می‌دهند پادشاهان مصری از این نوع پوشش استفاده می‌کرده‌اند.

صندل‌ها انواع گوناگونی دارند و نباید آنها را با دمپایی‌های ساده اشتباه گرفت. از طرف دیگر، مانند کفش، صندل‌ها نیز با یکی از مهمترین اعضای بدن، یعنی پا ارتباط مستقیم دارد. در نتیجه باید پیش از خرید آن نکات بسیاری را رعایت کرد تا علاوه بر زیبایی، به سلامت بدن نیز توجه کافی شده باشد.

صندل‌های موجود در بازار مدل‌ها و جنس‌های مختلفی دارند. در حالیکه برخی صندل‌ها فانتزی هستند و برای کاربری در محیط‌هایی نظیر میهمانی‌ها طراحی شده‌اند، برخی دیگر از صندل‌ها رسمی یا راحت‌تر هستند و می‌توان از آنها در محل کار یا برای انجام فعالیت‌های روزانه استفاده کرد.

به همین دلیل است که انتخاب صندل مناسب با توجه به شرایط و نیاز شما می‌تواند کار دشواری باشد. در ادامه شما را با مهمترین نکاتی که باید در خرید صندل به آنها توجه کنید آشنا می‌کنیم.

هنگام خرید، موقعیت مکانی را بسنجید

اگر قصد دارید صندل‌ها را برای رفتن به محل کار خریداری کنید، به دنبال مدلی رسمی و در عین حال راحت باشید. در کل، انتخاب صندل‌های بدون پاشنه برای محیط کار مناسب نیست زیرا شما را بیش از حد راحت و غیر رسمی نشان می‌دهد. به دنبال صندلی با پاشنه متوسط باشید که استفاده از آن در طول روز شما را خسته نکند.

برای محل کار، پاشنه 4 الی 5 سانتی متری مناسب است. به شما توصیه می‌کنیم از صندل‌های چرم برای محل کارتان استفاده کنید زیرا این جنس شکیل‌تر است. همچنین بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. رنگ‌هایی نظیر طلایی یا قرمز برای محل کار مناسب نیستند. از این رنگ‌ها در مهمانی‌های دوستانه استفاده کنید.

راحتی را همیشه مد نظر داشته باشید

پاها یکی از مهمترین اعضای بدن هستند که سلامت و راحتی آنها بر سایر اعضای بدن نیز تاثیرگذار است. یکی از مهمترین کارهایی که شما برای مراقبت از این عضو بدنتان باید انجام دهید، انتخاب پوشش مناسب است. بسیاری از صندل‌ها ظاهری بسیار شیک و جذاب دارند اما در عین حال بسیار ناراحت نیز هستند.

اگر قصد خرید صندل برای محل کارتان را دارید، صندل باید درست اندازه پایتان باشد اما آنقدر تنگ نباشد که پاهایتان را اذیت کند. برخی صندل‌های تنگ انگشتان پا را جمع می‌کنند و ظاهر ناخن‌ها را پس از مدتی تغییر می‌دهند. از طرف دیگر، صندل‌هایی که جلو آنها باز است و انگشت‌ها معلوم هستند برای محیط کار مناسب نیستند زیرا تنها ظاهر این پوشش غیر رسمی است، بلکه پس از چند ساعت گوشه‌های پا متورم خواهد شد.

همچنین به بند صندل نیز باید توجه داشته باشید. هر چه بند صندل نرم‌تر باشد، راحت‌تر است. از خرید صندل‌هایی که بند آن به دور مچ پا بسته می‌شود پرهیز کنید زیرا این نوع صندل‌ها علاوه بر این راحت نیستند، پاهای شما را از لحاظ بصری به دو قسمت تقسیم می‌کنند و باعث می‌شوند پاها چاق‌تر به نظر رسند. نکته مهم دیگر که باید هنگام خرید صندل به آن توجه داشت، قسمت پشت صندل است.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قرار است از صندل برای مدت طولانی در طول روز استفاده کنید، گزینه‌تان حتما صندلی باشد که از پاشنه پا به طور کامل محافظت می‌کند زیرا راه رفتن با صندل‌هایی که پشت آنها به کلی باز است و شبیه دمپایی هستند علاوه بر پا، به کمر نیز فشار می‌آورد. کف صندل نیز باید به اندازه کافی نرم باشد. برای خرید صندل، در ساعات پایانی روز مراجعه کنید زیرا در این ساعات، پا متورم است و به حداکثر اندازه خود می‌رسد.

توجه داشته باشید که اندازه صندل لزوما با اندازه کفش یکی نیست. در نتیجه حتما پیش از خرید صندل آن را امتحان کنید و مقداری با آن راه بروید. معمولا پیشنهاد می‌شود صندل را مقداری بزرگتر خریداری کنید تا در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین هنگام امتحان کردن صندل، اگر جورابتان ضخیم است حتما آن‌ها را در بیاورید و یا از یک جوراب نازک استفاده کنید.

خرید از دور ممنوع

امروزه خریدهای اینترنتی و سایر انواع خرید از راه دور بسیار رایج شده‌اند. هرچند این نوع خریدها در مورد بسیاری از کالاها روش خوبی هستند، اما برای خرید صندل هیچگاه چنین روشی را انتخاب نکنید. صندل‌ها از جمله محصولاتی هستند که ممکن است در ظاهر و در پای مدل خیلی زیبا و راحت به نظر رسند، اما پس از پوشیدن معلوم شود که ظاهر آن با واقعیت بسیار متفاوت است.

در نتیجه حتما صندلی را خریداری کنید که می‌توانید آن را از نزدیک ببینید و امتحان کنید. حتی اگر صندل را در ویترین مغازه مشاهده کردید، حتما آن را بپوشید تا از راحتی آن مطمئن شوید.

 

برچسب ها: صندل، خرید صندل، صندل و گرما، صندل و تابستان، صندل راحت، صندل ها تعداد بازديد: 962 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز