Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 00:59

22
آذر
عطرهای مردانه و زنانه پاييز

عطرهای مردانه و زنانه پاييز

عطر مردانه‌ امسال بسیار كامل به نظر می‌رسد.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

فصل‌ها كه می‌گذرد، آب و هوا عوض می‌شود و باید متناسب با آن به عطر مورد استفاده خود نیز توجه كنید برخی افراد علاقه‌ای به این‌كار ندارند اما برخی دیگر هیچ‌گاه از عطرهای تابستانی در فصل سرد سال استفاده نمی‌كنند. در واقع تغییر دادن عطر مصرفی افراد باعث ایجاد تغییرات بزرگ در روحیه و حس و حال آنها می‌شود.

وقتی كه هوا سرد می‌شود و شب‌ها طولانی‌تر، باید از عطرهایی كه بیشتر رایحه‌ی مشك و چوب را دارند استفاده كنید. در این میان عطرهای مناسب پاییزی چیزی مابین عطرهای تازه و میوه‌ای تابستانی و عطرهای خاص زمستانی هستند. عطرهای پاییز بیشتر تند هستند، شما را سرزنده و شاداب می‌كنند و بوی پاكیزگی را می‌دهند. به خاطر داشته باشید كه به هنگام استفاده از هر عطری آن را روی لباس‌های پارچه‌ای پاف نكنید بلكه مستقیم روی پوست بدنتان اسپری كنید تا بو و رایحه اصلی‌شان حفظ شود.

Burberry

این عطر همواره رایحه ادویه‌ها را در خود دارند مثلاً عطر فلفل سیاه، دارچین، اسطوخودوس و ترنج بی‌شك یكی از پر فروش‌ترین برندهای عطر مردانه در تمام دنیاست و دلیل آن نیز كاملاً روشن است. تركیبات ادویه‌ای آن با آب و هوای مرطوب و سرد لندن بسیار سازگار است.

عطر مردانه‌ امسال بسیار كامل به نظر می‌رسد و می‌تواند غروب سرد پاییزی شما را گرم و لذت‌بخش كند و حال و هوای رمانتیكی را به وجود آورد. به خاطر تركیبات آرام‌بخش موجود در عطر حتماً سفارش می‌كنیم كه امسال پاییز آن را خریداری نمائید تا از رایحه‌ی چوب، برگ توتون، درخت گل ابریشم، شراب شیرینی و چرم لذت ببرید.  

Dior

دیور عطری است كه عموم مردم آن را دوست دارند و همواره با ایجاد تنوع در رایحه باعث جلب رضایت بیشتر طرفدارانش می‌شود. عطر فارنهایت با طراحی خانه عطر كریستین دیور بوی چوب تازه را می‌دهد و برای آقایانی كه طبع گرم دارند بسیار دلخواه است. بوی دیور عطر چرم، بنفشه، سدر و چوب صندل را دارد.  

Aramis

عطر كلاسیك آرامیس بوی چوب خشك را می‌دهد. این عطر محدودیت زمانی ندارد و برای آقایان بسیار مناسب است. بوی ادویه‌ها، مشك و چوب را می‌دهد و برای آقایان جنتلمن، عطری دلخواه است. عطر دیور، جزء عطرهایی است كه ماندگاری بالا دارند و نخستین بار در سال 1964 به بازار عرضه شد.  

عطرهای زنانه پاییز

Dolce vita

خانه عطر كریستین دیور امسال عطر زنانه خاصی را به بازار عرضه كرده است با نام Dolce vita كه بوی تند و كمی شرقی دارد دیور زنانه 2013 بوی چوب را می‌دهد و در آن تركیبی از عطر گلهای مگنولیا، رز، دارچین، هلو، زردآلو و وانیل و چوب صندل نیز كاملا پیداست پیشنهاد می‌‌كنیم كه از این عطر، روزها استفاده كنید با بو كردن این عطر ابتدا بوی هلو، دارچین و گریپ‌فروت را متوجه می‌شوید بعد از چند لحظه متوجه عطر مگنولیا، رز   می‌شوید و در آخر نیز بوی وانیل، صندل و سدر توجه‌تان را جلب می‌كند. 

Dkny

اگر این عطر را بو كنید، بدون شك با خود می‌گویید، « دی كی ان وای» عطر مورد علاقه من است و تا به حال چنین بوی فوق‌العاده‌ای را حس نكرده‌ بودم این عطر شیرین است ولی در عین حال سبك و ترد است. با استشمام آن بوی سیب را به وضوح متوجه خواهید شد كه حس خوبی به شما می‌دهد. سیب‌ها تنوع زیادی دارند اما این یكی بهترین رایحه را دارد. 

Marc Jacabs

كمی زمان می‌برد تا متوجه عطر گلها در این عطر شوید. دیزی پاییزی عطر انگور را در خود نهفته دارد. این عطر، رنگ بنفش دارد بسیار تازه است و بوی شیرینی هم دارد. بسیار زنانه و لطیف است و برای خانم‌های با سلیقه منحصر به فرد بسیار مناسب است. 

Euphoria

كلوین كلین پاییز امسال بوی گلها را می‌دهد و برای خانم‌های جوان مناسب‌تر است. این عطر ته‌‌مایه‌های عطرهای تابستانی را دارد و بسیار سبك است. بوی ترد و شیرین شهد گلها كه با میوه‌‌های آب‌دار تركیب شده ، فوق‌العاده است همه می‌دانیم كه عمر گلها بسیار كوتاه است ولی عمر این عطر نه می‌توانید با استفاده از آن خودتان نیز به این باور برسید بوی عنبر سفید و مشك به آن تازگی و طراوت بیشتری داده است. 

GIVENCHY

تركیب جادویی از عطرهای لطیف و گرم و تازه را در این عطر احساس خواهید كرد. گویی این عطر را از گلهای سفید ساخته‌اند. ارگانزا از پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان است و همواره فروش بسیار بالایی دارد و از سال 1996 تاكنون این رویه ادامه داشته است جیوانچی امسال نیز بسیار كامل و بی‌نقص است و بوی گلهایی مثل ترنج، شكوفه‌های پرتقال و یاسمن در آن با عطر وانیل، جوز، عصاره گیاهان و سدر تركیب شده است. 

Lancome

این عطر نیز زیباست. تركیبی از عطر زنبق و سوسن با رایحه نعنا هندی، آن را منحصر به فرد و خاص نموده است. عطر لانكوم شگفت‌انگیز است كمی غیر عادی و متفاوت به نظر می‌رسد اما از این تفاوت حتماً خوشتان خواهد آمد و بی‌شك توجه شما را جلب خواهد كرد.

 

برچسب ها: عطرهای پاییزی، راهنمای انتخاب عطر، خرید عطر مناسب، عطر زنانه، عطر مردانه تعداد بازديد: 914 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز