Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:59

12
تیر
عینك‌های آفتابی تابستانی

عینك‌های آفتابی تابستانی

برای انتخاب عینك آفتابی همواره به نكاتی مثل محافظت در برابر اشعه‌های UV توجه می‌شود.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای سلامت

 

 

یكی از مهم‌ترین زیورآلات و وسایل تزئینی در روزهای بهاری و تابستانی، عینك‌ آفتابی است. استفاده از عینك‌های آفتابی مناسب نه تنها برای حفظ سلامت پوست و چشم‌ها مفیدند، بلكه باعث افزایش جذابیت و زیبایی نیز می‌شوند. برای انتخاب عینك آفتابی همواره به نكاتی مثل محافظت در برابر اشعه‌های UV توجه می‌شود اما علاوه بر این نكته مهم، انتخاب عینك آفتابی باید متناسب با شكل و حالت صورت نیز باشد. ابتدا باید بدانید كه فرم صورت شما بیضی (تخم‌مرغی)، چهارگوش، گرد، قلبی، مثلثی و ... است. 

اغلب خانم‌ها فكر می‌كنند كه شكل صورت‌شان گرد است، اما این‌گونه نیست، قانون كلی این است كه فرم عینك باید متضاد حالت صورت شما باشد.  

عینك‌های آفتابی Ray Bans، تقریباً همه با این مارك آشنا هستند چرا كه ری‌بن، محصول شركت بسیار معروفی است. این روزها مشهورترین مدل‌ها و هنرپیشه‌ها از محصول این شركت استفاده می‌كنند. سبك و مدل عینك‌های ری‌بن همیشه سرد است. هم در برابر اشعه‌های UV مقاومت دارند و هم بسیار مد روز هستند. این عینك‌ها بسیار سبك هستند و برای هر موقعیتی مناسب هستند.  

تابستان امسال را با عینك‌های Christian Roth سپری كنید، این عینك‌ها نیمه زه هستند و به رنگ مشكی هستند. علاوه بر رنگ مشكی رنگ‌های نقره‌ای آن نیز عرضه شده‌اند عینك‌های كریستین رات حالت سایه روشن دارند.  

Plastic frame sunglasses by burberng: این عینك‌های زیبا، سایه  روشن هستند و قدرت خوبی برای محافظت از چشم‌ها دارند در ضمن بسیار هم شیك و مد روز هستند. این عینك‌ها تقریباً روی همه صورت‌ها زیبا به نظر می‌رسد.

Miu Miu cat eyes: عینك‌های چشم گربه‌ای، نیز حالت سایه روشن دارند. شكل خاص این عینك باعث می‌شود تا فقط با برخی از چهره‌ها تناسب داشته باشد. با رنگ شیشه صورتی آن همه‌چیز را رنگ گل‌ها می‌بینید.

Christian Dior yellow framed sunglasses: این عینك‌های زرد راه راه خیلی جالب و شیك به نظر می‌رسند. رنگ فرم آن یادآور آفتاب تابستانی است. با این عینك اگر یك لبخند بزنید، زیبایی‌تان كامل می‌شود

Aviator style sunglasses by Belstaff: این عینك در لیست عینك‌های آفتابی منتخب تابستان، بهترین هستند و معمولاً هنرپیشه‌‌های سینمایی نیز بیشتر از آنها استفاده می‌كنند شما نیز با استفاده از این عینك‌ها، چنین حسی خواهید داشت. شیشه آنها آیینه‌ای است و حالت سایه روشن دارد، بسیار ظریف و شیك طراحی شده است و برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.

Prada swirled temple Large frame sunglasses: یكی از عینك‌های مورد علاقه اغلب خانم‌هاست. شكل آن گرد و منحصر به فرد است و موج‌های تزئینی روی دسته‌هایش دارد. این عینك از چشم‌های شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB به صورت صد در صد محافظت می‌كنند. دسته‌های تزئینی و زیبای آن باعث شده است كه عینك‌های پرادا در تمام دنیا بسیار معروف شوند. برای تابستان نیز بسیار مناسب هستند.

Oakley Holbrook from sunglasses on line: همه ما عینك‌های ورزشی اكلی را می‌شناسیم اما شكل كلاسیك آن نیز طرفداران زیادی دارد. «مدل‌ هال بروك» بالاترین استانداردها را دارد، سبك است و از چشم‌های‌تان به خوبی محافظت می‌كنند. لنزهای عینك از پلوتونیوم خالص ساخته شده است.

Marc Jacobs sunglasses: دو رنگ هستند و بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده‌اند اگر می‌خواهید شیك، بامزه و مطابق با مد روز باشید، می‌توانید از این عینك‌های جالب استفاده كنید. 

 

برچسب ها: عینک آفتابی، راهنمای خرید عینک آفتابی، انتخاب عینک آفتابی، زیورآلات، عینک آفتابی مناسب، مدل عینک آفتابی، عینک های آفتابی تعداد بازديد: 957 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز