Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 13:31

3
اسفند
بهترين عينك برای شما

بهترين عينك برای شما

خط فریم عینك باید به گونه‌ای طراحی شده باشد كه درست از ابتدای ابروی شما آغاز شود.

آمنه چوپانی

 

داشتن یك عینك مناسب كه با چهره همخوانی داشته باشد در زیبایی فرد بسیار تأثیرگذار است.

در اینجا به چگونگی انتخاب بهترین فریم عینك اشاره خواهیم كرد. شاید باورتان نشود ولی با یك تغییر جزئی در نوع فریم عینك خود می‌توانید چهره‌ای متفاوت داشته باشید. 

ابروهای كم‌پشت و محو

خط فریم عینك باید به گونه‌ای طراحی شده باشد كه درست از ابتدای ابروی شما آغاز شود. قاب فریم باید كمی ضخیم و در صورت امكان پلاستیكی باشد و هرچقدر از بالای فریم به سمت پایین می‌آییم رنگ فریم روشن‌تر شود و از مشكی به سمت دودی و سفید بیاید. 

صورت‌هایی با فك بزرگ

اگر چانه شما آنقدر بزرگ است كه توجه همه افراد را به خود جلب می‌كند و حتی اگر یك لباس زیبای آبی، سبز یا قهوه‌ای رنگ هم به تن داشته باشید، همه نظرها به سمت فك جلب می‌شود. بهتر است با انتخاب فریم عینك مناسب این عیب صورت خود را بپوشانید. فریمی را انتخاب كنید كه شیشه‌های گرد و منحنی داشته باشد. بهتر است رنگ بالای این فریم نیز تیره‌تر از رنگ قسمت پایینی آن باشد. مثلاً قسمت بالای فریم قهوه‌ای و قسمت پایین آن طلائی رنگ باشد. بهتر است عینك را درست با زاویه 90درجه چشمان خود قرار دهید تا بدین ترتیب توجه افراد از فك به سمت عینك شما منحرف شود.

پوشاندن خطوط صورت

پوشاندن خطوط صورت، بویژه خط ابرو  و خط اخم، با استفاده از یك عینك كه فریم پلاستیكی ضخیمی دارد بسیار آسان است. به دنبال یك فریم گربه‌ای شكل باشید كه بالای آن (سمت ابروها) منحنی شكل باشد، بدین ترتیب دیدن خطوط صورت كمی سخت خواهد بود.

صورت‌هایی با گونه‌های بسیار برجسته و بالا

 می‌توانید با انتخاب یك عینك مناسب حسی شبیه یك مدل را داشته‌ باشید كه صورتی استخوانی وگونه‌های برجسته‌ دارد. با استفاده از عینك‌های پلاستیكی و با فلزی اجزای صورت خود را به گونه‌ای تغییر دهید كه گویی گونه‌‌های فوق‌العاده برجسته‌ای دارید و یا یك عینك پروانه‌ای شكل می‌توانید گونه‌های خود را برجسته و رو به بالا جلوه دهید.

صورت‌های پهن و گرد 

فریم‌های ظریف و نازك باعث می‌شوند كه این نوع از چهره‌ها ظریف‌تر و لاغرتر نشان داده شوند. هر چقدر حاشیه فریم عینك عمیق‌تر باشد، قسمت بیشتری از صورت را می‌پوشاند. اگر چهره شما پهن و گرد است، فریم‌هایی را خریداری كنید كه پهن و بزرگ هستند و در عین‌حال لبه‌های نازك و كوچكی دارند. 

صورت‌های كشیده با پیشانی بلند

بهتر است عینكی را انتخاب كنید كه فریم آن نیز كمی به صورت عمودی بلند به نظر برسد؛ یعنی قسمت بالای فریم عینك كشیده باشد. به جای اینكه یك عمر مدل موهای خود را تغییر ندهید و موهای‌تان را بصورت چتری روی پیشانی‌تان بریزید، عینكی بخرید كه روی ابروهای شما را به‌طور كامل بپوشاند. این عینك‌ها باعث می‌شوند كه فاصله میان بالای فریم عینك و خط رویش موهای شما كمتر به نظر برسد.

 

برچسب ها: فریم عینک، راهنمای خرید عینک، انتخاب عینک، عینک مناسب، عینک و چهره، بهترین عینک تعداد بازديد: 807 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز