Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:17

29
آذر
كت‌های زمستانی

كت‌های زمستانی

كت‌های پشمی به تعداد زیادی در سرتاسر دنیا برای كودكان و بزرگسالان تولید می‌شوند.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

كت زمستانی باید مطابق سلیقه و میل شما انتخاب شود، زیرا قرار است روزهای سرد بسیاری را با آن سپری كنید. علاوه بر آن لازم است كه جنس مناسب و خوبی داشته باشد تا در آن احساس گرما كنید. اما چگونه می‌توان یك كت مناسب را انتخاب كرد كه این ویژگی‌ها را داشته باشد؟

به‌طور كلی 4 نوع كت زمستانی داریم

كت‌های پشمی
مصرف این كت‌ها در طول زمستان از همه بیشتر است. هم برای رفتن به محیط كار و هم رفتن به مهمانی‌های شبانه قابل استفاد‌ه‌اند. این كت‌های پشمی به تعداد زیادی در سرتاسر دنیا برای كودكان و بزرگسالان تولید می‌شوند. رنگ‌های مختلف و سایزهای متفاوتِ كت‌های پشمی در همه جا قابل دسترس است.

كت‌های مُد روز
اگر در فكر خرید كتی زیبا و چشمگیر هستید، باید به دنبال كت‌های فشن باشید. این گونه كت‌ها، دكمه‌های درشت دارند، زیپ‌های تزئین‌شده، كمربندهای زیباو یقه‌های تقریباً ناصاف و نامرتب دارند. آنقدر جلب توجه می‌كنند كه اگر در یك بوتیك آنها را ببینید، نمی‌توانید به راحتی روی خود را برگردانید.

كت‌های چرمی
معمولاً كت‌های چرمی به سه شكل موتورسواری، تنگ و چسبان و مدل كلاسیك بلند تولید می‌شوند. كت‌های چرمی جنس بسیار خوب و باكیفیتی دارند و بسیار بادوام هستند.

كت‌های كرك‌دار
مسلماً كت‌های كرك‌دار به شما گرمای زیادی می‌دهند پس برای ماه‌های بسیار سرد سال انتخاب بسیار مناسبی هستند. این كت‌ها با كلاه و شال‌گردن خوب سِت می‌شوند. برای كسانی كه می‌خواهند تیپ اسپرت داشته باشند و جین بپوشند، كت‌های كرك‌دار پیشنهاد می‌شوند.

یك كت برای همیشه
به نظر می‌رسد این كت بلند روزهای بسیار سرد، انتخاب مناسبی است. یقه كت حالت پیچیده‌ای دارد. جنس آن از پشم آلپاكا است. ایجاد حساسیت نمی‌كند و با رنگ همه پوست‌ها سازگار است.

كت نیمه بلند
این كت نیمه بلند، پارچه نخی بسیار نرمی دارد یك كمربند بلند دارد كه می‌توانید به دلخواه از آن استفاده كنید. یقه‌ای دوكته دارد و دكمه‌ها از جنس خود پارچه است. این كت با بوت بلند بسیار زیبا می‌شود. خانم‌های جوان شیك‌پوش در این كت احساس خوب موقر بودن را خواهند داشت.

كت آستین كوتاه
با این مدل كت شبیه خانم‌های ماجراجو می‌شوید. یك كت آستین كوتاه با رنگ شیری روشن كه بهتر است در روزهای خیلی سرد از آن استفاده نكنید. یقه آن پلیسه دارد و دكمه‌های تقریباً بزرگش از جنس خود كت است. بی‌شك وقتی كه آن را به تن می‌كنید اولین چیزی كه به فكرتان می‌رسد این است كه این كت از اولش هم مخصوص شما دوخته شده است.

یك كت بسیار مطابق با مد روز
با سرمای زمستان با این كت بلند و خوش‌مدل مقابله كنید. با این كت بلند كه تا نزدیكی‌های مچ پا بلند است، می‌توان هر لباسی را با آن سِت كرد.

كت چهارخانه‌ای
پارچه این كت نسبتاً كوتاه چهارخانه‌ای است، یقه‌ای مدل‌دار و جیب‌های بلند پاكتی دارد. با دامن بلند مشكی یا طوسی و كفش‌های زمستانی پاشنه‌بلند بسیار هماهنگ است.

كت با یقه یكطرفه 
اگر فردی مشكل‌پسند و سخت‌گیر هستید، این مدل كت بسیار برای شما مناسب خواهد بود. این كت به اندازه كافی برای روزهای سرد گرم و راحت است. یقه بزرگی دارد و دكمه‌های سیاهش به صورت یكطرفه قرار گرفته‌اند. با پوشیدن این كت ظاهری آراسته و مرتب خواهید داشت.

 

برچسب ها: مد لباس، انواع کت، کت زمستان، کت پشمی، پوشش زمستان تعداد بازديد: 965 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز