Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 16:38

22
اردیبهشت
نشانه هایی در زندگی مشترک که خبر از عشق قدیمی میدهد!

نشانه هایی در زندگی مشترک که خبر از عشق قدیمی میدهد!

بهم زدن رابطه عاطفی یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی ست. گاهی ما تصمیم به جدایی می‌گیریم، اما نمی‌توانیم به آن عمل کنیم. آیا برای شما هم پیش آمده که از عشق زندگی تان جدا شوید، اما به هر دلیلی از تصمیم تان پشیمان شده و بخواهید که به آن رابطه بازگردید؟

بهم زدن رابطه عاطفی یکی از سخت‌ترین تجربه‌های زندگی ست. گاهی ما تصمیم به جدایی می‌گیریم، اما نمی‌توانیم به آن عمل کنیم. آیا برای شما هم پیش آمده که از عشق زندگی تان جدا شوید، اما به هر دلیلی از تصمیم تان پشیمان شده و بخواهید که به آن رابطه بازگردید؟ ممکن است این اتفاق برای طرف مقابل تان هم پیش آید. مثلا ماه‌ها از جدایی تان گذشته باشد، اما هنوز رد پای عشق گذشته تان را در زندگی تان احساس کنید.

بهم زدن رابطه عاطفی یکی از سخت ترین تجربه های زندگی ست. گاهی ما تصمیم به جدایی می گیریم اما نمی توانیم به آن عمل کنیم. آیا برای شما هم پیش آمده که از عشق زندگی تان جدا شوید اما به هر دلیلی از تصمیم تان پشیمان شده و بخواهید که به آن رابطه بازگردید؟ ممکن است این اتفاق برای طرف مقابل تان هم پیش آید. مثلا ماهها از جدایی تان گذشته باشد اما هنوز رد پای عشق گذشته تان را در زندگی تان احساس کنید.

در این مطلب ما نشانه هایی را آورده ایم که نشان می دهد عشق قبلی تان هنوز هم به شما فکر می کند یا در تلاش برای بازگرداندن شماست. اگر شما هم می خواهید این نشانه ها را بشناسید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

از خاطرات خوب گذشته برایتان می گوید

اگر عشق قبلی تان مدام در مورد خاطرات خوشی که شما با هم در گذشته داشته صحبت می کند، بدانید که هنوز دلش پیش شما گیر است. در واقع او می خواهد با یادآوری خاطرات خوب، ذهن شما را از نقاط منفی رابطه دور کند. اگر او شما را کنار گذاشته و فراموش کرده بود، مطمئن باشید که هیچوقت روزهای خوش با هم بودن تان را به شما یادآوری نمی کرد. اگر این نشانه را در او دیدید، بدانید که او هنوز هم به شما فکر می کند و در تلاش برای برانگیختن احساسات شماست.

او هنوز با اطرافیان شما در ارتباط است

زمانی که شما ارتباط تان را با فردی قطع می کنید، ترجیح می دهید که رابطه تان را با اعضای خانواده، اقوام و دوستان او هم تمام کنید، اما اگر دیدید که عشق قبلی زندگی تان، حتی پس از مدت ها جدایی هنوز هم ارتباط اش را با اطرافیان تان حفظ کرده، بدانید که او هنوز هم کور سوی امیدی برای بازگشت به شما دارد. اگر شما تصمیم نهایی تان را گرفته اید و فکر می کنید که هیچ راه برگشتی نیست، بهتر است که به جای تذکر به طرف مقابل، از اطرافیان تان بخواهید که ارتباط شان را با او کم کنند.

پیغام های زیادی از ناشناس ها دریافت می کنید

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان، ناگهان احساس کردید که پیغام و زنگ های بی نام و نشانی دارید، باید به عشق قبلی زندگی تان شک کنید. مطمئنا اینطور فکر نمی کنید که ناگهان مشهور یا محبوب شده اید و دلباخته های زیادی پیدا کرده اید؟ به احتمال زیاد، این تماس های پی در پی و بدون نام و نشان از طرف عشق قبلی تان است. واقعیت این است که او دلش برای شما تنگ می شود اما جرات حرف زدن یا اعتراف کردن ندارد، از این جهت به صورت ناشناس به سمت تان می آید تا بلکه صدایتان را بشنود یا کمی با شما صحبت کنید.

او روز تولد شما را تبریک می گوید

دلیلی ندارد که پس از اتمام یک رابطه عاطفی، به دلایل مختلفی چون روز تولد، روز زن یا ولنتاین... شریک قبلی زندگی تان به شما پیغام دهد. شاید او به شما بگوید که تماس اش هیچ هدف خاصی ندارد اما دروغ محض است. همین که او روز تولد شما را به یاد دارد و برای تبریک با شما تماس می گیرد، نشانه ای از علاقه او به شماست. در این شرایط، بهتر است که با او با احترام برخورد کنید و برای تبریکاتش از او تشکر کنید.

او سراغ شما را از دیگران می گیرد

اگر از دوستان مشترک تان گاه و بیگاه می شنوید که عشق قبلی تان سراغ شما را از آنها می گیرند، بدانید که او هنوز هم دلم پیش شماست. اگر او واقعا می خواست شما را فراموش کند، مطمئن باشید که هیچ خبری از شما نمی گرفت.

او سعی می کند که حسادت شما را برانگیزد

تا زمانی که شما شریک زندگی تان را دوست نداشته باشید، حس حسادت هم به او نخواهید داشت اما هر چه علاقه شما به او بیشتر شود، حسادت تان هم افزایش می یابد. اگر پس از جدایی، عشق قبلی تان سعی میی کند که حسادت شما را برانگیزد، بدانید که او در تلاش برای بازگرداندن شماست. در این شرایط اگر شما عصبانی و ناراحتی شوید، یعنی هنوز هم دوستش دارید اما اگر او را با فرد دیگری ببینید و نسبت به آن بی تفاوت باشید، بدین معنی ست که فراموشش کرده اید. این بار طرف مقابل تان است که از بی تفاوتی شما به شدت عصبانی می شود.

او در موقعیت های خاص با شما تماس می گیرد

اگر رابطه شما تمام شده اما عشق قبلی تان به عنوان مثال به سفری رفته و در یک جای هیجان انگیز به شما زنگ زده تا احساس اش را با شما به اشتراک بگذارد یا اگر در مکانی ست که بارها با هم رفته بودید و خاطره دارید.. نشانه این است که او هنوز هم به فکر شماست. در این شرایط، بهتر است که مثل یک دوست معمولی با او رفتار کنید، نه خیلی تحویلش بگیرید و نه خیلی بی تفاوت باشید.

او نسبت به شما بی تفاوت نیست

بی تفاوتی دشمن عشق است. از این رو، اگر شما در رفتارهای عشق قبلی زندگی تان بی تفاوتی نمی بینید، بدانید که هنوز هم در دل او جای دارید. اگر او هنوز هم از دست شما عصبانی می شود، اگر حسادت می کند یا این که روی برخی از رفتارهایتان حساس است، بدانید که هنوز هم نتوانسته عشق شما را از دلش بیرون کند و نسبت به شما بی تفاوت باشد.

در شبکه های اجتماعی دنبال تان می کند

شاید در واقعیت شریک قبلی زندگی تان با شما هیچ ارتباطی نداشته باشد، اما اگر می بینید که در دنیای مجازی دنبال تان می کند، بدانید که هنوز هم جدایی از شما را نپذیرفته است. در این شرایط لازم نیست که عکس العمل خاصی از خود نشان دهید. او خودش به مرور زمان واقعیت را درک خواهد کرد.

برایتان آهنگ می فرستد

برخی از افراد برون گرا هستند و رک و روراست احساسات شان را بیان می کنند اما برخی دیگر سعی می کنند که به شیوه های مختلف حرف دلشان را بزنند. اگر شما می بینید که طرف مقابل تان همچنان پس از اتمام رابطه برایتان آهنگ های عاشقانه می فرستد، بدانید که با زبان بی زبانی دارد به شما می فهماند که دوست تان دارد.

منبع:برترینها

بیشتر بخوانید:

نشانه های عاشق شدن زنان را بشناسید؟

در بدن یک آدم عاشق چه خبر است؟

کار‌هایی که زندگی مشترکتان را نابود می‌کند!

برچسب ها: زندگی مشترک، دوران نامزدی، عشق، رابطه زناشویی، عشق به همسر، وابستگی عاطفی، رابطه عاطفی، عشق قبلی تعداد بازديد: 560 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز