Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:40

6
مرداد
حکم قصاص نجفی صادر شد؟

حکم قصاص نجفی صادر شد؟

دقایقی پیش خبر صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به اتهام قتل همسرش میترا استاد در خروجی‌های سایت و شبکه اجتماعی خبرگزاری تسنیم منتشر شد، اما بعد از دقایقی این خبر حذف شد.

دقایقی پیش خبر صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به اتهام قتل همسرش میترا استاد در خروجی‌های سایت و شبکه اجتماعی خبرگزاری تسنیم منتشر شد، اما بعد از دقایقی این خبر حذف شد.
 

دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که حکم قصاص محمدعلی نجفی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش خبر صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به اتهام قتل همسرش میترا استاد در خروجی‌های سایت و شبکه اجتماعی خبرگزاری تسنیم منتشر شد، اما بعد از دقایقی این خبر حذف شد.

این خبر در حالی منتشر شد که صبح امروز حمید گودرزی وکیل محمدعلی نجفی با بیان اینکه هنوز حکم پرونده محمدعلی نجفی هنوز صادر نشده است، از زمان صدور حکم پرونده اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این موضوع بستگی به دادگاه دارد.

وکیل مدافع محمدعلی نجفی می‌گوید بعید نیست که حکم صادره برای موکلش قصاص باشد.

حمید گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از حکم صادره اطلاعی ندارم و در سایت ثنا هنوز این موضوع را چک نکردم.

وی افزود: دور از ذهن و بعید نیست که حکم صادره قصاص باشد.

بر اساس این گزارش، میترا استاد - همسر دوم محمدعلی نجفی-  شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. پس از انجام تحقیقات و شناسایی قاتل، نهایتاً عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد. نجفی انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

13 خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه  9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

طبق اعلام علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز»  و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.

برچسب ها: زندگی آنلاین، میترا استاد، قتل، شهردار سابق تهران، محمدعلی نجفی، حکم دادگاه، قصاص تعداد بازديد: 597 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز