Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 07:53

13
خرداد
ناگفته‌های برادر میترا استاد

ناگفته‌های برادر میترا استاد

مسعود استاد به شرح ابعاد گوناگونی از ماجرای قتل خواهرش پرداخت.

 مسعود استاد، برادر میترا  در خصوص پرونده جنجالی قتل خواهرش گفت: میترا نه قبل از ازدواج با محمدعلی نجفی و نه بعد از آن، وابسته به هیچ‌کدام از نهاد‌های امنیتی نبود. قتل او سیاسی نبود و فقط به خاطر اختلاف خانوادگی رخ داده است.

خواهرم زندگی‌اش را دوست داشت و نمی‌خواست جدا شود. میترا اختلاف‌هایی با شوهرش داشت که بخشی از آن مالی بود. اما این اختلاف‌ها انگیزه قتل خواهرم نبود.

من و خواهرم ارتباط خوبی با هم داشتیم و در جریان شرایط زندگی او بودم. شوهرش از همسر اولش طلاق گرفته بود و من حکم طلاق آن‌ها را دیده بودم. بعد از آن خواهرم تصمیم به ازدواج با او گرفت.

برادر مقتول درباره شب قبل از جنایت گفت: خواهرم شب قبل از جنایت، تا ساعت ۴ و نیم صبح با من درباره شرایط زندگی‌اش و موضوعات مختلفی حرف زد. همچنین به من گفت می‌خواهد با سایت «انصاف» گفتگو کند و حرف‌هایی برای گفتن دارد. اما ساعاتی بعد به قتل رسید و نتوانست حرف‌هایش را بگوید. من از حرف‌هایی که خواهرم می‌خواست بزند با خبر بودم و بعد از این‌که حکم قصاص قاتل را گرفتیم، در این باره حرف‌های او را بازگو خواهم کرد.

بعد از این که متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و به دادسرا بازگشت، حتی یک ساعت با من حرف زد و خواست او را ببخشیم، اما من و خانواده‌ام خواستار قصاص قاتل خواهرم هستیم و نمی‌گذاریم که خون او پایمال شود. امروز هم برای تکمیل پرونده آمدیم. به ما گفتند آخرین گفته‌های متهم به قتل ثبت شده و او به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

 

منبع:جام جم

بیشتر بخوانید:

ماجرای تماس تلفنی برای رضایت گرفتن از خانواده میترا استاد چیست؟

4پرده از قتل جنجالی میترا استاد

گفت‌وگویی منتشرنشده با میترا استاد

توضیحات کامل نجفی درباره نحوه قتل همسرش

برچسب ها: میترا استاد، قتل، محمدعلی نجفی تعداد بازديد: 1371 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز