Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:17

12
خرداد
ماجرای تماس تلفنی برای رضایت گرفتن از خانواده میترا استاد چیست؟

ماجرای تماس تلفنی برای رضایت گرفتن از خانواده میترا استاد چیست؟

برخی منابع آگاه از تلاش افراد نزدیک به نجفی برای گرفتن رضایت از خانواده مرحومه میترا استاد خبر داده‌اند. قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران که یکی از افراد نام برده شده...

  برخی منابع آگاه از تلاش افراد نزدیک به نجفی برای گرفتن رضایت از خانواده مرحومه میترا استاد خبر داده‌اند. قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران که یکی از افراد نام برده شده در این لیست بود در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:خیر کسی در این باره با بنده تماس نگرفته است.
 

ماجرای تماس تلفنی برای رضایت گرفتن از خانواده میترا استاد چیست؟

یک منبع آگاه اخیرا گفته است که خانواده دکتر نجفی و برخی از وکلا و دوستان نزدیک وی، طی دو روز گذشته به طرق مختلف با برخی از چهره‌های سیاسی که مورد احترام خانواده خانم میترا استاد بودند، تماس گرفته و برای جلب رضایت این خانواده تقاضای مساعدت کرده‌اند، در همین راستا خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به بررسی این اظهارات در گفت‌و‌گو با چهره‌های سیاسی مطرح شده در این مسئله پرداخت.

قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران که یکی از افراد نام برده شده در این لیست بود در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:خیر کسی در این باره با بنده تماس نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که پس ما این موضوع را از جانب شما تکذیب می‌کنیم، گفت: نه چرا تکذیب؟ اصلا مساله و موضوع مهمی نیست که بخواهید تکذیب کنید. شما فقط از طرف من بنویسید کسی با بنده تماس نگرفته است.

ماجرای میانجیگری برای نجفی از کجا آب می‌خورد؟

قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران و نماینده سابق استان کرمانشاه تنها تماس تلفنی را رد کرده و تلاش‌های پشت پرده برای این منظور را تکذیب نکرده است. 

چرا که پس از تماس باشگاه خبرنگاران جوان با قدرتعلی حشمتیان، کانال تلگرامی حزب مستقل و اعتدال ایران در پیامی به نقل از وی نوشت: «صبح امروز یکشنبه ۱۲، خردادماه۱۳۹۸، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بامن تماس گرفت و اظهار داشت که در اکثر خبرگزاری‌ها، آمده، که خانواده نجفی و وکلا و دوستانش با حشمتیان و برخی از سرشناسان استان کرمانشاه تماس گرفته و برای رضایت گرفتن از خانواده میترا استاد از وی کمک خواسته، که من در پاسخ گفتم: بنده بی اطلاع هستم وکسی بامن تماس نگرفته است.»

نایب رییس خانه احزاب ایران اضافه کرد: «نجفی فرد بسیار اخلاقی بود، به نظرم از قبل توطئه‌ای علیه نجفی ترتیب داده شده بود و ایشان گرفتار آن توطئه شد.»

وی در ادامه افزود: در چند روز گذشته در برخی از مراسم افطاری شخصیت های سیاسی که حضور داشتم، بعضا دوستان مطرح می‌کردند، که حشمتیان و برخی از چهره های سیاسی و فرهنگی و هنری استان کرمانشاه که به نظر خودشان محبوبیت بیشتری دارند و سرشناس هستند، بهتر است برای کمک به دکتر نجفی پادرمیانی کنند.»

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تلاش است تا از سایر چهره‌های نام برده شده در لیست نیز، صحت و سقم این خبر را جویا شود.

شایان ذکر است اسامی این افراد و چهره‌های سیاسی مطرح شده در لیست مذکور نزد باشگاه خبرنگاران محفوظ است.

 

بیشتر بخوانید:

4پرده از قتل جنجالی میترا استاد

گفت‌وگویی منتشرنشده با میترا استاد

مادر میترا استاد: از خون دخترم نمی‌گذرم

برچسب ها: میترا استاد، قتل، محمدعلی نجفی، همسر شهردار سابق تهران تعداد بازديد: 701 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز