Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 18:30

21
آبان
دکوراسیونی از گل‌‌های زیبای پاییزی

دکوراسیونی از گل‌‌های زیبای پاییزی

اکثر مردم تصور می‌‌کنند وقتی بهار و تابستان تمام شود، دیگر گل‌‌ها، زیبایی و طراوت خود را ندارند. اما اینگونه نیست. در فصل‌‌های دیگر سال مانند پاییز نیز، گل‌‌هایی وجود دارند که زیبایی خود را حفظ کرده و به محیطی که در آن هستند

آذین نعمتی – کارشناس معماری

اکثر مردم تصور می‌‌کنند وقتی بهار و تابستان تمام شود، دیگر گل‌‌ها، زیبایی و طراوت خود را ندارند. اما اینگونه نیست. در فصل‌‌های دیگر سال مانند پاییز نیز، گل‌‌هایی وجود دارند که زیبایی خود را حفظ کرده و به محیطی که در آن هستند، جلوه خاصی می‌‌بخشند. در اینجا چند ابتکار و ایده در مورد گل‌‌ها و نحوه استفاده از آنها برای زیبا کردن اتاق ارائه شده است.

1- لاله‌های سفید

یک دسته گل زیبا با رنگ خنثی می‌‌تواند با زمینه روشن اتاق، هماهنگی کاملی داشته باشد. می‌‌توانید گلدانی زیبا از گل‌‌های لاله سفید رنگ روی میز اتاق تان بگذارید.

2- گل نخود شیرین بنفش

این گل زیبا در آب و هوای سرد رشد می‌‌کند و با رنگ زیبای بنفش خود می‌‌تواند میز ناهار خوری را بسیار باشکوه جلوه دهد. این گل در کنار اسطوخودوس، شقایق نعمان و ظروف شیشه‌ای بسیار زیباست.

3- گل‌‌های استکانی و همیشه بهار

دسته‌ای از گل‌‌های استکانی و همیشه بهار برای چیدن میز غذا در روزهای نسبتاً خنک پاییزی، بسیار زیبا و تماشایی است. اگر میز غذا را برای مهمانی آماده می‌‌کنید، این گل‌‌ها را از یاد نبرید.

4- گلدان‌‌های آبی

ترکیب رنگ‌‌های سفید و آبی، بسیار دیدنی است. می‌‌توانید از گل‌‌ها و شکوفه‌های زیبای سفید و آبی استفاده کرده و روی میزی در گوشه اتاق تان قرار دهید. زیبایی اتاق دو چندان خواهد شد.

5- دسته گل‌‌های زیبا روی میز

چند دسته گل بزرگ از گل‌‌های رنگارنگ می‌‌توانید انتخاب کنید و درون گلدان‌‌های شیشه‌ای و زیبا بگذارید و میز اتاق تان را با آنها تزئین کنید. با وجود این گل‌‌های زیبا، اتاق تان نیز جلوه خوبی می‌‌گیرد.

6- دسته گلی از گیاهان و لیمو

گذاشتن یک دسته گل زیبا که با گیاهان مختلف و چند نوع گل و البته لیمو، آماده شده است، می‌‌تواند ظاهر اتاق تان را زیبا کرده و در عین حال عطر بی نظیر لیمو، حس و حال خوبی به شما دهد.

7- دسته گل رنگین کمان

با قرار دادن گل‌‌هایی از چند رنگ در گلدانی شیشه‌ای، دسته گلی از رنگین کمان خواهید داشت. این گل‌‌ها می‌‌توانند به هر اتاقی که در آن هستند، جلوه دهند.

8- شقایق نعمان صورتی

شقایق نعمان در عین سادگی، بسیار زیبا و جذاب است. می‌‌توانید با قرار دادن آن درون گلدانی شیشه‌ای کنار میوه‌هایی چون انگور و گلابی بگذارید و میز غذاخوری زیبایی داشته باشید.

9- خانه مراکشی

با این گل زیبا- که به گل سوزنی معروف است- و طرح زیبای شرقی و مراکشی می‌‌توانید اتاق ساده‌تان را جذاب و دوست داشتنی کنید.

10- شاخه‌هایی از گل

این شاخه‌های پر از گل می‌‌توانند هر فضای خالی و بدون روح را پر و شاد کنند. در واقع حس و حال یک خانه روستایی رنگارنگ را به خانه و اتاقی که در آن قرار می‌‌گیرند، می‌‌دهند.

 

 

برچسب ها: دکوراسیون با گل، دکوراسیون با گل طبیعی، دکوراسیون با گلدان، دکوراسیون با گل های آپارتمانی، دکوراسیون با گل و گیاه، دکوراسیون منزل با گل طبیعی تعداد بازديد: 1974 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز