Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 13:33

3
آبان
اتاق خواب‌‌های سفيد و زيبا

اتاق خواب‌‌های سفيد و زيبا

رنگ سفید، معمولا برای طراحی اتاق خواب كمی خطرناك است. اغلب مردم در اتاقی كه تمام قسمت‌های آن سفید است، احساس راحتی نمی‌كنند.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

اتاق خواب‌‌های سفید، معمولاً خیلی كم و به ندرت در خانه‌ها دیده می‌شود چرا كه استفاده از این رنگ در اتاق خواب نوعی شهامت و جسارت لازم دارد. به نظر مردم سفید بیش از حد استریل است و در عین حال واقعا سرد هم هست. رنگ سفید واقعاً شكننده، لطیف و تمیز است در ضمن برخلاف تصور عموم مردم این رنگ شما را جذب و دعوت به محیط می‌كند. طراحان این اتاق خواب می‌خواهند از همه چیز به رنگ روشن استفاده كنند و فقط برای ایجاد كمی تنوع در برخی قسمت‌ها برخی وسایل با رنگ‌های دیگر را بگنجانند. نتیجه كار شكل جدیدی از به كارگیری رنگ سفید در كنار برخی رنگ‌های روشن دیگر است.

رنگ سفید، معمولا برای طراحی اتاق خواب كمی خطرناك است. اغلب مردم در اتاقی كه تمام قسمت‌های آن سفید است، احساس راحتی نمی‌كنند. به نظر مردم این رنگ خیلی زود دل‌زدگی ایجاد می‌كند و یكی از دلایلی كه باعث می‌شود كمتر به سراغ آن برویم، كثیف شدن و چرك به نظر رسیدنش است، چرا كه سفید خیلی زود كثیف می‌شود و این مسئله حقیقت دارد و نمی‌توان انكارش كرد به همین دلیل از به كارگیری آن پرهیز می‌كنیم اما برای این مشكل نیز  راه‌حل‌هایی وجود دارد؛ روش‌هایی كه به ما كمك می‌كنند تا رنگ سفید اتاق‌مان را همواره تمیز و پاكیزه نگاه داریم. رنگ سفید به ما كمك می‌كند تا مبلمان اتاق برجسته‌تر به نظر برسد.

 

برچسب ها: دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب، اتاق خواب سفید رنگ، رنگ در دکوراسیون، رنگ اتاق خواب تعداد بازديد: 1050 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز