Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 19:58

12
اردیبهشت
زیبا سازی قاب عکس های قدیمی

زیبا سازی قاب عکس های قدیمی

اگر در خانه قاب عکس قدیمی دارید که دیگر جذابیت ظاهری خود را از دست داده است، با چند حرکت ساده می توانید به آن شکلی تازه و زیبا بدهید.

 

اگر در خانه قاب عکس قدیمی دارید که دیگر جذابیت ظاهری خود را از دست داده است، با چند حرکت ساده می توانید به آن شکلی تازه و زیبا بدهید.

مرحله اول

ابتدا چند نوار روبان 15 سانتی متری آماده کنید. سپس هر چهار گوشه قاب تان را با این نوارها، مطابق تصویر (1)، بپوشانید.

مرحله دوم

 با استفاده از چسب داغ انتهای نوارهای روبان را به پشت قاب عکس تان بچسبانید تا روبان ها کاملا محکم سر جای خود قرار بگیرند.

مرحله 3

 گوشه های قاب عکس را مانند تصویر (2) به خوبی با نوار بپوشانید تا ظاهر آن تمیز و مرتب شود.

مرحله 4

بعد از اینکه چهار گوشه قاب عکس را پوشاندید، باید کناره های قاب عکس را بپوشانید. بنابراین مانند تصویر(3) نوارها را کنار یکدیگر به طوری که لبه یکی روی دیگری قرار گیرد بچسبانید و دوباره  آنها را پشت قاب عکس با چسب داغ محکم کنید. باید روبان ها را به اندازه کافی بکشید تا صاف و یکدست روی قاب قرار بگیرند.

مرحله 5

بقیه قاب را نیز به همین ترتیب با روبان بپوشانید.

مرحله 6

 در این مرحله ، تقریبا کار به پایان رسیده است و شما باید گل های روبانی را که قبلا درست کرده اید، با سلیقه به روی قاب عکس بچسبانید. بدین ترتیب، از قاب عکس قدیمی تان، قاب عکسی بسیار زیبا ساخته اید.

طرز ساخت گل روبانی

1- 8 نوار باریک 15 سانتی متری آماده کنید و آنها را مانند شکل 4 طوری روی هم بگذارید که وسط شان به روی یکدیگر قرار گیرند.

2- اکنون سر آزاد نوارها را جمع کرده و به روی مرکز بیاورید. و سپس با زدن یک بخیه آنها را محکم کنید. ( شکل 5 )

3- البته اگر دوست داشتید می توانید با کمک دکمه هایی که دیگر استفاده نمی کنید و یا به وسیله روبان های دیگر مرکز گل را تزئین و در عین حال سفت و محکم کنید. چند گل روبانی با رنگ های متفاوت آماده کرده و به روی قاب عکس تان بچسبانید.

 

برچسب ها: هنر و خلاقیت، ساخت قاب عکس، قاب عکس جدید، گل های روبانی، قاب عکس کاغذی، قاب عکس گل گلی، انواع قاب عکس خلاقانه تعداد بازديد: 2430 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز