Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:57

22
اردیبهشت
سبزه (حياط سنتی)

سبزه (حياط سنتی)

برای زمینه به یك ورق یونولیت 50×50 و به ضخامت 5 سانتیمتر احتیاج دارید....

سبزه (حياط سنتی)

 

 

آماده كردن زمینه

 

برای زمینه به یك ورق یونولیت 50×50 و به ضخامت 5 سانتیمتر احتیاج دارید. وسط زمینه را برای جای حوض در نظر بگیرید سپس در 4 طرف حوض 4 راهرو مشخص كنید. برای زیبائی بیشتر راهروها می‌توانید مقداری سنگریزه را روی زمینه بچسبانید. قسمت‌های باقیمانده را با پنبه روكش كرده و بذر مورد نظر خود را روی آن بمالید و طبق آموزش صفحه قبل سبزه آماده شود.

 

ساخت ماكت حوض

 حوضی كه در عكس می‌بینید به صورت آماده در بازار موجود است اما اگر مشابه آن را پیدا نكردید می‌توانید به دو صورت آن را با هنر دستان خود آماده كنید.یك ظرف بلوری گرد یا مربع انتخاب كنید و با چسب حرارتی داخل و خارج ظرف را با كاشی‌های كوچك رنگی بپوشانید یا به وسیله‌ رنگ ویترای بیرون ظرف را به شكل كاشی نقاشی كنید.در مرحله آخر وقتی سبزه زمینه آماده شد حوض و نیمكت را در جای خودش قرار دهید و پایه‌های داربست را داخل یونولیت زمینه فرو كنید. سپس ظرف‌هایی كه داخل آن را وسایل هفت‌سین ریخته‌اید در اطراف زمینه قرار دهید.

 

آماده كردن نیمكت و داربست

 نیمكت را با یك تكه یونولیت درست كرده و با یك تكه پارچه آن را روكش كنید. برای داربست به یك تكه یونولیت به ابعاد 25×30 و ضخامت 3 سانتیمتر و 4 تكه لوله مسی نیاز دارید لوله‌ها را داخل یونولیت فرو كرده و با چسب حرارتی محكم كنید. لوله‌ها را با پوست درخت مو یا الیاف نخل پوشش دهید سپس از برگ‌ها و خوشه‌های انگور مصنوعی كه در بازار موجود است استفاده كرده و آنها را روی داربست نصب كنید.

برچسب ها: زندگی آنلاین، حياط سنتی تعداد بازديد: 824 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز