Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:08

7
خرداد
صندلی الفبا

صندلی الفبا

این صندلی رنگارنگ ساخته شده از فوم، صندلی مناسبی برای اتاق کودک است. فوم‌های مکعبی در اندازه‌های گوناگون در بازار موجود هستند...

صندلی الفبا

 

 

این صندلی رنگارنگ ساخته شده از فوم، صندلی مناسبی برای اتاق کودک است. فوم‌های مکعبی در اندازه‌های گوناگون در بازار موجود هستند. به عنوان راهنما، ما از مکعبی با ابعاد 40 در 40 در 40 سانتی‌متر استفاده کردیم. استفاده از حروف الفبا برای آموزش کودکان بسیار مفید است، اما شما می‌توانید از شکل‌های گوناگون مانند گل یا حیوان استفاده کنید یا نام فرزندتان را به طور کامل بر پارچه بنویسید. ما از پارچه پشمی استفاده کردیم، زیرا این نوع پارچه راحت دوخته می‌شود و زود فرسوده نمی‌شود، اما شما می‌توانید از پارچه‌های مقاوم‌تر نظیر برزنت یا نخی مقاوم استفاده کنید.

 

لوازم مورد نیاز

 فوم مکعبی

 متر برای اندازه گیری

 مقدار کافی پارچه پشمی برای پوشاندن هر شش طرف مکعب

 پارچه پشمی با رنگ متضاد برای حروف الفبا

 لایی چسب

 نخ خیاطی

 

روش كار

1– فوم مکعبی را اندازه‌گیری کنید و دو مربع از پارچه پشمی را متناسب با اندازه بالا و پایین مکعب ببرید. همچنین چهار مستطیل هم اندازه دیگر نیز برای چهار طرف دیگر ببرید. اطراف شکل‌ها را برای دوخت دو سانتی‌متر بیشتر در نظر بگیرید.

2– برای طرح الفبا، شکل حروف را به صورت برعکس بر لایی چسب بکشید. حال حروف را ببرید و بر پارچه پشمی مخصوص حروف قرار دهید و اتو کنید.

3– حروف الفبا را بر روی پارچه اصلی قرار دهید و آنها را اتو کنید. حال حروف را به کمک چرخ خیاطی یا با دست بدوزید.

4- در حالیکه پارچه‌ها هنوز برعکس هستند، چهار مستطیل را متناسب با اطراف مکعب به هم بدوزید. حال مربع قسمت بالایی را نیز با دست یا با چرخ خیاطی به مستطیل‌ها بدوزید. نهایتا پارچه را به حالت اصلی و رویی برگردانید.

5– مکعب را با پارچه بپوشانید. دو ضلع مربع قسمت پایینی مکعب را با دست بدوزید و دو ضلع را برای خارج کردن مکعب از پوشش برای شست و شو باز بگذارید.

برچسب ها: زندگی آنلاین، صندلی، مناسبی برای اتاق کودک تعداد بازديد: 541 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز