Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 16:51

31
فروردین
هفت‌سین بلور با گل‌های موگه

هفت‌سین بلور با گل‌های موگه

از خمیر گل چینی گلوله‌ای به اندازه‌ی فندق بردارید و در دست به شكل بیضی درآورید تكه‌ای از سیم روكشدار بردارید.

رزیتا بنیادی

 

 

 

مواد لازم

خمیر گل چینی                      حدود 50 گرم

سیم روكشدار                       حدود 1 متر

رنگ سبز روغنی                    یك قوطی كوچك

گاترین سبز رنگ                    حدود 1 متر

مراحل انجام كار

از خمیر گل چینی گلوله‌ای به اندازه‌ی فندق بردارید و در دست به شكل بیضی درآورید تكه‌ای از سیم روكشدار بردارید، به چسب چوب آغشته كنید و در خمیر فرو ببرید. با ابزار گلسازی 5 خط روی هر خمیر ایجاد كنید.

حالا خطوط را با قیچی برش داده و قدری از هم باز كنید. به این ترتیب گل‌هائی در اندازه‌های مختلف بسازید. برای درست كردن غنچه‌های گل بعد از درست كردن گلوله خمیری به كمك ابزار فقط چند خط ریز، كنار هم روی آن ایجاد كنید.

حالا به اندازه یك گردوی كوچك از خمیر بردارید، با قدری رنگ سبز آن را رنگ‌آمیزی كنید و در دست به شكل اشك درآورید.

حالا خمیر را مانند تصویر به شكل برگ درآورید. گل‌ها و برگ‌ها را 24 ساعت كنار بگذارید تا خشك شوند. اكنون با ابزار قدری رنگ سبز به لبه‌ گل‌ها بزنید و با گاترین سبز غنچه‌ها، گل‌ها و برگ‌ها را مانند تصویر به هم وصل كنید. گل‌ها و برگ‌ها را با چسب چوب  یا چسب قطره‌ای روی ظروف بلور بچسبانید. ظرف‌ها را با روبان و نگین نواری بیارائید.

 

برچسب ها: هفت سین، هفت‌سین بلور با گل‌های موگه، هفت سین بلور، روش تهیه هفت سین با موگه، آموزش هفت سین با گل، هفت سین با گل، مواد لازم تهیه هفت سین تعداد بازديد: 1594 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز