Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 04:25

29
مهر
آویـزهای قـلبی

آویـزهای قـلبی

آیا شما هم با دیدن این قلب‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اید؟ از راهنمای ما استفاده ...

آویـزهای قـلبی

 

 

آیا شما هم با دیدن این قلب‌ها تحت تاثیر قرار گرفته‌اید؟ از راهنمای ما استفاده کنید تا شما هم بتوانید یکی از این قلب‌ها را در خانه تهیه کنید. تهیه این نوع آویز‌ها بسیار ساده است و تاثیر زیادی هم بر ظاهر محیط می‌گذارد. این قلب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت عمودی آویزان شوند. همین خصوصیت آنها را برای گوشه کابینت یا چارچوب پنجره‌ها بسیار مناسب می‌سازد. شما می‌توانید برای تهیه این آویزها از هر نوع طرحی استفاده کنید، پس چه بهتر که طرح‌های متنوع را به کار گیرید.

 

موارد مورد نیاز

 الگوی قلب در دو اندازه مختلف – کاغذ باطله یا روزنامه – دستمال سفره به رنگ آبی – کاغذ آبی رنگ (ما از شش تکه استفاده کردیم) – قیچی – چسب – چرخ خیاطی – نخ آبی رنگ

 

مراحل انجام كار

1 – با استفاده از الگوی قلب خود از کارت‌ها دو قالب قلب تهیه کنید و دور آنها را ببرید. به منظور برجسته کردن قلب‌ها، مقداری از دستمال سفره آبی رنگ را به کاغذ بچسبانید و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس با استفاده از قالب‌هایتان، چند عدد قلب در اندازه‌های مختلف ببرید.

2 – تعدادی قلب‌های بزرگ و کوچک دیگر نیز از کاغذهای آبی خود تهیه کنید. سپس قلب‌ها را بر روی میز در یک راستا به صورت عمودی بچینید (به گونه‌ای که یک زنجیره را تشکیل دهد). قلب‌ها را آنقدر جا به جا کنید تا به طرح دلخواه خود برسید (طول آویز ما 85 سانتی متر است).

3 – از نوک پایین‌ترین قلب زنجیره به کمک چرخ خیاطی شروع به دوختن کنید. هنگامی که به وسط قلب رسیدید، دوخت را به صورت عمودی (به گونه‌ای که عمود منصف قلب شود) ادامه دهید تا به بالاترین نقطه قلب برسید. وقتی به این نقطه رسیدید، به دوخت خود تا حدود یک سانتی‌متر دیگر ادامه دهید سپس قلب بعدی را زیر چرخ ببرید و مراحل قبلی را تکرار کنید.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، آویـزهای قـلبی تعداد بازديد: 638 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز