Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:49

30
مرداد
جوجه كلاه به سر

جوجه كلاه به سر

استفاده از رنگ‌‌ها با روشی مناسب، مي‌‌تواند کار شما را به طور قابل توجهی...

جوجه كلاه به سر

 

 

استفاده از رنگ‌‌ها با روشی مناسب، می‌‌تواند کار شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. و به شما اجازه می‌‌دهد تا بهترین بهره را از مُهرهای خود ببرید. درک این موضوع که ترکیب رنگ‌های مختلف با یکدیگر، به چه نتیجه‌‌ای منجر خواهد شد، نکته‌‌ای کلیدی است که شما را راهنمایی می‌‌کند، چه رنگ‌‌هایی را برای طرح خود انتخاب کرده و از چه رنگ‌‌هایی دوری کنید. با محدود کردن تعداد رنگ‌‌های مورد استفاده در یک طرح خاص، رسیدن به یک ترکیب رنگی هماهنگ، به‌طور حتم آسان تر می‌‌شود.

 

وسایل مورد نیاز

 

 مُهر لاستیکی با طرح جوجه و کلاه‌‌ها

 استامپ آبی شفاف

 پودر برجسته کننده آبی مرواریدی

 روان نویس آبی

 کارت سفید کتانی

 کارت آبی تیره

 کارت آبی کمرنگ (20×13 سانتی متر)، و چند تکه مقوا   مقواهای طرح‌‌دار

 روبان‌‌های آبی ساده و آبی شطرنجی

 ابزار بُرش دهنده قالب

 

مراحل انجام کار

 

 با استفاده از استامپ، مُهر را به دقّت جوهری کنید. مطمئن شوید که جوهر تمام سطح مُهر لاستیکی را بپوشاند. سپس آن را بر روی کارت سفید کتانی، استامپ کنید.

 پودر برجسته کننده را بر روی تمام سطح تصویر استامپ شده خیس بپاشید. پودر اضافی را از روی سطح مقوا برداشته و به درون شیشه باز گردانید. مطمئن شوید که تمام تصویر با این پودر پوشیده شده باشد. با استفاده از یک سشوار، سطح پودر را گرم کنید.  روان نویس را بر روی یک تکه از مقواها حرکت دهید- نسبت به سطح پلاستیکی از حرکتی روان تر برخوردار است- و در اینجا سرعت است که اهمیت دارد، زیرا جوهر را قبل از آنکه خشک شود باید استفاده کرده و بکار برد. یک قلم مو را در یک لیوان آب تمیز فرو برید و کمی جوهر بردارید. ابتدا بر روی یک تکه مقوا، غلظت جوهر را امتحان کنید.  کار را با یک بخش از تصویر آغاز کنید؛ برای مثال، می‌‌توانید از جوجه یا یکی از کلاه‌‌ها شروع کنید.

برای ایجاد سایه در تصویر، یک سمت تصویر را با رنگ روشن، رنگ بزنید. این امر کمک می‌‌کند تا تصویر بیشتر سه بُعدی به نظر آید. هنگامی که به بخشی از تصویر می‌‌رسید که به سایه بیشتری نیاز دارد، آب کمتر و جوهر بیشتری بردارید. برای پس زمینه، از رنگ آبی خیلی روشن استفاده کنید. البتّه، بگذارید هاله‌‌ای سفید اطراف تصویر بماند. برای زمینی که قرار است جوجه با کلاه هایش بر روی آن راه برود، از رنگ بیشتری استفاده کنید. کارت را در اندازه‌‌های 5/7×10 سانتی متر برش دهید. روبان ساده را با چسب در پایین کارت بچسبانید. این کارت را بر روی کارتی که کمی بزرگتر است قرار داده و بچسبانید.  از پهنا و از دو طرف کارت آبی کمرنگ، از هر طرف 5 سانتی متر را اندازه گیری کرده و به داخل تا بزنید. با ابزار برش، دو کلاه شبیه به هم را از کارت آبی تیره، بُرش زده و جدا کنید. تزئینات کلاه را از مقواهای طرح‌‌دار تهیه کنید. یکی از کلاه‌‌ها را بر روی کارت داخل بچسبانید، و کلاه دیگر را با استفاده از لایه فومی چسب دار، بر روی جلد کارت قرار داده و بچسبانید. روبان را به پشت کارت چسبانده تا بتوانید آن را از جلو به صورت پاپیون گِره بزنید.

وای چه کارت خوشگلی!!!

برچسب ها: کاردستی، زندگی آنلاین، جوجه كلاه به سر تعداد بازديد: 1377 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز