Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:16

سایر

بازدید: 13719

  • گیلان، شهری برای عاشقی

    گیلان، شهری برای عاشقی

    در 10 کیلومتر بالاتر از ماسوله کنونی، ماسوله قدیم یا کهنه ماسوله قرار دارد که در آن آثاری به جا مانده از سنگ کوره، سفالینه‌هایی با قدمتی مربوط به قرون پنجم تا هشتم هجری قمری دیده شده است که جزء آثار باستانی نیز به ثبت رسیده‌اند.

  • انقلاب تغذیه‌ای با ارتقاء دانش مادران

    انقلاب تغذیه‌ای با ارتقاء دانش مادران

    همانگونه که همه می دانیم تغذیه اهمیت بسیاری دارد و چنانچه در این زمینه با دقت عمل شود، می‌توان از بیماری‌های بسیاری پیشگیری کرد. اما باکمال تأسف بسیاری از مردم هنوز از تغذیۀ مناسب آگاهی کافی ندارند. بدین منظور با دکتر تیرنگ‌نیستانی، مدیر گروه تحقیقات تغذی

  • سکته پیامد مشترک استرس و آلودگی هوا

    سکته پیامد مشترک استرس و آلودگی هوا

    نرسیدن اکسیژن به بدن (در آلودگی‌های شدید هوا، مصرف سیگار و شرایط اضطرار) باعث اختلال عملکرد اولیه مغز شده (اختلال تمرکز، بدخلقی و عصبانیت، سستی و ضعف عمومی، تنگی نفس و طپش قلب و به تدریج کاهش سطح هوشیاری).

  • حفاظت از محیط زیست

    حفاظت از محیط زیست

    به کودک توضیح بدهیم مدادی که با آن نقاشی می‌کند چطور ساخته شده است. سپس به او یاد بدهیم که با استفاده بهینه از مداد رنگی‌ها و نتراشیدن بی‌رویه آن‌ها، می‌تواند به حفاظت از جنگل‌ها و درختان کمک کند.

  • عید سعید قربان بر همگان مبارک

    عید سعید قربان بر همگان مبارک

    امروز باید اهداف اصلی عبادات را تبیین كرد، فوائد و ویژگی‌های آنها را برای نسل جوان توضیح داد، ما رشته‌ها و ابزارهای زیادی برای ایجاد محبت و وحدت و شادی و بهزیستی در خود دین داریم

  • روز نيايش؛ روز عرفه

    روز نيايش؛ روز عرفه

    در روز عرفه، حاجیان از ظهر تا بعد از غروب آفتاب، باید در سرزمین عرفات بمانند و در آن سرزمین دعا كنند، نماز بخوانند و با خدا به راز و نیاز بپردازند. بسیاری از گناهان در روز عرفه بخشیده می‌شوند.

  • وظایف مسلمین در عصر غیبت در نگاه امام خمینی (ره)

    وظایف مسلمین در عصر غیبت در نگاه امام خمینی (ره)

    بخش قابل توجهی از سخنان مرحوم امام (رحمه الله)، راجع به اینست که منتظر باید پیوسته خود را در محضر امام زمان و خدا ببیند و معصیت نکند. به نظر او تزکیه نفس لازمه انتظار است.

  • عيد سعيد غدير خم مبارك

    عيد سعيد غدير خم مبارك

    پیامبر(ص) فرمود: یكى از سنتها این است كه مؤمن، در روز غدیر، صد بار بگوید:الحمد... الذى جعل كمال دینه و تمام نعمته بولایة امیرالمؤمنین على بن‏ابیطالب(ع).

  • شب قدر قلب رمضان (2)

    شب قدر قلب رمضان (2)

    بدون تردید رمضان هر سال، یک شب قدر در دل خود پنهان دارد و برای ما معلوم نیست که این دُرّ گران‏بها، در صدف کدام شب پرارج نهفته شده است.

  • شب قدر قلب رمضان (1)

    شب قدر قلب رمضان (1)

    شب قدر، گسترده‏ ترین سفره رحمت و پرنعمت‏ ترین مائده لطف خداست.

  • تعرفه تبلیغات بنری در سایت

    تعرفه تبلیغات بنری در سایت

    جهت درج بنر تبلیغاتی خود پس از مطالعه فایل pdf تعرفه های سایت، با شماره 66435692 تماس حاصل فرمایید. دانلود فایل تعرفه بنرها    

  • بازيافت زباله بطري هاي شيشه‌اي

    بازيافت زباله بطري هاي شيشه‌اي

    در سال‌هاي اخير نگاه به زباله‌ها به عنوان مواد بي ارزش و مشکل آفرين و آلاينده محيط زيست که بايد سوزانده يا دفن شوند به طور اساسي تغيير کرده است.

فیلم روز
تصویر روز