Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:38

گوشت، تخم مرغ و حبوبات

بازدید: 20957

  • ماهی تیلا پیا؛ مفید یا مضر؟!

    ماهی تیلا پیا؛ مفید یا مضر؟!

    برخلاف تصور عموم مردم ماهی تیلاپیا مقدار جیوه کمتری نسبت به ماهی‌های شکارچی دارد بنابراین مصرف 2 بار در هفته از این ماهی نه تنها مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه می‌تواند بسیار مفید باشد.

  • مصرف ماهی مصونیت یا مسمومیت؟ (1)

    مصرف ماهی مصونیت یا مسمومیت؟ (1)

    مصرف ماهی، مقدار قابل ملاحظه‌ای انرژی- پروتئین، ویتامین‌ها، اسیدهای چرب ضروری و املاح را فراهم می‌کند. خوردن ماهی جزو فرهنگ بسیاری از مردم می‌باشد و در بسیاری از جمعیت‌ها ماهی منبع اصلی تامین مواد مغذی ضروری است.

  • تخم مرغ، سمبل باروری

    تخم مرغ، سمبل باروری

    تخم مرغ از منابع پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا است. همچنین مصرف 3 تا 4 عدد تخم‌مرغ به دلیل دارا بودن ویتامین D، به سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند.

  • یک تخم مرغ چقدر پروتئین دارد؟

    یک تخم مرغ چقدر پروتئین دارد؟

    آیا می‌دانید یک عدد تخم مرغ چقدر پروتئین دارد؟ پخت و پز چه اثری بر روی میزان پروتئین تخم مرغ می‌گذارد و ... . در این مقاله مقدار پروتئین یک عدد تخم مرغ بررسی شده است.

  • در میزان مصرف گوشت تجدید نظر کنیم!

    در میزان مصرف گوشت تجدید نظر کنیم!

    در این مقاله با خواص درمانی گوشت آشنا می‌شوید. گوشت منبع آهن است و مصرف آن برای پیشگیری و درمان کم‌خونی ناشی از آهن مناسب می‌باشد. گوشت یک منبع با ارزش پروتئین حساب می‌شود.

  • رفع ناباروری مردان با مصرف میگو

    رفع ناباروری مردان با مصرف میگو

    میگو به طور كلی سخت‌پوستان دریایی از زمان‌های قدیم به جهت داشتن مقدار فراوان روی برای بهبود باروری استفاده می‌شدند. این مقاله را بخوانید تا با خواص میگو بیشتر آشنا شوید.

  • برای حفظ سلامتی، مصرف ماهی را فراموش نکنید

    برای حفظ سلامتی، مصرف ماهی را فراموش نکنید

    مصرف ماهی به بهبود علائم بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس و همچنین بیماری قلبی و آرتریت روماتوئید کمک می‌کند. همچنین ماهی در درمان کمبود کلسیم و کم خونی هم موثر است.

  • با حبوبات رنگی، بیماری ها را کم رنگ کنیم

    با حبوبات رنگی، بیماری ها را کم رنگ کنیم

    مصرف حبوبات در برخی از بیماری‌ها مفید است و به درمان کمک می‌کند. حبوبات به پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی، دیابت،‌ سرطان روده و کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می‌کنند.

  • رابطه میگو و كلسترول خون (2)

    رابطه میگو و كلسترول خون (2)

    قسمت اعظم کلسترول د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخل بد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن و توسط کبد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساخته می‌شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و بقیه آن با مصرف غذاهای پر کلسترول و پر چرب وارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن می‌شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

  • رابطه میگو و كلسترول خون (1)

    رابطه میگو و كلسترول خون (1)

    میگو از منابع اسید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های چربی از خانواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه امگا3 است که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریافت آن به کنترل فشارخون کمک می‌کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

  • خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ (2)

    خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ (2)

    کبد (جگر) همه حیوانات و از جمله مرغ، حاوی مقادیری مواد سمی و خطرناک نیز هست و به همین دلیل توصیه می‌‌شود مصرف جگر حیوانات (و از جمله جگر مرغ) به حداکثر 2 هفته یکبار محدود شود.

  • خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ (1)

    خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ (1)

    شش مرغ نیز ارزش تغذیه‌ای دارد و مشکل اضافی برای مصرف نیز بر آن مترتب نیست.

فیلم روز
تصویر روز