Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:10

میوه و سبزیجات

بازدید: 40713

  • نکاتی در مورد مصرف نوبرانه های بهاری

    نکاتی در مورد مصرف نوبرانه های بهاری

    در فصل زیبا و شگفت انگیز بهار، تغییرات گسترده‌ای در شیوه زندگی ما انسان‌ها رخ می‌دهد، از جمله نحوه تغذیه و برنامه غذایی افراد نیز دستخوش دگرگونی‌های قابل توجهی می‌شود.

  • خاصیت شلغم خام بیشتر است یا پخته؟

    خاصیت شلغم خام بیشتر است یا پخته؟

    شلغم یکی از سبزیجات بسیار مفیدی است که نقش قوی ترین آنتی بیوتیک ها را بازی می کند اما متأسفانه چون نسبت به انواع دیگر سبزیجات کاربرد کمتری در وعده های غذایی مان دارد، کمتر از آن استفاده می کنیم.

  • خواص باورنکردنی برخی از لواشک ها

    خواص باورنکردنی برخی از لواشک ها

    لواشک یک خوراکی ایرانی و با مزه ترش و شور است که از شیره غلیظ‌شده و قوام‌آمده میوه‌هایی همچون آلوچه، زردآلو، آلو، قیسی کیوی و امثال آن تهیه می‌شود.

  • اما و اگرهای مصرف میوه در انواع رژیم غذایی

    اما و اگرهای مصرف میوه در انواع رژیم غذایی

    مصرف بیش از اندازه میوه اگر با کاهش خواسته یا ناخواسته دریافت سایر گروه‌های غذایی همراه باشد، سبب کمبود دریافت ریزمغذی‌هایی چون آهن و کلسیم و همچنین کاهش دریافت پروتئین و چربی خواهد شد.

  • خواص شگفت‌ انگیز زالزالک

    خواص شگفت‌ انگیز زالزالک

    زالزالک گیاهی از خانواده رز است که سرشار از ویتامین‌های گروه B و ویتامین C می‌باشد. زالزالک یکی از گیاهان دارویی بسیار قدیمی در اروپا است. گل، برگ و میوه زالزالک همگی مصارف درمانی دارند.

  • آنچه درباره انار باید بدانید!

    آنچه درباره انار باید بدانید!

    انار میوه ای جادویی با هزاران خواص و فواید ، از زمان های قدیم این میوه مانند دارو مصرف می‌شود. از خواص و فواید انار و آب انار میشه به اثرات درمانی و دارویی آن در بیماریهای قلبی، فشارخون بالا و بعضی از انواع سرطان همچون سرطان پروستات اشاره کرد.

  • خواص شگفت انگیز شلغم حیرت زده تان خواهد کرد!

    خواص شگفت انگیز شلغم حیرت زده تان خواهد کرد!

    شلغم دارای خواص شگفت انگیز برای سلامتی است. مصرف شلغم برای پیشگیری از حمله قلبی و بیماری های قلبی، خواص ضد سرطان، بهبود سیستم ایمنی بدن،سلامت پوست و استخوان شما بسیار مفید است.

  • به؛ میوه بهشتی

    به؛ میوه بهشتی

    گیاه‌شناسی: «به» درخت کوچکی است که ارتفاع آن تا 5 متر می‌رسد. برگ‌ها ساده، به طول تا یازده سانتی‌متر و ناهموار هستند که پوشیده از تار و گردآلود به نظر می‌رسد.

  • ۳۰ خاصیت بی‌نظیر یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین C

    ۳۰ خاصیت بی‌نظیر یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین C

    لیمو شیرین از مرکبات بسیار مفید و دارای طبع سرد و خشک است. لیمو شیرین با داشتن منبع غنی ویتامین C، اسید سیتریک، مس و آهن یکی از مفیدترین میوه‌ها برای درمان بیماری ها است.

  • نارنجی های خوشمزه پاییزی و خواص آنها را بشناسید

    نارنجی های خوشمزه پاییزی و خواص آنها را بشناسید

    در این مطلب به خواص درمانی و مفید خوراکی های گیاهی که رنگ نارنجی دارند می پردازایم .

  • زنگوله های شیرین پرخاصیت

    زنگوله های شیرین پرخاصیت

    فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین‌های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B۶ است که ویتامین‌های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می‌باشند. فلفل دلمه‌ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می‌باشد.

  • رنگین کمان میوه ها و خواص آنها را بشناسید

    رنگین کمان میوه ها و خواص آنها را بشناسید

    در اولین قدم این رنگ اشیا است كه شما را به طرف آن شیء جذب و یا از آن دور می‌كند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتی،تنش،صلح و دوستی و ... همه و همه در پرتو رنگ‌هاست.

فیلم روز
تصویر روز