Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 12:26

4
اردیبهشت
آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟!

آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟!

نوشابه‌های رژیمی می‌توانند به شما کمک کنند که میل به غذاهای چرب و شیرینی‌ها در بدن شما افزایش یابد.

نوشابه‌های رژیمی می‌توانند به شما کمک کنند که میل به غذاهای چرب و شیرینی‌ها در بدن شما افزایش یابد. شاید تعجب کنید، اما نوشابه‌های رژیمی ممکن است چند درصد قند کمتری به بدن شما وارد کند، ولی حرص و ولع خوردن غذاهای چرب و شیرین را در شما افزایش می‌دهد.

متخصصان برخی غذاها و یا بعبارتی خوراکی‌ها را خوراکی‌های اختیاری قلمداد کرده‌اند به دلیل آنکه بدن اصولا به چنین موادی احتیاج ندارد، اما انسان‌ها به خاطر تفنن از آنها استفاده می‌کنند. این خوراکی‌ها شامل انواع بستنی‌، شکلات‌ها‌ و غذاهای سرخ شده می‌باشند. نوشیدن نوشابه رژیمی یا قند مصنوعی، میل به خوردن انواع غذاهای اختیاری و غیرواجب را در بدن افزایش می‌دهد.

دلایل مختلفی برای ارتباط خوردن نوشابه رژیمی و خوراکی‌های اختیاری بررسی شده، که می‌تواند اولا به این دلیل باشد که شخص در زمان خوردن نوشابه رژیمی احساس لذت و رضایت‌ در خود نمی‌بیند و یا اینكه می‌تواند به این دلیل باشد که چون از مواد غذایی پرکالری و تفننی استفاده کرده، می‌خواهد به واسطه نوشابه رژیمی خود را متقاعد کند که کالری کمی مصرف نموده است.

برچسب ها: کاهش وزن، کاهش کالری، چربی سوزی، سوخت و ساز بدن، نوشابه رژیمی، افزایش کالری، مصرف نوشابه تعداد بازديد: 1075 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز