Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 05:24

1
اردیبهشت
بشقاب سلامت

بشقاب سلامت

با توجه به اینکه بدن در فصل بهار نیاز به پاکسازی بیشتر دارد بهتر است در وعده‌های غذایی از سبزیجات غافل نشده و با انتخاب وعده‌های اصلی سبک‌تر به طراوت بیشتر بدنمان در این فصل کمک نماییم.

تحریریه زندگی آنلاین - گروه تغذیه

 

با توجه به اینکه در آستانه بهار بوده و بدن در این فصل نیاز به پاکسازی بیشتری دارد بهتر است در وعده های غذایی از سبزیجات غافل نشده و با انتخاب وعده های اصلی سبک تر به طراوت بیشتر بدنمان در این فصل کمک نماییم.

در طبیعت نیز در این فصل بوفور شاهد رشد سبزیجات متنوع کوهی و خودرو هستیم و این خود نمایانگر لزوم مصرف بیشتر سبزیجات، خصوصا در این فصل می‌باشد.

در بشقاب سلامت این شماره ترکیب بسیار زیبا و مغذی برایتان در نظر گرفته ایم که در عین زیبایی ترکیبات مقوی و مفیدی به بدن شما می رساند.

ماهی سالمون منبع پروتئینی بوده و سبزیجات هم که معمولا در این فصل در دسترسند به خوبی در این بشقاب خودنمایی می کنند.

آووکادو نیز منبع خوب چربی غیر اشباع بوده و مصرف آن به همراه غذا باعث مقوی تر شدن آن می شود.

مصرف جوانه ها بخاطر دارا بودن ویتامین E زیاد همیشه توصیه می شود (سس ماهی از آووکادو به همراه پوره جوانه و لیموترش تهیه شده است).

مصرف دو برش نان کامل نیز باعث تکمیل این بشقاب می شود.

یادمان باشد رعایت تنوع و تعادل در برنامه روزانه غذایی باعث حفظ سلامتی و شادابی می‌شود.

 

برچسب ها: جوانه ها، بشقاب من، ماهی سالمون، تغذیه در بهار، پاکسازی بدن در بهار، بشقاب سلامت، بشقاب سلامتی تعداد بازديد: 1002 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز