Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 07:57

28
فروردین
بشقاب بهاری

بشقاب بهاری

در بشقاب سالم این ماه ،الگوی غذایی بسیارساده ای را در نظر گرفته ایم كه سبك بوده و مناسب فصل بهار می باشد.در این بشقاب منبع پروتئینی، مرغ گریل شده است.

در بشقاب سالم این ماه ،الگوی غذایی بسیارساده ای را در نظر گرفته ایم كه سبك بوده و مناسب فصل بهار می باشد.در این بشقاب منبع پروتئینی، مرغ گریل شده است. برشهایی از نان تامین كننده سهم غلات است و سبزیجات که بمیزان دلخواه قابل استفاده هستند .

لازم بذكر است كه بعنوان سس می‌توان از روغن زیتون و آب لیمو ترش تازه به همراه سبزیجات تازه و متناسب با غذای روز استفاده نمود. این سسهای خانگی، همچنین طعم مطلوبی به غذا داده و از طرفی بکار بردن روغنهای گیاهی سالم (نظیر روغن زیتون)جذب ویتامینهای موجود در غذا را نیزافزایش می دهد.

بهتر است روشهای پخت سالم نظیر گریل را جایگزین سرخ کردن نموده تا هم شاهد تغییر طعم گوشت بوده و هم روشهای سالم را استفاده نماییم.

برچسب ها: تغذیه سالم، سلامتی، کاهش وزن، انواع سالاد، رژیم، ترکیبات سالاد، غذای مناسب، سالاد غذای کامل، سالاد و پروتئین تعداد بازديد: 811 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز