Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 16:14

مبانی تغذيه

بازدید: 35862

  • بشقاب سلامت

    بشقاب سلامت

    با توجه به اینکه بدن در فصل بهار نیاز به پاکسازی بیشتر دارد بهتر است در وعده‌های غذایی از سبزیجات غافل نشده و با انتخاب وعده‌های اصلی سبک‌تر به طراوت بیشتر بدنمان در این فصل کمک نماییم.

  • تغذیه آنلاین

    تغذیه آنلاین

    بر اساس گزارش دانشگاه کالیفرنیایی جنوبی، کمبود ویتامین D در زنان باردار می‌تواند باعث به دنیا آمدن کودکان چاق شود. این تحقیق نشان می‌دهد این کودکان مستعد چاقی در بزرگسالی نیز خواهند شد.

  • محصولات تراریخته

    محصولات تراریخته

    از آنجا که محصولات تراریخته به یک یا چندنوع آفت گیاهی مقاوم هستند، از سموم دفع آفات نباتی در این محصولات جهت دفع آفاتی که به آنها مقاوم نیستند استفاده می‌شود.

  • نکته هایی برای تغذیه بهتر

    نکته هایی برای تغذیه بهتر

    محققین توصیه می‌کنند کودکان 2-5 سال زمان دیدن تلویزیون را به یکساعت در روز کاهش دهند، در غیر اینصورت این کودکان در سن 13 سالگی دچار مشکلات تغذیه‌ای می‌شوند.

  • کالری شیرینی ها

    کالری شیرینی ها

    بد نیست بدانیم کالری شیرینی‌های مورد علاقه‌مان چه میزان است و با مقایسه آن با سایر گروه‌ها به پرخطر بودن این اقلام در بروز چاقی و مشکلات سلامتی، به مصرف محدودتر آنها مبادرت ورزیم.

  • خستگی، کوفتگی و بی حالی؛ عارضه شایع در جامعه

    خستگی، کوفتگی و بی حالی؛ عارضه شایع در جامعه

    احساس خستگی، کوفتگی، بیحالی و... همگی نشانه وجود اختلالاتی در بدن می‌باشند که با وجود آنکه هنوز ایجاد مشکل جدی نکرده‌اند اما مسلما مقدمه بروز خطر بیماری در آینده هستند.

  • تغذیه سالم برای تندرستی

    تغذیه سالم برای تندرستی

    رعایت علم تغذیه در زندگی و سلامتی افراد اثر بسزایی دارد؛ برای آشنا شدن با تغذیه صحیح در اینجا تعدادی از مواد و نکات مصرف مواد غذایی را برایتان ذکر می‌نماییم.

  • رژیم غذایی مدیترانه ای

    رژیم غذایی مدیترانه ای

    مطالعات مختلف نشان می‌دهند که رژیم غذایی مدیترانه‌ای منجر به کاهش وزن شده و از بیماری‌های قلبی، انواع سکته، دیابت نوع 2 و همچنین مرگ زودرس جلوگیری می‌کند.

  • تـوصيه های مهم تغذيه ای برای ايام نوروز

    تـوصيه های مهم تغذيه ای برای ايام نوروز

    در تعطیلات كه فرصت بیشتری برای بودن در كنار خانواده و خوردن غذا دارید، هوشیارانه غذایی كه می‌خورید را انتخاب كنید و بعد بدون عذاب وجدان گرفتن با آرامش آن را بخورید.

  • غذای خانگی، همسفر سلامتی!

    غذای خانگی، همسفر سلامتی!

    تهیه و آ‌ماده‌سازی مواد غذایی مناسب سفر یكی از مهمترین نكاتی است كه خانواده‌ها باید به آ‌ن توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا اصول و قواعد خاصی را رعایت كنند.

  • برنامه‌ريزی غذایی مناسب برای يكسال آينده

    برنامه‌ريزی غذایی مناسب برای يكسال آينده

    برنامه‌ریزی نه تنها برای روزهای آغازین سال، بلکه برای تمام سال می‌تواند انجام شود.

  • اصلاحات غذایی در نوروز

    اصلاحات غذایی در نوروز

    بدن انسان همواره مقداری قند پيچيده بصورت نشاسته غير گياهی و يا همان گليکوژن را در عضلات و کبد بصورت ذخيره نگهداری می‌کند تا در مواقع گرسنگی بسرعت نياز انسان به انرژی تامين شود.

فیلم روز
تصویر روز