Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 29 تیر 1396 - 16:58

تغذيه و ورزش

بازدید: 9860

  • ملزومات مهمی که برای شروع برنامه ورزشی نیاز دارید

    ملزومات مهمی که برای شروع برنامه ورزشی نیاز دارید

    یک قسمت از آماده شدن برای ورزش،‌ تهیه ملزومات و وسایل مورد نیاز برای فعالیت بدنی است. انتخاب کفش و لباس مناسب ورزشی اهمیت زیادی در انجام یک تمرین ورزشی سالم دارد.

  • تغذیه مناسب در ورزش‌های هوازی

    تغذیه مناسب در ورزش‌های هوازی

    اصولا ورزش‌های هوازی به این دلیل انجام می‌شوند که فرد قصد کنترل وزن داشته باشد. فعالیت هوازی باید به گونه‌ای انجام شود که زمان فعالیت به بیشتر از نیم ساعت برسد.

  • فواید تمرین های کششی با وزنه

    فواید تمرین های کششی با وزنه

    «حمل وزنه» به چه معناست؟ معنی ساده آن این است: تمرینات مقاومتی یا وزنه‌برداری. تمرینات مقاومتی از این نظر مهم هستند كه در ساختمان و پایداری عضلات نقش دارند.

  • ورزش در تابستان

    ورزش در تابستان

    با نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت بسیاری از گروه های سنی به اجرای فعالیت ورزشی در باشگاها یا مکان های عمومی دارند اما نحوه اجرای فعالیت در این فصل بسیار گرم مخصوصا برای افراد غیر حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • کار با وزنه را چگونه شروع کنم؟

    کار با وزنه را چگونه شروع کنم؟

    وقتی می‌خواهید وزنه‌ای حمل كنید، ابتدا با گروه‌های عضلانی بزرگ شروع كنید و سپس با عضلات كوچك‌تر ادامه دهید. شما می‌توانید با دست‌ها یا پاهایتان شروع كنید.

  • آسیب ها و توصیه های ورزشی در هنگام دویدن

    آسیب ها و توصیه های ورزشی در هنگام دویدن

    بعد از ورزش به سرعت مقدار زیادی آب بنوشید و به صورت فعال به آرامی بدن‌تان را سرو كنید تا لاكتیك اسید از عضلاتتان شسته شود (برای مثال، بعد از دویدن برای سرد كردن بدن راه بروید).

  • راهکارهای حفظ تعادل بعد از سن 40 سالگی

    راهکارهای حفظ تعادل بعد از سن 40 سالگی

    آیا می‌دانستید كه بعد از 25 سالگی، تعادل‌تان شروع به كاهش می‌كند و بعد از 65 سالگی، یك نفر از سه نفر در طی فعالیت‌های روزانه خود زمین می‌خورد؟ به این مقاله توجه نمایید.

  • دلایل مهم سلامتی برای ورزش كردن

    دلایل مهم سلامتی برای ورزش كردن

    ورزش کردن فواید فراوانی برای سلامتی دارد. از فواید ورزش می‌توان به کاهش بروز بیماری‌ها اشاره کرد. همچنین فعالیت‌های بدنی به بهبود حالت روحی و افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنند.

  • اهمیت ورزش های هوازی بعد از 40 سالگی

    اهمیت ورزش های هوازی بعد از 40 سالگی

    اگر بالای 40 سال سن دارید و می‌خواهید ورزش کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا به قلب‌تان آسیب وارد نشود. برای دستیابی به سلامتی بیشتر، به ورزش‌های هوازی بی‌تفاوت نباشید.

  • هدف از ورزش چیست و چگونه فعالیت روزمره را زیاد کنیم؟

    هدف از ورزش چیست و چگونه فعالیت روزمره را زیاد کنیم؟

    برای شروع تمرینات ورزشی خود برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید با پیاده‌روی شروع کنید. برای این کار احتیاج به یک گام شمار دارید. با گام شمار از فعالیت‌های روزانه‌تان آگاه می‌شوید.

  • چگونه برنامه ورزشی را شروع کنم؟

    چگونه برنامه ورزشی را شروع کنم؟

    اگر می‌خواهید تازه شروع به فعالیت بدنی کنید، به یاد داشته باشید که حتما با ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی شروع کنید. شروع یک‌باره ممکن است به بدن‌تان آسیب بزند. فقط در تصمیم‌تان جدی باشید.

  • بهترین زمان غذا خوردن هنگام ورزش

    بهترین زمان غذا خوردن هنگام ورزش

    زمان‌بندی وعده‌های غذایی می‌تواند كارایی ورزشكاران را بالا ببرد. برای ثابت نگه داشتن تنظیم كالری و كنترل گلوكز خون (قند)، بهترین كار، خوردن وعده‌های غذایی كوچك در طی روز است.

فیلم روز
تصویر روز