Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 22:59

تغذيه و ورزش

بازدید: 8938

  • تناسب اندام با ورزش هوازی

    تناسب اندام با ورزش هوازی

    اگر از جمله افرادی هستید که خیلی به ورزش علاقه ندارید و در کل فرد کم تحرکی هستید،‌ به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما بخوانید تا از فواید ورزش آگاه شوید.

  • با ورزش جوان بمانیم

    با ورزش جوان بمانیم

    یکی از فواید ورزش، حفظ جوانی و شادابی است. اگر می‌خواهید بدن قوی و محکم داشته باشید، هیچ وقت فعالیت بدنی را از یاد نبرید. در اینجا چند نوع ورزش برای حفظ جوانی ذکر شده است.

  • نقش ورزش در کاهش وزن

    نقش ورزش در کاهش وزن

    گرچه برای دستیابی به یك اندام موزون، تغذیه متعادل و متنوع لازم می‌باشد، ولی كافی نیست چرا كه تغذیه متعادل یك روی سكه بوده و روی دیگر این سكه تحرك و فعالیت بدنی منظم و مداوم می‌باشد.

  • نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    داشتن فعالیت بدنی مناسب برای افراد مسن بسیار مهم است زیرا موجب می‌شود که آنها سالم تر زندگی کنند. این ورزش‌ها را حداقل دو بار در هفته انجام دهید. این مقاله را بخوانید.

  • فواید ورزش در تعطیلات

    فواید ورزش در تعطیلات

    تعطیلات فرصت خوبی است تا ورزش کنیم. بیشتر بیماران از نداشتن وقت کافی برای ورزش شاکی هستند. البته این بهانه است و همه آدم‌ها می‌توانند و موظف هستند برای ورزش وقت کافی بگذارند.

  • ورزش های نوروزی

    ورزش های نوروزی

    با سال نو همه چیز نو می‌‌شود و دیدارها تازه می‌‌گردد و همنشینی‌‌ها هر روز اتفاق می‌‌افتد اما بدون انکه ما توجه داشته باشیم برای حدود 15روز کلاً ما بی‌تحرک می‌‌شویم حتی آن پیاده‌روی ساده هم که تا محیط کار داشتیم رخ نمی‌دهد

  • 4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (2)

    4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (2)

    بخش دوم- كوهنوردی از فعالیت‌هایی است كه در بسیاری از كشورها بیش از آن كه به عنوان یك رشته ورزشی مطرح باشد، یك فعالیت تفریحی محسوب شده و جالب است بدانید در بسیاری از كشورها فدراسیونی به عنوان فدراسیون كوهنوردی وجود ندارد.

  • 4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (1)

    4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (1)

    بخش اول- كوهنوردی از فعالیت‌هایی است كه در بسیاری از كشورها بیش از آن كه به عنوان یك رشته ورزشی مطرح باشد، یك فعالیت تفریحی محسوب شده و جالب است بدانید در بسیاری از كشورها فدراسیونی به عنوان فدراسیون كوهنوردی وجود ندارد.

  • آیا ورزش برای مغز مفید است؟

    آیا ورزش برای مغز مفید است؟

    ورزش باعث یادآوری بهتر اطلاعات گذشته و راحت‌تر درک کردن مطالب جدید شده و زوال عقل در سنین بالا را به تویق می‌اندازد. در ادامه نکات مهم را در این زمینه یادآوری می‌کنیم.

  • عوارض بدن سازی شدید

    عوارض بدن سازی شدید

    آیا از خطرات ناشی از ورزش شدید بدنسازی باخبر هستید؟ متأسفانه بسیاری از چیزهایی كه می‌شنویم نادرست است و یا اگر هم نادرست نباشد، ما را دچار سردرگمی می‌كنند.

  • ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش منظم و متعادل می‌تواند قدرت ایمنی بدن را تقویت کرده و سلامت عمومی آن را به همراه داشته باشد. اما ورزش در مواقع بیماری نتیجه عکس داشته و باعث تشدید آن می‌شود.

  • ورزشكاران بخوانند

    ورزشكاران بخوانند

    پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها همه منابع بالقوه سوخت مورد نیاز برای انقباض عضله هستند.

فیلم روز
تصویر روز