Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 دی 1395 - 12:13

تغذيه و ورزش

بازدید: 8392

  • عوارض بدن سازی شدید

    عوارض بدن سازی شدید

    آیا از خطرات ناشی از ورزش شدید بدنسازی باخبر هستید؟ متأسفانه بسیاری از چیزهایی كه می‌شنویم نادرست است و یا اگر هم نادرست نباشد، ما را دچار سردرگمی می‌كنند.

  • ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش منظم و متعادل می‌تواند قدرت ایمنی بدن را تقویت کرده و سلامت عمومی آن را به همراه داشته باشد. اما ورزش در مواقع بیماری نتیجه عکس داشته و باعث تشدید آن می‌شود.

  • ورزشكاران بخوانند

    ورزشكاران بخوانند

    پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها همه منابع بالقوه سوخت مورد نیاز برای انقباض عضله هستند.

  • ترومای اوروژنتیال در ورزش

    ترومای اوروژنتیال در ورزش

    در ورزش‌های تحركی نظیر فوتبال – والیبال – بسكتبال – موتورسازی و دویدن فرد در معرض آسیب و تروما قرار می‌گیرد.

  • نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    داشتن فعالیت بدنی مناسب برای افراد مسن بسیار مهم است زیرا موجب می‌شود که آنها سالم تر زندگی کنند. این ورزش‌ها را حداقل دو بار در هفته انجام دهید. این مقاله را بخوانید.

  • تناسب اندام با ورزش هوازی

    تناسب اندام با ورزش هوازی

    اگر از جمله افرادی هستید که خیلی به ورزش علاقه ندارید و در کل فرد کم تحرکی هستید،‌ به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما بخوانید تا از فواید ورزش آگاه شوید.

  • کاهش گرفتگی عضلات بعد از ورزش با خوردن شیر شکلات

    کاهش گرفتگی عضلات بعد از ورزش با خوردن شیر شکلات

    گرفتگی عضلات عبارت است از انقباض دردناک غیرارادی عضلات که بیشتر در عضلات پشت ساق پا و به میزان کمتر در عضلات ران رخ می‌دهد. شیر شکلات به کاهش گرفتگی عضلات ورزشکاران کمک می‌کند.

  • التهاب مفاصل و ورزش

    التهاب مفاصل و ورزش

    روماتیسم یا التهاب مفاصل بیماری‌‌های متعددی را در بر می‌گیرد که معمولا می‌‌تواند بر مفصل و بافت‌های اطراف آن نظیر عضلات و تاندون‌ها اثر بگذارد. ورزش باعث کاهش درد مفاصل می‌شود.

  • فرصت‌سازی و انجام ورزش (3)

    فرصت‌سازی و انجام ورزش (3)

    بخش سوم- آیا آنقدر مشغول هستید كه نمی‌توانید لحظاتی كوتاه را به ورزش اختصاص دهید؟ فكر نمی‌كنم، همیشه می‌توان به سادگی این لحظات را پیدا كرد. یافتن زمان برای تناسب اندام و ورزش، در دستان شما قرار دارد.

  • فرصت‌سازی و انجام ورزش (2)

    فرصت‌سازی و انجام ورزش (2)

    بخش دوم- آیا آنقدر مشغول هستید كه نمی‌توانید لحظاتی كوتاه را به ورزش اختصاص دهید؟ فكر نمی‌كنم، همیشه می‌توان به سادگی این لحظات را پیدا كرد. یافتن زمان برای تناسب اندام و ورزش، در دستان شما قرار دارد.

  • فرصت‌سازی و انجام ورزش (1)

    فرصت‌سازی و انجام ورزش (1)

    بخش اول- آیا آنقدر مشغول هستید كه نمی‌توانید لحظاتی كوتاه را به ورزش اختصاص دهید؟ فكر نمی‌كنم، همیشه می‌توان به سادگی این لحظات را پیدا كرد. یافتن زمان برای تناسب اندام و ورزش، در دستان شما قرار دارد.

  • هدف شما از ورزش كردن چیست؟ (2)

    هدف شما از ورزش كردن چیست؟ (2)

    ورزش و تحرک بدنی علاوه بر اینکه به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک می‌کند، مزایای دیگری هم دارد و از بروز بسیاری از بیماری‌ها مانند دیابت، سکته و بیماری قلبی پیشگیری می‌کند.

فیلم روز
تصویر روز