Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 5 اسفند 1396 - 03:12

تغذيه و ورزش

بازدید: 12611

  • اهمیت کربوهیدرات ها برای ورزشکاران

    اهمیت کربوهیدرات ها برای ورزشکاران

    طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است 30 دقیقه اول بعد از فعالیت ورزشی بدن بیشترین کربوهیدرات را جذب می کند

  • حرکات یوگا برای هضم غذا

    حرکات یوگا برای هضم غذا

    برخی از کارشناسان یوگا معتقدند با انجام ورزش های یوگا می توانیم بسیاری از مشکلات بدن، از جمله مشکل هضم را حل کنیم. در ادامه چند حرکت یوگا که به هضم غذا کمک می کند، آورده شده است.

  • آیا تخم‌مرغ کامل گزینه مناسب تری برای ورزشکاران است؟

    آیا تخم‌مرغ کامل گزینه مناسب تری برای ورزشکاران است؟

    زرده تخم‌مرغ با چگالی بالای مواد مغذی حاوی 40 درصد از کل پروتئین موجود در تخم‌مرغ است. از این رو، به نظر می‌رسد حذف زرده در تقابل با تامین مقدار توصیه شده پروتئین است.

  • ورزش در هوای سرد زمستان

    ورزش در هوای سرد زمستان

    قبل از اینکه برای ورزش، بیرون از خانه بیایید بهتر است وضعیت آب و هوا را با استفاده از رسانه‌ها پیش بینی کنید و اگر مثلا هوا بارانی بود از ورزش در هوای باز صرفه نظر کنید.

  • ورزش در افراد مبتلا به دیابت

    ورزش در افراد مبتلا به دیابت

    متأسفانه شواهد حاکی از آن است که فعالیت فیزیکی از کودکی به نوجوانی، به موازات سن کاهش یافته و در سن 19 سالگی میزان فعالیت جوانان مشابه با افراد 60 ساله است.

  • یوگای صورت

    یوگای صورت

    بنابر بررسی ها مشخص شده که انجام حرکات "یوگای صورت"، چهره زنان را دو سال جوان تر نشان می دهد. فقط انجام دادن 20 هفته، حرکات یوگای صورت، می توانید جوان تر به نظر آیید.

  • اصول تغذیه در ورزش پیلاتس

    اصول تغذیه در ورزش پیلاتس

    پیلاتس نه تنها بر روی ذهن فرد اثر گذاشته بلکه موجب بالا رفتن قدرت، استقامت و انعطاف تمام اعضای بدن می‌شود که این روند به افزایش متابولیسم و ساخته شدن توده بدون چربی کمک می‌نماید.

  • چهار حرکت ورزشی برای داشتن شکم تخت

    چهار حرکت ورزشی برای داشتن شکم تخت

    حرکات ورزشی زیر را برای داشتن شکمی تخت انجام دهید. 6 هفته بعد از انجام آنها، نتایج حیرت‌آورشان را خواهید دید. هر حرکت را دو سری و هر سری 8 تا 10 مرتبه و روزانه 3 مرتبه انجام دهید.

  • فواید ورزش در آب

    فواید ورزش در آب

    شما وقتی در آب هستید، وزن تان را 90 درصد سبک تر حس می کنید. این بدین معنا است که فشاری که روی زمین هنگام ورزش کردن به بدن تان وارد می شود، درون آب احساس نمی کنید.

  • ورزش های خانگی برای رفع خستگی و دردهای پا

    ورزش های خانگی برای رفع خستگی و دردهای پا

    پاهای ما مجبورند کل وزن مان را تحمل کنند و ما بیشتر مواقع در خانه هنگام انجام دادن کارهایمان مجبور هستیم زیاد راه برویم و در پایان روز، آنها بسیار خسته می شوند.

  • چگونه یک مربی خوب برای شروع ورزش انتخاب کنیم؟

    چگونه یک مربی خوب برای شروع ورزش انتخاب کنیم؟

    شما برای تمرین كردن به باشگاه نیاز ندارید؛ در هر مكانی می‌توانید این كار را انجام دهید. اما در بعضی مواقع، اگر مكانی برای رفتن و انجام تمرینات متنوع داشته باشید، انگیزه‌تان حفظ می‌شود.

  • تغذیه در ورزشكاران گیاهخوار

    تغذیه در ورزشكاران گیاهخوار

    یك رژیم گیاهخواری، لزوماً روی مصرف انرژی تأثیر نمی‌گذارد. گیاهخواران معمولاً دریافت پایین‌تری از پروتئین دارند، زیرا پروتئین گیاهی به راحتی پروتئین حیوانی هضم نمی‌شود.

فیلم روز
تصویر روز