Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1397 - 06:08

تغذيه و ورزش

بازدید: 13155

  • ورزش مناسب در طی کاهش وزن

    ورزش مناسب در طی کاهش وزن

    توصیه‌های عمومی ورزش هوازی با شدت متوسط به مدت 60 دقیقه یا بیشتر برای کودکان و بالغین می‌باشد. به علاوه، فعالیت‌های منظم مقاومتی استخوان و ماهیچه حداقل در 3 روز هفته پیشنهاد می‌شود.

  • چای سبز یا مکمل ورزشی

    چای سبز یا مکمل ورزشی

    چای سبز به عنوان یک ترکیب ضدسرطان و آنتی اکسیدان شناخته شده است. چای سیاه تخمیر داده می شود و به اندازه چای سبز سالم نیست. چای سبز تخمیر داده نمی شود و چای اولانگ نیمه تخمیر شده است.

  • با ورزش جوان بمانیم

    با ورزش جوان بمانیم

    یکی از فواید ورزش، حفظ جوانی و شادابی است. اگر می‌خواهید بدن قوی و محکم داشته باشید، هیچ وقت فعالیت بدنی را از یاد نبرید. در اینجا چند نوع ورزش برای حفظ جوانی ذکر شده است.

  • شادی و نشاط با ورزش

    شادی و نشاط با ورزش

    هر چه بیشتر تمرین داشته باشید و حرکات ورزشی‌تان منظم‌تر و مرتب‌تر باشد، بدن شما به طور طبیعی در مقابل این ماده مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و اینجاست که باید برای رسیدن به آن خوشحالی و نشاط شدت تمرینات را بالا ببرید.

  • فواید ورزش در تعطیلات

    فواید ورزش در تعطیلات

    تعطیلات فرصت خوبی است تا ورزش کنیم. بیشتر بیماران از نداشتن وقت کافی برای ورزش شاکی هستند. البته این بهانه است و همه آدم‌ها می‌توانند و موظف هستند برای ورزش وقت کافی بگذارند.

  • ورزش های نوروزی

    ورزش های نوروزی

    با سال نو همه چیز نو می‌‌شود و دیدارها تازه می‌‌گردد و همنشینی‌‌ها هر روز اتفاق می‌‌افتد اما بدون انکه ما توجه داشته باشیم برای حدود 15روز کلاً ما بی‌تحرک می‌‌شویم حتی آن پیاده‌روی ساده هم که تا محیط کار داشتیم رخ نمی‌دهد

  • چگونه در سفر خوش اندام بمانیم!!

    چگونه در سفر خوش اندام بمانیم!!

    فرصت‌هایی مثل نوروز را باید مغتنم شمرد و قسمتی از آن را به ورزش اختصاص داد. با رعایت نکات زیر می‌توانید علاوه بر داشتن تعطیلات خوب از لحاظ جسمانی و روحی نیز ایام خوبی را پشت سر بگذارید.

  • ورزش های مفید برای زانو درد،کدام است؟

    ورزش های مفید برای زانو درد،کدام است؟

    زانو درد را می‌توان به جرات شایع‌ترین درد مفصلی نامید. برای بسیاری از كسانی كه زانو درد دارند ورزش توصیه می‌شود. اما ورزش های مفید برای زانو درد ، چه ورزش هایی هستند

  • اهمیت کربوهیدرات ها برای ورزشکاران

    اهمیت کربوهیدرات ها برای ورزشکاران

    طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است 30 دقیقه اول بعد از فعالیت ورزشی بدن بیشترین کربوهیدرات را جذب می کند

  • حرکات یوگا برای هضم غذا

    حرکات یوگا برای هضم غذا

    برخی از کارشناسان یوگا معتقدند با انجام ورزش های یوگا می توانیم بسیاری از مشکلات بدن، از جمله مشکل هضم را حل کنیم. در ادامه چند حرکت یوگا که به هضم غذا کمک می کند، آورده شده است.

  • آیا تخم‌مرغ کامل گزینه مناسب تری برای ورزشکاران است؟

    آیا تخم‌مرغ کامل گزینه مناسب تری برای ورزشکاران است؟

    زرده تخم‌مرغ با چگالی بالای مواد مغذی حاوی 40 درصد از کل پروتئین موجود در تخم‌مرغ است. از این رو، به نظر می‌رسد حذف زرده در تقابل با تامین مقدار توصیه شده پروتئین است.

  • ورزش در هوای سرد زمستان

    ورزش در هوای سرد زمستان

    قبل از اینکه برای ورزش، بیرون از خانه بیایید بهتر است وضعیت آب و هوا را با استفاده از رسانه‌ها پیش بینی کنید و اگر مثلا هوا بارانی بود از ورزش در هوای باز صرفه نظر کنید.

فیلم روز
تصویر روز