Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 4 فروردین 1396 - 23:29

تغذيه و ورزش

بازدید: 8742

  • ورزش های نوروزی

    ورزش های نوروزی

    با سال نو همه چیز نو می‌‌شود و دیدارها تازه می‌‌گردد و همنشینی‌‌ها هر روز اتفاق می‌‌افتد اما بدون انکه ما توجه داشته باشیم برای حدود 15روز کلاً ما بی‌تحرک می‌‌شویم حتی آن پیاده‌روی ساده هم که تا محیط کار داشتیم رخ نمی‌دهد

  • 4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (2)

    4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (2)

    بخش دوم- كوهنوردی از فعالیت‌هایی است كه در بسیاری از كشورها بیش از آن كه به عنوان یك رشته ورزشی مطرح باشد، یك فعالیت تفریحی محسوب شده و جالب است بدانید در بسیاری از كشورها فدراسیونی به عنوان فدراسیون كوهنوردی وجود ندارد.

  • 4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (1)

    4 نكته تغذیه‌ای و ورزشی در ایام تعطیلات (1)

    بخش اول- كوهنوردی از فعالیت‌هایی است كه در بسیاری از كشورها بیش از آن كه به عنوان یك رشته ورزشی مطرح باشد، یك فعالیت تفریحی محسوب شده و جالب است بدانید در بسیاری از كشورها فدراسیونی به عنوان فدراسیون كوهنوردی وجود ندارد.

  • آیا ورزش برای مغز مفید است؟

    آیا ورزش برای مغز مفید است؟

    ورزش باعث یادآوری بهتر اطلاعات گذشته و راحت‌تر درک کردن مطالب جدید شده و زوال عقل در سنین بالا را به تویق می‌اندازد. در ادامه نکات مهم را در این زمینه یادآوری می‌کنیم.

  • عوارض بدن سازی شدید

    عوارض بدن سازی شدید

    آیا از خطرات ناشی از ورزش شدید بدنسازی باخبر هستید؟ متأسفانه بسیاری از چیزهایی كه می‌شنویم نادرست است و یا اگر هم نادرست نباشد، ما را دچار سردرگمی می‌كنند.

  • ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش در زمان‌های بیماری

    ورزش منظم و متعادل می‌تواند قدرت ایمنی بدن را تقویت کرده و سلامت عمومی آن را به همراه داشته باشد. اما ورزش در مواقع بیماری نتیجه عکس داشته و باعث تشدید آن می‌شود.

  • ورزشكاران بخوانند

    ورزشكاران بخوانند

    پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها همه منابع بالقوه سوخت مورد نیاز برای انقباض عضله هستند.

  • ترومای اوروژنتیال در ورزش

    ترومای اوروژنتیال در ورزش

    در ورزش‌های تحركی نظیر فوتبال – والیبال – بسكتبال – موتورسازی و دویدن فرد در معرض آسیب و تروما قرار می‌گیرد.

  • نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    نرمش‌های ساده برای افراد مسن

    داشتن فعالیت بدنی مناسب برای افراد مسن بسیار مهم است زیرا موجب می‌شود که آنها سالم تر زندگی کنند. این ورزش‌ها را حداقل دو بار در هفته انجام دهید. این مقاله را بخوانید.

  • تناسب اندام با ورزش هوازی

    تناسب اندام با ورزش هوازی

    اگر از جمله افرادی هستید که خیلی به ورزش علاقه ندارید و در کل فرد کم تحرکی هستید،‌ به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما بخوانید تا از فواید ورزش آگاه شوید.

  • کاهش گرفتگی عضلات بعد از ورزش با خوردن شیر شکلات

    کاهش گرفتگی عضلات بعد از ورزش با خوردن شیر شکلات

    گرفتگی عضلات عبارت است از انقباض دردناک غیرارادی عضلات که بیشتر در عضلات پشت ساق پا و به میزان کمتر در عضلات ران رخ می‌دهد. شیر شکلات به کاهش گرفتگی عضلات ورزشکاران کمک می‌کند.

  • التهاب مفاصل و ورزش

    التهاب مفاصل و ورزش

    روماتیسم یا التهاب مفاصل بیماری‌‌های متعددی را در بر می‌گیرد که معمولا می‌‌تواند بر مفصل و بافت‌های اطراف آن نظیر عضلات و تاندون‌ها اثر بگذارد. ورزش باعث کاهش درد مفاصل می‌شود.

فیلم روز
تصویر روز