Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 22:24

تغذيه و ورزش

بازدید: 13642

  • آرژینین مکملی پزشکی یا ورزشی؟

    آرژینین مکملی پزشکی یا ورزشی؟

    بدن ما توانایی سنتز و تولید آرژنین را دارد. اما در برخی شرایط همانند بیماری، زخم، یا استرس زیاد، نمی‌تواند به مقدار کافی آرژینین تولید کند و دریافت منابع رژیمی آن را ضروری می سازد.

  • تأمین غذای ورزشکاران در سفرها و اردوهای ورزشی

    تأمین غذای ورزشکاران در سفرها و اردوهای ورزشی

    با توجه به برگزاری رقابت‌های بین المللی متعدد و نزدیکی به مسابقات آسیایی جاکارتا، در این مقاله تلاش می‌کنیم به اصولی از تغذیه مناسب در اردوهای ورزشی برای اطلاع ورزشکاران اشاره کنیم.

  • نقش ویتامین D در ورزشکاران

    نقش ویتامین D در ورزشکاران

    مطالعات نشان می دهند که یکی از مهمترین کمبودهای شایع تغذیه ای در ایران، کمبود ویتامین D می باشد. در خوش‌بینانه‌ترین حالت، از هر 4 ایرانی، یکنفر به کمبود ویتامین D مبتلاست!!

  • تغیرات متابولیک در طول روزه داری

    تغیرات متابولیک در طول روزه داری

    این مطلب در مورد تغییرات متابولیک در طول روزه داری، اثرات روزه داری بر سلامت، سحری، افطار، شام و میان وعده ها و تغذیه و روزه داری در ماه رمضان می باشد.

  • گلوتامین مکمل خاص ورزشی

    گلوتامین مکمل خاص ورزشی

    دوره‌های بلند مدت تمرینات سنگین و رقابت‌های فوق استقامت، از جمله مسابقات استعدادیابی، مسابقات سه گانه با دوره بلند مدت و دوی مارتون باعث کاهش قابل توجه سطوح خونی گلوتامین می‌شوند.

  • اهمیت و جایگاه مکمل های غذایی در ورزش

    اهمیت و جایگاه مکمل های غذایی در ورزش

    ورزشکاران مبتدی با تمرینات آمادگی جسمانی و حتی ورزشکاران حرفه‌ای از لحاظ نیازهای غذایی تفاوت آشکاری با یک فرد غیر ورزشکار ندارند، پس این گروه از ورزشکاران نیاز به استفاده از مکمل خاصی ندارند.

  • فعالیت بدنی چیست؟

    فعالیت بدنی چیست؟

    ورزش به شما کمک می کند که بهتر به نظر برسید. همین‌طور افرادی که فعالیت بدنی منظم دارند احساس روحی بهتری نیز داشته، کارهای علمی و عملی خود را بهتر انجام می‌دهند.

  • ورزش مناسب در طی کاهش وزن

    ورزش مناسب در طی کاهش وزن

    توصیه‌های عمومی ورزش هوازی با شدت متوسط به مدت 60 دقیقه یا بیشتر برای کودکان و بالغین می‌باشد. به علاوه، فعالیت‌های منظم مقاومتی استخوان و ماهیچه حداقل در 3 روز هفته پیشنهاد می‌شود.

  • چای سبز یا مکمل ورزشی

    چای سبز یا مکمل ورزشی

    چای سبز به عنوان یک ترکیب ضدسرطان و آنتی اکسیدان شناخته شده است. چای سیاه تخمیر داده می شود و به اندازه چای سبز سالم نیست. چای سبز تخمیر داده نمی شود و چای اولانگ نیمه تخمیر شده است.

  • با ورزش جوان بمانیم

    با ورزش جوان بمانیم

    یکی از فواید ورزش، حفظ جوانی و شادابی است. اگر می‌خواهید بدن قوی و محکم داشته باشید، هیچ وقت فعالیت بدنی را از یاد نبرید. در اینجا چند نوع ورزش برای حفظ جوانی ذکر شده است.

  • شادی و نشاط با ورزش

    شادی و نشاط با ورزش

    هر چه بیشتر تمرین داشته باشید و حرکات ورزشی‌تان منظم‌تر و مرتب‌تر باشد، بدن شما به طور طبیعی در مقابل این ماده مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و اینجاست که باید برای رسیدن به آن خوشحالی و نشاط شدت تمرینات را بالا ببرید.

  • فواید ورزش در تعطیلات

    فواید ورزش در تعطیلات

    تعطیلات فرصت خوبی است تا ورزش کنیم. بیشتر بیماران از نداشتن وقت کافی برای ورزش شاکی هستند. البته این بهانه است و همه آدم‌ها می‌توانند و موظف هستند برای ورزش وقت کافی بگذارند.

فیلم روز
تصویر روز