Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 2 تیر 1396 - 21:53

تغذيه و ورزش

بازدید: 9537

  • راهکارهای حفظ تعادل بعد از سن 40 سالگی

    راهکارهای حفظ تعادل بعد از سن 40 سالگی

    آیا می‌دانستید كه بعد از 25 سالگی، تعادل‌تان شروع به كاهش می‌كند و بعد از 65 سالگی، یك نفر از سه نفر در طی فعالیت‌های روزانه خود زمین می‌خورد؟ به این مقاله توجه نمایید.

  • دلایل مهم سلامتی برای ورزش كردن

    دلایل مهم سلامتی برای ورزش كردن

    ورزش کردن فواید فراوانی برای سلامتی دارد. از فواید ورزش می‌توان به کاهش بروز بیماری‌ها اشاره کرد. همچنین فعالیت‌های بدنی به بهبود حالت روحی و افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنند.

  • اهمیت ورزش های هوازی بعد از 40 سالگی

    اهمیت ورزش های هوازی بعد از 40 سالگی

    اگر بالای 40 سال سن دارید و می‌خواهید ورزش کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا به قلب‌تان آسیب وارد نشود. برای دستیابی به سلامتی بیشتر، به ورزش‌های هوازی بی‌تفاوت نباشید.

  • هدف از ورزش چیست و چگونه فعالیت روزمره را زیاد کنیم؟

    هدف از ورزش چیست و چگونه فعالیت روزمره را زیاد کنیم؟

    برای شروع تمرینات ورزشی خود برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید با پیاده‌روی شروع کنید. برای این کار احتیاج به یک گام شمار دارید. با گام شمار از فعالیت‌های روزانه‌تان آگاه می‌شوید.

  • چگونه برنامه ورزشی را شروع کنم؟

    چگونه برنامه ورزشی را شروع کنم؟

    اگر می‌خواهید تازه شروع به فعالیت بدنی کنید، به یاد داشته باشید که حتما با ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی شروع کنید. شروع یک‌باره ممکن است به بدن‌تان آسیب بزند. فقط در تصمیم‌تان جدی باشید.

  • بهترین زمان غذا خوردن هنگام ورزش

    بهترین زمان غذا خوردن هنگام ورزش

    زمان‌بندی وعده‌های غذایی می‌تواند كارایی ورزشكاران را بالا ببرد. برای ثابت نگه داشتن تنظیم كالری و كنترل گلوكز خون (قند)، بهترین كار، خوردن وعده‌های غذایی كوچك در طی روز است.

  • اهمیت دریافت مایعات در ورزش

    اهمیت دریافت مایعات در ورزش

    ورزشکاران باید برنامه‌ای برای جذب مایع داشته باشند تا كارایی‌شان به مطلوب‌ترین حد برسد که به سه قسمت آب‌رسانی قبل از تمرین، آب‌رسانی در طی تمرین و آب‌رسانی بعد از تمرین تقسیم می‌شود.

  • ورزش و روزه داری

    ورزش و روزه داری

    ورزش نه تنها با روزه منافاتی ندارد بلکه اگر به صورت صحیح باشد، باعث آرامش و کاهش استرس ورزشکاران می‌شود و استقامت و قدرت فکری و تمرکزی و صبر آنان را نیز تقویت می‌کند.

  • چند تمرین ورزشی مناسب برای شما

    چند تمرین ورزشی مناسب برای شما

    شما چند سال دارید؟ چه 16 ساله باشید و یا 60 ساله مربی ورزشی، جاسلین تامسون، این چند تمرین ورزشی فوق‌العاده را به شما پیشنهاد مي‌‌کند.

  • دانستنی های طلايي پيرامون مكمل‌های ورزشی

    دانستنی های طلايي پيرامون مكمل‌های ورزشی

    تغذیه دانشی است که به تامین نیازهای بدن از مواد مغذی توجه داشته و وضعیت تغذیه را در بین اقشار مختلف جامعه از کودکان تا سالمندان و از بیماران تا افراد سالم پایش و ارزیابی می‌کند.

  • خط قرمز دارويي در ورزش

    خط قرمز دارويي در ورزش

    هورمون‌ها یكی از مكانیسم‌های اصلی تنظیم‌كننده بدن هستند. در بدن زنان و مردان هورمون‌هایی وجود دارد كه تعداد بیشتری از واكنش‌های شیمیایی بدن را كنترل می‌كنند.

  • تغذیه مناسب کوهنوردان

    تغذیه مناسب کوهنوردان

    نیازهای تغذیه‌ای فرد بعد از اتمام کوهنوردی به پایان نمی‌رسد.

فیلم روز
تصویر روز