Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 25 آذر 1397 - 09:29

تغذيه و ورزش

بازدید: 15168

  • ۵ برنامه تردمیلی برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع

    ۵ برنامه تردمیلی برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع

    تمرینات تردمیل می‌تواند یکی از مؤثرترین فعالیت‌های ورزشی برای کالری سوزی باشد. اما چگونه؟ کلید این کار، تناوب در تمرین با برنامه تردمیل است.

  • هنگام بروز آسیب های ورزشی، چه بخوریم!

    هنگام بروز آسیب های ورزشی، چه بخوریم!

    آسیب‌های ورزشی یکی از جنبه‌های اجتناب ناپذیر در فعالیت‌های ورزشی است. احتمال وقوع آسیب در ورزشکاران حرفه‌ای تا افرادی که برای سلامتی ورزش می‌کنند، وجود دارد.

  • هرگز بعد از ورزش حمام نکنید!

    هرگز بعد از ورزش حمام نکنید!

    شاید عجیب به نظر برسد، ولی حقیقت دارد که بعد از ورزش نباید حمام کرد!

  • جلوگیری و درمان لاغری صورت بعد از کاهش وزن

    جلوگیری و درمان لاغری صورت بعد از کاهش وزن

    ساختار صورت انسان به طور قابل توجهی پیچیده است. پوست بر روی لایه‌های چربی زیر پوستی خوابیده است که این لایه‌های چربی بر روی لایه‌های سیستم عضلانی قرار دارند.

  • رمز و رازهای مکمل BCAA

    رمز و رازهای مکمل BCAA

    BCAAs به این خاطر که می‌توانند در عضله اسکلتی اکسید شوند، بی‌نظیر هستند، در حالی که دیگر اسید آمینه‌های ضروری عمدتاً کاتوبولیکی بوده یا در کبد تجزیه می‌شوند.

  • درمان آسیب های شایع زانو با ورزش

    درمان آسیب های شایع زانو با ورزش

    زانو مفصل لولایی است که مسئول تحمل وزن و حرکت است این مفصل شامل استخوان‌ها، منیسک، رباط‌ها و تاندون‌ها می‌باشد. آسیب زانو از شایع‌ترین آسیب‌های مفصلی در ورزشکاران نوجوان می‌باشد.

  • تغذیه در هایپرتروفی عضلات

    تغذیه در هایپرتروفی عضلات

    دریافت انرژی در مقادیر بسیار بیش از حد نیاز روزانه (به ویژه زمانی که از منابع کربوهیدرات‌های ساده و یا چربی باشد)، تنها منجر به افزایش بافت چربی در فرد خواهد شد.

  • آرژینین مکملی پزشکی یا ورزشی؟

    آرژینین مکملی پزشکی یا ورزشی؟

    بدن ما توانایی سنتز و تولید آرژنین را دارد. اما در برخی شرایط همانند بیماری، زخم، یا استرس زیاد، نمی‌تواند به مقدار کافی آرژینین تولید کند و دریافت منابع رژیمی آن را ضروری می سازد.

  • تأمین غذای ورزشکاران در سفرها و اردوهای ورزشی

    تأمین غذای ورزشکاران در سفرها و اردوهای ورزشی

    با توجه به برگزاری رقابت‌های بین المللی متعدد و نزدیکی به مسابقات آسیایی جاکارتا، در این مقاله تلاش می‌کنیم به اصولی از تغذیه مناسب در اردوهای ورزشی برای اطلاع ورزشکاران اشاره کنیم.

  • نقش ویتامین D در ورزشکاران

    نقش ویتامین D در ورزشکاران

    مطالعات نشان می دهند که یکی از مهمترین کمبودهای شایع تغذیه ای در ایران، کمبود ویتامین D می باشد. در خوش‌بینانه‌ترین حالت، از هر 4 ایرانی، یکنفر به کمبود ویتامین D مبتلاست!!

  • تغیرات متابولیک در طول روزه داری

    تغیرات متابولیک در طول روزه داری

    این مطلب در مورد تغییرات متابولیک در طول روزه داری، اثرات روزه داری بر سلامت، سحری، افطار، شام و میان وعده ها و تغذیه و روزه داری در ماه رمضان می باشد.

  • گلوتامین مکمل خاص ورزشی

    گلوتامین مکمل خاص ورزشی

    دوره‌های بلند مدت تمرینات سنگین و رقابت‌های فوق استقامت، از جمله مسابقات استعدادیابی، مسابقات سه گانه با دوره بلند مدت و دوی مارتون باعث کاهش قابل توجه سطوح خونی گلوتامین می‌شوند.

فیلم روز
تصویر روز