Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 10:59

24
بهمن
زردچوبه، طلای چاشنی‌ها

زردچوبه، طلای چاشنی‌ها

نتایج آزمایشات ما نشان می‌دهد كه این ادویه خواص ضد التهابی و ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد و با پیشگیری از تشكیل تومورها و بهبود عملكرد اعضای بدن و تحرك آنها، سبب افزایش طول عمر می‌شود.

تحریریه ماهنامه دنیای تغذیه

 

زردچوبه كه به‌عنوان طلای ادویه‌های غذایی شناخته شده است، حاوی ماده‌ای موسوم به «كوركومین» می‌باشد كه خاصیت آنتی‌اكسیدانی فوق‌العاده بالایی دارد و همچنین حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مفید دیگر است.

این ادویه در غذاهای هندی به وفور استفاده می‌شود و در آشپزی آسیایی‌ها و همچنین آمریكایی‌ها نیز جایگاه مهمی دارد.

دكتر مهتاب جعفری استادیار داروسازی در آمریكا در این باره تاكید كرد: «نتایج آزمایشات ما نشان می‌دهد كه این ادویه خواص ضد التهابی و ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد و با پیشگیری از تشكیل تومورها و بهبود عملكرد اعضای بدن و تحرك آنها، سبب افزایش طول عمر می‌شود. این ادویه روی ژن‌های مربوط به سرطان و نیز ژن‌های مربوط به افزایش سن تاثیرگذار است».

برچسب ها: خواص ادویه ها، فواید زردچوبه، خواص درمانی زردچوبه، زردچوبه و بیماری ها، زردچوبه و سلامتی تعداد بازديد: 963 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز