Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:35

7
آذر
بانک تجارت در سرپل ذهاب مدرسه می سازد

بانک تجارت در سرپل ذهاب مدرسه می سازد

بانک تجارت علاوه بر ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در شهرستان سرپل ذهاب ، 20 کانکس آموزشی نیز در اختیار دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار می دهد.

بانک تجارت علاوه بر ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در شهرستان سرپل ذهاب ، 20 کانکس آموزشی نیز در اختیار دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در جلسه سه جانبه‌ای با حضور مقدم مدیر عامل بانک تجارت، عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه و نظری مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان برگزار شد راهکارهای کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد بانک تجارت علاوه بر ساخت یک مدرسه ابتدایی 9 کلاسه در سر پل ذهاب، 20 واحد کانکس آموزشی یک کلاسه و دوکلاسه مجهز به سرویس بهداشتی در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه قرار دهد تا امکان ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان روستاهای زلزله زده استان فراهم آید.

از دیگر تصمیمات این جلسه ساخت 50 واحد مسکونی برای خانواده های محروم روستایی استان کرمانشاه با همکاری بنیاد مسکن این استان بود .

مدیرعامل بانک تجارت در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شبکه بانکی برای بهبود وضعیت زندگی هموطنان زلزله زده یادآور شد: کارکنان بانک تجارت علاوه بر ارسال کمک های غیرنقدی خود در قالب دهها دستگاه کامیونت به مناطق زلزله زده، کمک های نقدی خود را نیز در قالب کسر از حقوق یا مرخصی به هم میهنان آسیب دیده از زلزله اهدا نموده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان کرمانشاه نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مناطق زلزله زده ارائه کردند.

برچسب ها: کانکس، بانک تجارت، خدمات آموزشی، بنیادمسکن، مناطق زلزله زده، جلسه سه جانبه ای، نوسازی و توسعه مدارس تعداد بازديد: 1079 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

فیلم روز
تصویر روز