Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 16:17

20
آبان
ترویج فرهنگ قرض الحسنه، با توزیع بیش از ۱۲۰ هزار دفتر نقاشی ميان کودکان

ترویج فرهنگ قرض الحسنه، با توزیع بیش از ۱۲۰ هزار دفتر نقاشی ميان کودکان

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه در میان کودکان اقدام به توزیع بيش از ۱۲۰ هزار جلد كتاب و دفتر نقاشي در مراكز مهد كودك و پيش دبستاني كشور نمود.

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه در میان کودکان اقدام به توزیع بیش از ۱۲۰ هزار جلد كتاب و دفتر نقاشی در مراكز مهد كودك و پیش دبستانی كشور نمود.

 به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در بین فعالیت های کودک نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون تماماً از درون کودك سرچشمه می گیرد و پایه و اساس دیگر فعالیت های او خواهد بود.

در نقاشی کشیدن، نیم کره چپ مغز که محل فعالیتهای تحلیلی و منطقی است و نیم کره راست كه محل فعالیتهای خلاقانه و احساسی است، همزمان باهم فعالیت می كنند. هماهنگی و فعالیت دو نیم كره، اهمیت زیادی در قدرت حل مسائل پیچیده دارد كه نقش مهمی در موفقیت های افراد ایفا می نماید.

نقاشی در تشکیل شخصیت و روان کودک اهمیت بسزایی دارد. نه تنها سؤالاتی برایش مطرح می سازد و به او امکان شناسایی محیط و شركتش را در آن فراهم می كند، بلكه به او امكان می دهد تا مسائلی را كه به صورت نامنظم از همه طرف برایش مطرح می شود، به شكل صورت بندی شده، منظم كند.

بر این اساس، بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به تاثیر نقاشی در کودکان، باهدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و آماده سازی ذهنی این بخش از جامعه برای خلاقیت، نوآوری و آینده نگری در گسترش حوزه های بانکداری اسلامی اقدام به توزیع دفترهای نقاشی در مهد كودك ها و مراكز پیش دبستانی نمود.

در این راستا بالغ بر ۱۲۰ هزار دفتر و کتاب نقاشی با محتوای داستانی، رنگ آمیزی و نقاشی میان کودکان (مهد کودك و پیش دبستانی) سراسر كشور «با اولویت مناطق محروم» توزیع شده است.

این اقدام بانک قرض الحسنه مهرایران با انگیزه توجه به آموزش کودکان و نونهالان، پرورش و بالفعل نمودن استعدادهای درونی و بالقوه آنان و همچنین آشنایی با فرهنگ و سنت الهی قرض الحسنه انجام شده است.

برچسب ها: آینده نگری، فعالیت کودک، بانک قرض الحسنه مهر ایران، تشکیل شخصیت، حوزه های بانکداری، تاثیر نقاشی، ترویج فرهنگ تعداد بازديد: 1085 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز