Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:50

11
آذر
9 عادت مشترک آدم های پولدار

9 عادت مشترک آدم های پولدار

آدم های پولدار و ثروتمند عادت هایی دارند که ممکن است برای شما هم جالب باشد. در ادامه 9 عادت مشترک آدم های پولدار را به شما می گوییم

«تام کارلی»، محقق آمریکایی برای مدت پنج سال، عادات روزانه ۲۳۳ پولدار و ۱۲۸ فرد با وضع خراب مالی را دنبال کرد و کتاب پرفروش Rich Habits را نوشت. او در این کتاب ۲۰۰ رفتار مشترک میان پولدارها را شناسایی می کند و توضیح می دهد که عادات روزانه پولدارها و غیرپولدارها به شدت متفاوت است و با توجه به عادات روزانه یک شخص می توان وضعیت مالی اش را پیش بینی کرد. او در تحقیقات خود درباره طبقه پولدار نوشته: «جالب این جاست که ۸۵ تا ۸۸ درصد میلیونرهای آمریکایی پولدارهایی خودساخته و نسل اولی هستند.»

عادت مشترک آدم های پولدار چیست؟

*حدود ۷۰ درصد پولدارها روزانه کمتر از ۳۰۰ کالری هله هوله (junk food) مصرف می کنند و حدود ۹۷ درصد بی پول ها روزانه بیشتر از ۳۰۰ کالری هله هوله می خورند.

*حدود ۸۰ درصد پولدارها روی «یک» هدف مشخص تمرکز کرده اند و فقط ۱۲ درصد بی پول ها چنین کاری می کنند.

*حدود ۷۶ درصد پولدارها چهار روز در هفته ورزش می کنند ولی ۲۳ درصد بی پول ها اهل ورزش مرتب هستند.

*حدود ۶۳ درصد پولدارها موقع رفتن سر کار به کتاب های صوتی گوش می دهند ولی فقط ۵ درصد بی پول ها چنین عادتی دارند.

*حدود ۸۱ درصد پولدارها کارهایی را که باید در طول روز انجام بدهند، فهرست می کنند ولی فقط ۱۹ درصد بی پول ها to-do list دارند.

*حدود ۶۳ درصد والدین پولدار، بچه هایشان را مجبور می کنند که ماهی دو جلد یا بیشتر کتاب غیرداستانی بخوانند و فقط ۳ درصد بی پول ها چنین عادتی دارند.

*حدود ۸۰ درصد پولدارها به دیگران زنگ می زنند تا تولدشان را تبریک بگویند ولی فقط  ۱۱ درصد بی پول ها چنین کاری می کنند.

*حدود ۶۷ درصد پولدارها اهداف شان را روی کاغذ می آورند و فقط ۱۷ درصد بی پول ها از این کارها می کنند.

*حدود ۸۸ درصد پولدارها روزی نیم ساعت یا بیشتر را به مطالعه با هدف کاری یا آموزشی می گذرانند و فقط ۲ درصد بی پول ها چنین عادتی دارند.

 

منبع : اقتصاد نیوز

برچسب ها: کسب و کار، پولدار شدن، زندگی آنلاین، کسب درآمد، سرمایه گذاری، کارآفرینی، پس انداز، کسب و کار اینترنتی، پولدار شدن بدون سرمایه، پولدار ترین مرد جهان، پولدار شدن در خانه، رمز موفقیت پولدارها، راز پولدار شدن بیل گیتس، کسب و کارهای خانگی، راز موفقیت در کسب و کارهای خانگی تعداد بازديد: 644 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز