Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 00:05

2
مرداد
عیار ایرانی، افتخار جهانی

عیار ایرانی، افتخار جهانی

سحرخیز به دلیل اهمیت دادن به تولید محصولات با کیفیت همواره تصمیم به سنجش و ارزیابی طعم و عطر داشته و همین امر باعث شده تا تنها برنده حاضر در این رویداد باشد.

سحرخیز تنها شرکتی است که موفق به کسب نشان برترین طعم دنیا در دو سال متوالی گردیده است.

سحرخیز به دلیل اهمیت دادن به تولید محصولات با کیفیت همواره تصمیم به سنجش و ارزیابی طعم و عطر داشته و همین امر باعث شده تا تنها برنده حاضر در این رویداد باشد.

محصولات سحرخیز ارمغانی است برای مصرف‌کنندگان که در این زمینه با جناب آقایان فرزاد سحرخیز و دکتر تجنگی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

بیش از 175 سرآشپز و متخصص نوشیدنى، هیئت منصفه و متخصصان طعم سحرخیز iTQi موسسه‌‌ى پیشرو و مستقل براى سنجش و آزمایش طعم و کیفیت غذا و نوشیدنى در سراسر دنیا مى‌باشد.

اعضاى هیئت منصفه، داوران و متخصصان طعم از 16 انجمن آشپزى و کمپانى معتبر اروپا انتخاب شده‌اند و به صورت کاملا تخصصى بر روى خصوصیات هر محصول آزمایش حسى و تست انجام مى‌دهند.

این تست‌ها بدون ذکر نام و با شرایط کاملا یکسان برگزار مى‌گردد.

فرآیند ارزیابى طبق گواهینامه ISO9001

تمام محصولات غذایى و نوشیدنى که در فروشگاه‌هاى خرده فروشى فروخته مى‌شوند واجد شرایط شرکت در جایزه فوق‌العاده طعم هستند.

تجزیه و تحلیل حسى

تمام محصولات تنها بر اساس طعم و حس اولیه خود سنجیده می‌شوند و تمرکز بر حس چشایى می‌باشد.

گزارش هاى ارزیابى

نتایج شامل یک نمودار تجزیه و تحلیل حسى با یک گزارش اختیارى است که خلاصه‌اى از اظهارات هیئت منصفه و پیشنهادات براى بهبود محصولات را ارائه مى‌دهد.

تست چشم بسته

محصولات براساس آزمون چشم بسته (ندانستن نام برند) بررسى مى‌شوند و در برابر یکدیگر رقابت نمی‌کنند.

جایزه برتر طعم

جایزه طعم برتر شامل محصولاتى هستند که از لحاظ طعم و مزه انتظارات قضات را برآورده یا فراتر گذاشته است.

مصاحبه با جناب آقایان فرزاد سحرخیز و دکتر تجنگى؛

در خصوص دریافت مجدد جایزه طعم برتر براى دومین سال پیاپى لطفا توضیح دهید؛

موسسه iTQi معتبرترین انستیتو ارزیابى حسى مواد غذایى در دنیا و مستقر در کشور بلژیک مى باشد.

در این موسسه بهترین تسترها، سرآشپزها و باریستاهاى دنیا گرد هم آمدند. زمانى که این تیم به یک محصول از لحاظ حسى، چشایی عطر و مزه بدون در نظر گرفتن نام برند امتیاز دهند بدین معنى است که بهترین‌هاى دنیا مهر تایید خود را روى این محصولات زد‌ه‌اند.

اعتبار و نحوه فوق حرفه اى ارزیابى این موسسه باعث شد محصولاتمان را مورد ارزیابى قرار داده و از آنالیز حرفه‌اى و نظرات برترین‌هاى دنیا بهره‌مند شویم.

جالب است بدانید سال‌هاى سال است که شرکت هاى معتبر بین‌المللى از سراسر دنیا محصولات‌شان را در معرض این تست‌ها قرار می‌دهند در این موسسه کشورهاى ژاپن، کره، چین، آمریکا، کاناد،ا اروپا و ... محصولاتى عرضه می‌شوند.

تعداد زیادى از آنها براى 6 یا 7 یا 10 سال متوالى است کیفیت و تولیدات خود را مورد ارزیابى داوران بین المللى قرار مى‌دهند و تثبیت کیفیت از لحاظ تمام جنبه‌هاى طعم و عطر و مزه در دنیا از اهمیت بالایى برخوردار است.

حال آنکه محصولات ما در سطح این رقابت توانسته امتیاز بگیرد و جایزه دریافت کند مایه افتخار و سربلندى کالاى ایرانى و شرکت سحرخیز مى‌باشد.

این بدان معناست که تا به اینجا درست عمل کرده‌ایم و مسیر پیش رو روشن و با انگیزه مضاعف در جهت تحقق رضایت مشتریان گام برمی‌داریم.

شما تنها شرکت کننده از کشور ایران هستید؛ چرا؟

متاسفانه امسال نیز مانند سال گذشته از ایران شرکت کننده‌اى حضور نداشت.

سال‌هاى قبل یک برند غذایى ایرانى در صنعت ماکارونى شرکت کرده بود. و نکته قابل توجه این که سحرخیز تنها شرکتى است که موفق به کسب نشان برترین طعم دنیا در دو سال متوالى شده است.

سحرخیز به دلیل اهمیت دادن به تولید محصولاتش همواره تصمیم به سنجش و ارزیابى طعم و عطر و کیفیت داشته و شاید همین امر باعث شد تا تنها برند حاضر در این رویداد باشد.

در این دوره چه تعداد از محصولات ارائه شدند؟

سال گذشته اولین سال حضور ما بود و بنابراین کالاى اصلى ما یعنى زعفران مورد سنجش قرار گیرد.

چاى زعفرانى در سبد کالاى ما از حساسیت بالایى برخوردار است و در واقع همین امر باعث شد این کالا از نظر عطر و طعم و مزه مورد سنجش قرار بگیرد و شایستگى جایگاه ویژه این محصول تثبیت گردد. 

پسته زعفرانى نیز با کیفیت مرغوب و طعم زعفرانى محصول جدید در سال اول تولید شایسته این بود که مورد ارزیابى بهترین‌هاى دنیا قرار گیرد که از این سنجش سربلند بیرون آمد.

سال دوم زعفران را مجددا به معرض سنجش قرار دادیم چون معتقدیم حفظ کیفیت کالا در تولید باید به طور مستمر در دستور کار باشد و این تعهدى است که ما به مشتریان خود طى این سال‌ها داشتیم و به آن پایبندیم.

سال گذشته زعفران نگین و سال جارى زعفران سرگل مورد ارزیابى قرار گرفتند و شکر خدا مشخص شد زعفران‌هاى ما در هر نوع مورد تایید و داراى استانداردهاى جهانى هستند.

در راستاى سنجش چاى زعفرانى در سال گذشته امسال تعداد دیگرى از سبد محصولات نوشیدنى از جمله چاى سبز زعفرانى، چاى سیاه هل و چاى سیاه دارچین مورد سنجش قرار گرفتند.

دمنوش زعفرانى محصول جدید امسال بود و ارزیابى این محصول با توجه به فرمولاسیون خاص خود کالا بسیار حائز اهمیت بود.

نبات از محصولات اصلى ما است که از ابتدا چه در مرحله تولید و چه در عرضه شامل شاخصه هاى استاندارد سحرخیز مى‌باشد.

ارزیابى این محصول توسط بهترین متخصص‌هاى طعم و مزه دنیا از اهمیت بالایى در گروه کالایى نبات برخوردار بود.

اولین قدم در ارایه و درخواست ارزیابى قطعا داشتن اطمینان از کیفیت محصولات در اندازه استاندارد جهانى است این مهم از کجا شکل گرفت؟

مسلما همیشه محصولات‌مان را با رقباى داخلى و حتى رقباى خارجى که در داخل کشور فعالیت مى‌کنند به صورت دوره‌اى ارزیابى مى‌کنیم و به این باور رسیدیم که از نظر کیفیت از جایگاه خوبى برخوردار هستیم.

این اعتماد و اعتبار به ما این قدرت را داد که در عرصه جهانى نیز مورد تست و ارزیابى قرار گرفته و نظرات ارزشمند و حرفه‌اى برترین‌هاى دنیا را کسب و مهر تاییدى بر چرخه تولید و ادامه راه دریافت کنیم.

ما به کیفیت محصولاتمان ایمان داریم و همیشه تلاش بر این است که بهترین کیفیت را بدون کوچک‌ترین تغییر طى سال‌ها در دسترس همراهان همیشگى سحرخیز قرار دهیم.

 

چه عواملى دست به دست هم دادند تا این موفقیت رقم بخورد؟

طبعا این نتیجه یک کار تیمى از تمام سطوح مى‌باشد و از همه تشکر مى‌کنیم قطعا نتیجه این موفقیت حاصل تلاش و همکارى و پشتکار همه پرسنل در همه بخش‌هاى شرکت بوده و آنها هم به این باور و اعتقاد هستند که محصولات سحرخیز همیشه و باید بهترین کیفیت را داشته باشد.

این دقت نظر همواره در همه بخشها چه از لحاظ تولید مواد اولیه، خواص، مواد، بسته‌بندی و تمام جزئیات طراحى، نوع انتخاب بسته‌بندى‌ها و تمام آنچه که مصرف کننده به آن اهمیت مى‌دهد وجود داشته است.

همه این تلاش‌ها دست به دست هم داده تا خروجى محصولات بتواند در مجامع بین المللى موفقیت‌هاى زیادى کسب کند و این تاثیر مثبت در همه سطوح سازمان قابل لمس است و همه از اینکه دسترنج تلاش آنها در عرصه جهانى موفقیت کسب کرده خوشحال و راضى هستند.

سحرخیز نیز از همه همکاران تشکر می‌کند.

انشالله که این موفقیت بر همه مبارك باشد.

بدون شک این دست آورد ارمغانى براى مصرف کنندگان محصولات سحرخیز می‌باشد؛ در این زمینه توضیح بفرمایید.

بله. همواره این موضوع را وظیفه‌اى سنگین و پر اهمیت خود می‌دانیم که بهترین کیفیت را براى همراهان همیشگى سحرخیز به ارمغان بیاوریم.

این وظیفه همه اعضاى شرکت بوده و همه همکاران در هر حوزه‌اى تمام تلاش خود را می‌کنند.

کسب این نشان در وهله اول باعث افتخار ایران و کالاى ایرانى و شرکت‌هاى داخلى می‌باشد و در عرصه جهانى براى مشتریان عزیزمان در سراسر دنیا مخصوصا هموطنانى که بیرون از این مرزها محصولات ما را مصرف می‌کنند مهر تایید مجامع جهانى بر طعم و کیفیت باعث دلگرمى و اعتماد به نام ایران و کالاى ایرانى مى‌باشد.

از وفادارى همراهان و مصرف‌کنندگان محصولات سحرخیز سپاسگزاریم و تمام تلاش خود را به کار مى‌گیریم که به صورت مستمر و روز به روز در جهت رضایت آنها گام برداریم.

 

برچسب ها: سحرخیز، شرکت سحرخیز، محصولات سحرخیز، موسسه iTQi، زعفران سحرخیز، چاى زعفرانى، دمنوش زعفرانى تعداد بازديد: 1540 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز