Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:10

23
دی
اعلام برندگان مسابقه عکاسی شب یلدا

اعلام برندگان مسابقه عکاسی شب یلدا

با توجه به استقبال کاربران از مسابقه‌های شب یلدا در سال گذشته، امسال نیز مسابقه عکس ویژه شب یلدا را با حضور گرم شما برگزار کردیم.

با توجه به استقبال کاربران از مسابقه‌های شب یلدا در سال گذشته، امسال نیز مسابقه عکس ویژه شب یلدا را با حضور گرم شما برگزار کردیم.

شرکت کنندگان مسابقه امسال در دو موضوع مرتبط با شب یلدا و سنت‌های ایرانی‌ها در مسابقه شرکت کردند و  تصاویری از سفره ویژه شب یلدای خود یا حضور کودکان خود در کنار سفره شب یلدا را برای زندگی آنلاین ارسال کردند. 

داوری مسابقه توسط چند نفر از کاربران فعال سایت و به شیوه نظر سنجی از آنان انجام گرفت. هم چنین در انتخاب برندگان مسابقه تعداد آرای کاربران به عکس‌های منتشر شده در سایت و میزان بازدیدهای انجام گرفته نیز مد نظر قرار گرفت. بر این اساس در پایان در هر بخش سه نفر به عنوان برندگان مسابقه عکاسی شب یلدا انتخاب شدند که عبارتند از :

در بخش سفره آرایی فهیمه غلامی زارع زاده ، پریسا خلیلی، فروغ اکبرزاده، مهسا دادخواهی پور و بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس کودکان نیز مهران دادخواهی پور، رقیه بیدکی و آرزو نعمتی به عنوان برگزیدگان عکس کودک معرفی شدند. هم چنین در این بخش با توجه زیبایی عکس ها و نزدیکی آرا و به پاس همراهی شما تصمیم گرفتیم تا عکس های منتخب این بخش شامل منظر خلیفه ؛ آرزو نعمتی، پریسا مهر اشتیاق و معصومه محرمی نیز برای چاپ در مجله کودک سالم انتخاب شوند.

پایگاه الکترونیکی زندگی آنلاین با سپاس از لطف و همراهی شما کاربران گرامی به عکس های برگزیده هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد کرد و عکس های برتر کودکان شما درشماره جدید مجله "کودک سالم" چاپ می شوند.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، مسابقه عکاسی، سفره شب یلدا، مسایقه شب یلدا، یلدای 97، اعلام برندگان مسابقه شب یلدا، اعلام نتایج تعداد بازديد: 649 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز