Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:42

28
دی
سکه و طلا در روزهای پایانی سال گران می شود؟

سکه و طلا در روزهای پایانی سال گران می شود؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در هفته جاری نرخ طلا و سکه در بازار حدود ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

ابراهیم محمدولی با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه در بازار در هفته جاری حدود ۲۵ درصد رشد کرده است گفت: فعالان بازار خواستار برقراری ثبات اقتصادی از سوی دولت هستند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: نوسان نرخ طلا و سکه در بازار نمی‌تواند یک اتفاق خوشایند برای بازار باشد.

محمدولی تصریح کرد: افزایش محسوس نرخ ارز و گران شدن نرخ اونس جهانی از دلایل افزایش قیمت طلا در هفته جاری است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره تحلیل وضعیت فعلی بازار نیز اظهار داشت: برخی عوامل طی روزهای اخیر موجب شده تا بازار طلا و سکه با افزایش و نوسان اندکی روبه رو شد. از جمله مهمترین این عوامل نوسان در بازار ارز  افزایش قیمت انس جهانی است که موجب شده قیمت طلا و جواهر نیز افزایش اندکی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار حدود ۳۶۰ هزار و ۱۰۰ تومان و هر اونس جهانی حدود ۱۲۹۲ دلار است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک‌ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان معامله می‌شود.

محمدولی با اشاره به اینکه نرخ سکه طرح جدید در بازار ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است،گفت: هر نیم‌سکه در بازار ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه گرمی حدود ۶۸۰ هزار تومان معامله می‌شوند.

وی افزود: همچنین نزدیکی به پایان سال نیز موجب شده تا تقاضا سکه و طلا خام افزایش یابد و به تبع قیمت‌ها نیز افزایشی شود که امیدواریم بتوانیم بازار را مدیریت و از نوسانات بیشتر جلوگیری کنیم.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، قیمت سکه، اقتصاد روز، قیمت طلا، قیمت جهانی طلا، افزایش قیمت طلا، قیمت نیم سکه، قیمت هر گرم طلا، قیمت روز طلا و سکه، قیمت سکه و طلا در هفته آینده، افزایش قیمت طلا قبل از سال جدید، قیمت لحظه ای طلا، قیمت سکه تمام تعداد بازديد: 1330 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز