Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:02

25
اسفند
سقوط قیمت در بازار سکه و طلا

سقوط قیمت در بازار سکه و طلا

در نخستین ساعات شروع معاملات، نرخ سکه و طلا کمی افزایش یافت و در ظهر امروز قیمت ها دوباره روند نزولی یافت.

رییس کمسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: در نخستین ساعات شروع معاملات، نرخ سکه و طلا کمی افزایش یافت و در ظهر امروز قیمت ها دوباره روند نزولی یافت.

محمد کشتی آرای افزود: صبح امروز اونس جهانی طلا به ۱۳۰۳ دلار رسید و در مقابل نرخ ارز کمی کاهش یافت. این روند سبب شد تا نرخ سکه و طلا در بازار کمی پایین بیاید.

وی بیان کرد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شروع معاملات به نرخ ۴میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید و در ظهر امروز با ۲۰هزار تومان کاهش به نرخ ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله شد.

وی عنوان کرد: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز اکنون به نرخ ۴میلیون و ۴۲۰هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان و سکه های گرمی هم ۸۶۵هزار تومان داد و ستد می شود.

کشتی آرای گفت: حباب سکه کوچک با افزایش مواجه بوده و در مجموع حباب سکه با ۴۰هزار تومان افزایش به ۴۸۰هزار تومان رسیده است.

وی درباره نرخ طلا توضیح داد: هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت برابر با یک میلیون و ۸۲۰هزار تومان بود که تا ظهر به یک میلیون و ۸۰۸ هزار تومان کاهش یافت.

این فعال بازار طلا و جواهر گفت: هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار ۴۱۷هزار و ۵۰۰تومان معامله می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بازار طلا در روزهای آینده

طلا و سکه باز هم گران شد!

برای سرمایه گذاری طلا بخریم یا سکه ؟

آخرین اخبار بازار سکه و طلا

برچسب ها: طلا، قیمت جهانی طلا، قیمت لحظه ای طلا، سکه، قیمت تمام سکه، طلا بدون اجرت، شمش طلا، قیمت هر گرم طلا 18 عیار، قیمت طلای خام، سکه بهار آزادی تعداد بازديد: 906 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز