Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 22:45

22
دی
10نكته برای خانم‌هايی كه دنيا را آبی می بينند!

10نكته برای خانم‌هايی كه دنيا را آبی می بينند!

انتخاب رنگ مناسب برای برجسته نشان دادن چشم‌های آبی، برخلاف آنچه که اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند...

ده نكته برای خانم‌هايی  كه دنيا را آبی می بينند!

 

 

انتخاب رنگ مناسب برای برجسته نشان دادن چشم‌های آبی، برخلاف آنچه که اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند کار ساده‌ای نیست. چشمان آبی بسیار زیبا و فریبنده هستند. شکی در آن نیست. اما آرایشی با رنگ نامناسب باعث می‌شود این چشم‌های زیبا بیش از حد بی‌حال و بی‌رنگ به نظر رسند و نتوانند زیبایی خود را آنطور که باید نشان دهند. اما برعکس اگر رنگ آرایش با هوشمندی انتخاب شود، نه تنها از زیبایی چشمان شما کاسته نمی‌شود، بلکه زیبایی آن افزایش یافته و توجه دیگران را به خود جلب می‌کند. اگر در رابطه با آرایش مناسب برای رنگ چشم‌هایتان اطلاعات زیادی ندارید، راهنمای ما می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

  از سایه آبی رنگ استفاده نکنید

برخی تصور می‌کنند برای افزایش هماهنگی رنگ آرایش با رنگ چشمشان باید از رنگی مشابه استفاده کنند. اما این تصور کاملا غلط است. اگر چشم شما آبی است، رنگ آبی باید آخرین رنگی باشد که شما برای سایه و خط چشم خود از آن استفاده می‌کنید. البته رنگ آبی پررنگ، یا بهتر بگوییم سورمه‌ای برای خط چشم و ریمل گزینه مناسبی است. اگر شما از رنگ آبی برای سایه چشم استفاده کنید، چشم‌هایتان جذابیت خود را از دست می‌دهند. هدف اصلی این است که شما بتوانید میان رنگ سایه و رنگ چشم‌ها نوعی تضاد ایجاد کنید تا رنگ چشم‌ها بیشتر نمایان شود.

 

  از ریمل ساده استفاده کنید

اولین توصیه ما به خانم‌هایی که چشمان آبی رنگ دارند این است که از ریملی ساده و مشکی استفاده کنند. همچنین بهتر است در استفاده از ریمل افراط نکنند. این کار باعث می‌شود توجه بینندگان به رنگ چشمان بیشتر جلب شود. آنچه برای چشمان آبی رنگ اهمیت زیادی دارد، انتخاب ریمل و خط چشمی با رنگ مناسب است. بهترین رنگ مشکی است اما اگر نمی خواهید از رنگ مشکی استفاده کنید، می‌توانید از رنگ آبی تیره یا سورمه‌ای استفاده کنید. سایر رنگ‌ها برای چشمان آبی توصیه نمی‌شوند.

 

   خط چشم چه رنگی باشد بهتر است؟ کلیدی‌ترین نکته‌ای که در مورد خط چشم باید بدانید این است که هر چه رنگ خط چشم تیره‌تر باشد، رنگ چشم‌ها زیبا و روشن‌تر به نظر خواهد رسید.

 به طور کلی شما می‌توانید هر رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید اما اکیدا به شما توصیه می‌کنیم از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

 با انتخاب رنگ‌های تیره، درخشش چشم‌های شما بیشتر خواهد شد.

 

   سایه‌های قهوه‌ای و قرمز

بهترین رنگ سایه برای چشمان آبی کدامند؟ رنگ‌های گرم، آبی بودن چشم‌ها را برجسته‌تر می‌کنند. قهوه‌ای، قرمز روشن و نارنجی مثال‌های خوبی هستند. اگر شما از قانون رنگ‌ها اطلاع داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید. به طور کلی هر رنگی که عکس رنگ آبی باشد برای سایه انتخاب مناسبی است. به همین دلیل است که رنگ‌هایی نظیر نارنجی، برنزه، قهوه‌ای و قرمز با چشمان آبی رنگ هماهنگی خوبی دارند.

 

    سایه‌های طلایی رنگ

اگر می‌خواهید چشم‌هایتان مرموز و خیال انگیزتر به نظر رسند، یک سایه طلایی رنگ انتخاب کنید. گویی دو رنگ آبی و طلایی برای یکدیگر خلق شده‌اند. کنتراست بالای این دو رنگ موجب بیشتر دیده شدن چشم‌های شما می‌شود.

 

   سایه‌های نقره‌ای و براق

سایه‌های براق با چشم‌های آبی رنگ هماهنگی عجیبی دارند. لازم نیست سایه حتما نقره‌ای باشد. رنگ‌هایی نظیر مسی، طلایی و سایر رنگ‌های براق نیز به درخشندگی چشم‌های شما کمک زیادی می‌کنند.

سایه‌های براق ظاهری مجلسی و آراسته به شما می‌دهند و چهره شما را جذاب‌تر می‌کنند. البته بهتر است از این رنگ‌ها برای مهمانی‌های شب استفاده کنید و از استفاده از این رنگ در طول روز و برای انجام کارهای روزمره بپرهیزید.

برچسب ها: زندگی آنلاین، چشم ابی تعداد بازديد: 637 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز