Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 22:50

19
آذر
چگونه از دست موهای سفيد رها شوم؟

چگونه از دست موهای سفيد رها شوم؟

بعضي از افراد عادت به رنگ كردن موها دارند و يا موهايشان رو به سفيدي رفته و...

چگونه از دست موهای سفيد رها شوم؟

 

 

بعضی از افراد عادت به رنگ كردن موها دارند و یا موهایشان رو به سفیدی رفته و جهت بهبود رنگ آنها نیاز به رنگ كردن مكرر موها دارند، این افراد دیگر لازم نیست دنبال آرایشگر بگردند. چون مدتی است كه محصولات جدیدی به بازار آمده تا این مشكل آنها را حل كند. شاید شما هم شامپوهایی را دیده باشید كه می‌توان با آنها موها را رنگ كرد. این شامپوها بیشتر برای حفظ رنگ موی قبلی مفیدند چرا كه قدرت رنگ كنندگی چندان زیادی ندارند و معمولا این شامپوها با چند دفعه مصرف می‌توانند رنگ موی شما را به رنگ دلخواه‌تان تغییر دهند. عمده مصرف این شامپوها مربوط به بانوان و آقایانی است كه موهای خاكستری دارند و دوست دارند به تدریج این موهای خاكستری را بپوشانند. بخصوص اگر شما موهای خاكستری داشته باشید و نخواهید یك دفعه رنگ آنها را با رنگ مو تغییر دهید تا كسی متوجه این تغییرات نشود، می‌توانید این شامپوها را امتحان كنید.

 

 تغییر تدریجی رنگ مو

منافع این روش، تغییر تدریجی رنگ مو كه البته به میزان تیرگی موها هم بستگی دارد. حفظ بیشتر رنگ مویی كه آرایشگر برای شما زده و به این ترتیب لازم نیست با فاصله زمانی كوتاه به آرایشگاه بروید مقرون به صرفه بودن و عدم آسیب به موها می‌باشد ولی این نوع رنگ مو بر موهای خیلی تیره بی‌تاثیر است و تغییر رنگ در این نوع محصول بسیار تدریجی است و امكان رنگ شدن كامل موهای خاكستری هم وجود ندارد ولی باعث می‌شود كمتر به نظر برسند. عیب دیگر رنگ موهای شامپویی این است كه این رنگ موها، رنگ مو را به صورت دایم و مستمر تغییر نمی‌دهند، مگر اینكه به آنها اكسیدان اضافه شود برای تغییر رنگ موهایتان با این شامپوها، فقط لازم است این شامپوها را به موهایتان بمالید و با آن موهایتان را شانه كنید. به این ترتیب مواد رنگ كننده در بین موهای شما پخش می‌شوند. در مرحله آخر باید 5 دقیقه صبر كنید و سپس موهایتان را آبكشی كنید. البته قبل از مصرف، بروشور این شامپوها را بخوانید و حتما قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید چون بعضی افراد نسبت به تركیبات آن حساسند جهت انجام تست حساسیت بهتر است در قسمت داخلی بازو آن را امتحان كنید و یا با پزشك خود مشورت نمایید.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، موهای سفيد تعداد بازديد: 472 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز