Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 09:31

24
دی
برای زيبايی موی شما

برای زيبايی موی شما

اگر موهاي‌تان چربي زيادي توليد مي‌كنند، حالتي كه به آنها مي‌دهيد، چندان ...

برای زيبايی موی شما

 

 

چگونه موهای خود را خوش‌حالت كنید

 

از موهای تمیز شروع كنید

اگر موهای‌تان چربی زیادی تولید می‌كنند، حالتی كه به آنها می‌دهید، چندان دوامی نخواهد داشت و موهای‌تان ابریشمی و جذاب به نظر نمی‌رسند؛ بنابراین بهترین راه حل این است كه ابتدا یك شامپوی مناسب و موثر برای موهای‌تان بیابید و آنها را به خوبی شست‌وشو بدهید.

 

 

خاص باشید

وقتی كه می‌خواهید به آرایشگرتان توضیح بدهید چگونه به موهای‌تان فرم و حالت بدهد، سعی كنید تا می‌توانید صریح و دقیق حرف بزنید. آیا می‌خواهید كه تمام موهای سرتان حجم‌دار به نظر برسند آیا می‌خواهید موهای‌تان صاف باشند یا اینكه برخی قسمت‌های آن موج داشته باشند؟ اگر بتوانید یك عكس از آن چیزی كه دقیقاً مد نظرتان است به او نشان دهید، بسیار مناسب‌تر و مفیدتر است.

 

 

موهایتان را خوش حالت كنید

به موهای‌تان مناسب با شكلی كه كوتاه شده‌اند حالت بدهید

اگر موهای‌تان صاف و یكدست است و طول تارهای مو تقریباً به یك اندازه است، مسلماً موهای زیبایی دارید و اگر موهای‌تان لایه لایه كوتاه شده، بهتر است به این فكر باشید كه آنها را در جهت‌های مختلف حالت بدهید تا هر لایه خود را بهتر نشان بدهد.

 

 

به آرایشگرتان بگویید

برای حالت دادن موها و سشوار كشیدن آنها نیاز به استفاده از وسایل و ابزار خاصی نیست. تنها چیزی كه نیاز دارید، كمی موس روی موهای مرطوب است تا بافت بهتری پیدا كنند و اگر موهای‌تان مجعد و كلفت هستند، بهتر است از سِرُم یا كِرِم صاف كننده استفاده كنید تا وز موها را از بین برده یا كاهش دهد. بنابراین اگر آرایشگرتان شروع به بردن موها در بالای سرتان كرد یا اینكه انواع وسایل و ابزار را دورش  بپیچید تا با استفاده از آنها موهای شما را درست كند، حتماً به او بگویید روش كارش را تغییر دهد.

 

 

چتری‌های موهایتان را به 3 حالت متفاوت فرم دهید

موها را به سمت بیرون شانه بزنید

چتری‌ موهای‌تان را كمی خیس كنید. بعد سشوار را از بالا به پایین روی موها حركت داده و هم‌زمان با یك شانه پهن موها را حركت بدهید. 5ثانیه شانه را از راست به چپ حركت بدهید و بعد 5 ثانیه از چپ به راست. حالا اینكار را با حركت عقب و جلو تكرار كنید تا وقتی كه چتری‌های موهای‌تان كاملاً خشك شوند. شانه را برای چند ثانیه زیر موها نگه دارید و بعد روی نوك موها دوباره سشوار بگیرید ولی این‌بار از سشوار سرد استفاده كنید.

 

 

شانه زدن چتری‌ها

چتری‌ها را به سمت پایین شانه بزنید. دوباره آنها را از عقب به جلو و از چپ به راست یا برعكس حركت داده و سشوار بكشید. وقتی كه موها تقریباً خشك شدند با انگشتان دست‌تان نوك موها را در دست بگیرید و به آنها حالت صاف بدهید؛ به‌خصوص تارهایی كه بیشتر پخش می‌شوند. تارهای مو را به صورت دسته‌دسته جدا كنید و با نوك انگشتان با آنها بازی كنید تا صاف شوند. می‌توانید به نوك موها مقداری روغن یا ژل نیز بزنید.

 

 

چتری‌ها را دور برس بپیچید (چتری‌های كج)

یك برس انتخاب كنید و نوك چتری را دور آن بپیچید و بعد برس را از یك طرف (چپ یا راست) كمی بكشید. اگر می‌خواهید چتری را به سمت راست صورت‌تان بریزید، برای خشك كردن آنها را در جهت چپ شانه بزنید و برعكس. از قسمت بالای موها (چتری‌ها) شروع كنید و آنها را لایه به لایه بردارید و دور برس بپیچید (به هر جهتی كه دوست دارید، چپ یا راست) و به مدت 10 ثانیه روی آنها سشوار بگیرید تا ساقه‌های موها كاملاً نرم شوند. سپس از برس گرد كوچك استفاده كنید. برس را روی نوك موها قرار داده و در همان جهت كمی بپیچید و بگذارید موها در همان حالت بماند و كمی سرد شود. بعد برس را جدا كنید. به این ترتیب شكل موها كاملاً حفظ می‌شود.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین تعداد بازديد: 445 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز